Arkadaşlar işlemi sadece şans eseri yaptığım denediğim için resim çekemedim, çünkü sonuç alacağımı bilmiyordum, ama tarif etmeye çalışacağım. Oldukça azalma hissedeceksiniz.
Tanı: Vites Bölgesi Trim sesi, esneme ile çıkan çıt çıt sesi
Uygulama için: anahtar takımı, çift taraflı ya da bez bant.
Şimdi aşağıda resim üzerinde oklar ile gösterdiğim kesimlerin plastiklerini çok kaba olmayacak şekilde söküyoruz. Trim sökme takımı temin edin, ellede sökersiniz ama konsol üzeri için trim remover daha mantıklı.
vitesin yanlarındaki plastikleri sökünce malumunuz plastikten karmaşık bir iskelet görüyoruz. Bu iskeleti şaseye bağlayan ve yine sert plastiğe monteli anahtar baş vidalar göreceksiniz.
Numaralarını bilmemekle birlikte 5,5 6 7 no olabilir. Bu vidalardan 6 adet falan var. Bunları plastiği ezmeyecek şekilde güzelce sıkalım. sağlam sıkalım. ama plastiği çatlatmadan.
Sonra kenarlardan söktüğümüz kapakların tırnaklarını ve görünmeyen temas yerlerini bez bantlarla kaplayalım. Takarken zorlamadan önce tırnakların yuvalarına girdiğinden emin olun.
Aynı sökme işlemini küllük piano black kaplaması, ön yolcu önü kaplamaya da yapın. ben uzun ince lokmam yanımda olmadığı için hayalet ekranı sökme işlemini yarım bıraktım geri topladım. müsait bir zamanda onuda sökeceğim. Bu işlemleri yapınca şaşırtıcı derece o kadar sessizleştiki. ben çok memnun oldum. Bu kadar etki edeceğini asla beklemezdim. O vidalar gerçekten çok önemli. Resmen boşluk var hepsinde. aynı zamanda arka koltuk havalandırma kasası, kolçak arkasınıda komple söküp izole ettim. işlemler kolay. deneyin. memnun kalacaksınız.
Tanı: Vites Bölgesi Trim sesi, esneme ile çıkan çıt çıt sesi
Uygulama için: anahtar takımı, çift taraflı ya da bez bant.
Şimdi aşağıda resim üzerinde oklar ile gösterdiğim kesimlerin plastiklerini çok kaba olmayacak şekilde söküyoruz. Trim sökme takımı temin edin, ellede sökersiniz ama konsol üzeri için trim remover daha mantıklı.
vitesin yanlarındaki plastikleri sökünce malumunuz plastikten karmaşık bir iskelet görüyoruz. Bu iskeleti şaseye bağlayan ve yine sert plastiğe monteli anahtar baş vidalar göreceksiniz.
Numaralarını bilmemekle birlikte 5,5 6 7 no olabilir. Bu vidalardan 6 adet falan var. Bunları plastiği ezmeyecek şekilde güzelce sıkalım. sağlam sıkalım. ama plastiği çatlatmadan.
Sonra kenarlardan söktüğümüz kapakların tırnaklarını ve görünmeyen temas yerlerini bez bantlarla kaplayalım. Takarken zorlamadan önce tırnakların yuvalarına girdiğinden emin olun.
Aynı sökme işlemini küllük piano black kaplaması, ön yolcu önü kaplamaya da yapın. ben uzun ince lokmam yanımda olmadığı için hayalet ekranı sökme işlemini yarım bıraktım geri topladım. müsait bir zamanda onuda sökeceğim. Bu işlemleri yapınca şaşırtıcı derece o kadar sessizleştiki. ben çok memnun oldum. Bu kadar etki edeceğini asla beklemezdim. O vidalar gerçekten çok önemli. Resmen boşluk var hepsinde. aynı zamanda arka koltuk havalandırma kasası, kolçak arkasınıda komple söküp izole ettim. işlemler kolay. deneyin. memnun kalacaksınız.
Yorum