Orjinal yazı sahibi: MURAT SAMBUR
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
1.6 136 HP 1500 devirlerdeki cansızlık
Collapse
X
-
İrtibat no internetten bulabilirsiniz şuan şehir dışındayım insigniadan ayrı kaldım. Fırat opel ikitelli dolapdere sanayi sitesinde
ben ön fren balata ve diskleri de değiştirdim şanzıman yağı da vardı toplam 1600 tl diye hatırlıyorum. ha birde karter koruma da taktırdım bu fiyata
pazartesi istanbul da olacağım faturaya bak net rakamı söylerim
Gökhan usta ilgilendi aracımla
ödeme konusunda Harun bey yardımcı oldular
Ben memnun kaldım umarım sizde kalırsınız
Sevgi ve saygılarımla
Yorum
-
Bahsettiğiniz sorun bizim araçların normal özelliği olan tork konvertörünün geç kilitlemesinden kaynaklanıyor gibi. Otopark kanalının insignia testini izleyin oradaki gibi bir durumsa bu aracımızın normal özelliğidir. Tork konvertörü iki türbin ve aralarında sıvıdan oluşan oluşan kapalı parça. Türbininlerin biri motora bir diğeri şanzıma bağlı olarak düşünün. İlk türbin belirli bir devire erişene kadar ikinci türbini aynı devirde döndürmüyor, arada gaza basıpda gitmiyor gibi hissettiğimiz durum bu. Burada kilitleme olana kadar tork ve hız kaybı söz konusu. Bizim araçlarda ortak parça kullanılarak maliyeti düşürmek ya da şanzımanı korumak amaçlı bu şekilde konvertör kullanılmış olabilir. Tam kilitlenme devirleri de gözlemlediğim kadarı ile 1500 devir ve sonrası yani tarifinize uyuyor.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: MURAT SAMBUR View Post0 212 549 91 57
Yorum
-
Geçmiş olsun ve tatmin olmamanız ilginç, belkide tam temizlik olmadı. Beklentiniz farklı da olabilir.
Belirli aralıklarla DPF temizliğini kendim yapmaya çalışıyorum, genellikle kısa mesafe kullandığım için fırsat buldukça ve uygun koşullarda araç ısındığı zaman 3 vites e alıp 3000-3500 devir arası 5 dk kadar kullanmaya özen gösteriyorum.
Yorum
-
1500-2000 devirlerde hissettiğiniz cansızlık normal, tamamen karakteri böyle, araçta bir sorun yok diye düşünüyorum, lakin bende zaman zaman ayda yılda bir 3. köprü yolunda güç kontrolü ve genel boğaz temizliği için aracı zorlarım,dün araçta 3 kişi, bagaj full, 180-190 km hızlarla gücü hissedip tatmin oldum, ki kalkışlarda da sport moda alınca yetiyorda artıyor bile. ama insignia için 1500-2000 devirler harekete geçme aralığı otomatik viteste.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post
Arkadaşlara gittim . Dediğiniz temizlikleri yaptılar. DPF gaz gelebeği sensör vs . Epey kurum vs birikmiş ama gidişte beklediğim değişiklik olmadı . Çok az bir fark diyelim . Bu arada 1 saatlik işleme 500 lira aldı arkadaşlar. Yapılan işe nazaran oldukça yüksek bir rakam. Düşünenler varsa bunu bilerek gitsinler .
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post
Arkadaşlara gittim . Dediğiniz temizlikleri yaptılar. DPF gaz gelebeği sensör vs . Epey kurum vs birikmiş ama gidişte beklediğim değişiklik olmadı . Çok az bir fark diyelim . Bu arada 1 saatlik işleme 500 lira aldı arkadaşlar. Yapılan işe nazaran oldukça yüksek bir rakam. Düşünenler varsa bunu bilerek gitsinler .
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post
Daha önce de yazmıştım bu aracın 1. ve 2. vitesteki karakteri bu. Motor 1600 cc arabanın ıslak ağırlığı 1700 kg eh doğal olarak Mercedes S500 ya da Reault Fluence gibi kalkış yapamayacaktır. 2 yıldır kullanıyorum ama ben de hala alışamadım o yüzden de bir an önce 3. viteye aldırmaya çalışıyorum aracı o zaman rahatlıyor.
Yorum
-
Gaz pedalında hata olması zor bir durum elektronik pedal yani tel vss yok.Flexride yoksa sport modu yoktur araçta.Active select şanzıman yüksek vitese atma isteği normal ekonomi çabasıdır 2-3 cmlik hassasiyet kaybıda bundandır.Çok agresif kullanmak isterseniz daha sert davranırsınız çok aşırı hassas değildir.1700 kg ya yakın 136 hp beygir araçtan fırtınalar koparmasını beklemeyin hem şanzıman,ağırlık hemde aracın cüssesi gereği bu tip bir araç değil güzel gider yüksek devir ve üst süratlerde güzeldir.Sonuç 136 hp /320 nm tork üzmez kaliteli bir araçtır ama dediğim gibi korkunç performansda alınacaksa eğer benzinli araçlar veya 2.0cc,üstü araçlar gibi olmaz.Ekonomi odaklı bir dizel motor.Öndeki aracınız daha seri ise bu sizi yanıltır.Çok da şüpheniz varsa iyi bir yetkili servia bu işi çözer.
Yorum
Yorum