Dururken bile frene ve mandala basılmadığı sürece R ve P ye geçmeyen araba hareket halindeyken P ye nasıl geçiyor ben anlayamadım? Ayrıca yukarıda hakkan isimli arkadaşın dediği el freni konusunda da araç giderken el freni çekili tutulmadığı sürece bir etkisi bulunmuyor ki denedim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İnsignia otomatik sanzıman sorunu
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: harunharun View PostValla bu otomaik vites işi masraflı işmiş onu anladım
Doğrudan Almanya'dan çıkma parça araştırılabilirdi belki. Yıllar önce BMW aracımın beyni dedikleri parça yanmıştı. Borusan'ın 3000 Mark (evet Euro değil Mark :-)) dediği parçayı Almanya'dan 300 Mark'a getirtmiştim.
Umarım ki sorun tümüyle çözülür.
Yorum
-
Rakamlar çok anormal ama euro 7.5 lira olduğu için bize anormal geliyor. Parça maliyetiniz ne oldu bilmiyorum ama Avrupalı'nın 1200 birim para verdiği yedek parça bizde 8400 birim para olunca, onarım ücretleri böyle anormal rakamlara çıkabiliyor maalesef.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: hakkan View PostÖncelikle çok geçmiş olsun.
Ben bu otomatik şansızman tasarımcılarını anlamıyorum. Yahu madem araç giderken vitesin değiştirilmesi şanzımana zarar veriyor o zaman değiştirtme... bir mandal koy, bir engel koy birşey olsun ama değiştirme. Geçen gün yolsa giderken benim arakdaş da camı açayım derken elektrikli el frenini çekti, hemen düzelttim de sorun yaşamadım. Ama bu kadar kritik olan durumlar için bu tasarımcılar neden bir engel koymaz anlamıyorum.
Benzerini elektronikçiler bin kat daha iyi yapıyor. Cihazı alıyorsunuz dünyanın neresine giderseniz gidin aynı şarj aletini kullanabiliyorsunuz mesela. 110 voltluk amerikan cihazını 220'ye takıp da cihazı yakmıyorsunuz ya da voltaj yüksek geliyorsa sigarto atıyor cihazı yakmıyor mesela hepsinin tedbirini aldılar. Ama otomatil tasarımcıları hala taş devrinde...
Yorum
Yorum