Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 136 HP 1500 devirlerdeki cansızlık

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: MURAT SAMBUR View Post
    İyi akşamlar
    Aynı aracı kullanıyorum benim araç 2016 130.000 km daha yeni aldım ben alana kadar servis bakmış hatta farklı illerde ben de aldığım gibi servise sokup 130.000 bakımını yaptırdım. Yağlar filtreler vs değişti bir sonraki günde turbo hortumum boğazdan koptu onu da bir sonraki gün serviste değişti. Ben de rölantide titreme vardı forumdaki arkadaşların tavsiyesi ile fırat oto ikitelli dolapdere sanayide özel servise götürdüm. Gökhan var orada aracım Mpa Mfa boğaz kelebeği arka borusu falan söktü temizledi. Efzost sistemine würth marka bir ilaç boşalttı yaklaşık 20 dakika bilgisayar bağlı şekilde araç kendi gaz vererek arkadan duman attı. Ayrıca şanzıman yağını değiştirdi. Aracı teste çıktığımda daha 1 hafta önce servisten çıkmış araç birden bire abartacağım biraz yüzde 50 farketti. Fiyatları da çok yüksek değil servisle karşılaştırılmayacak kadar uygun geldi bana. Bence bu işlemleri gözünüzün çnünde yaptırın aracınızın ciğerleri teöizleneceğinden farkını ablayacaksınız. Naçizane fikrim budur.

    Bu arada rölantide D ve R konumunda titreme azaldı tamamiyle kesilmedi ancak bu km de araç için normal olabilir diye düşünüyorum sonuçta çok koşmuş araç.

    Saygı ve sevgilerimle
    Teşekkür ederim . İrtibat no var mıdır . Buradan veya özelden atarsanız sevinirim. Bir de kaç para aldı bu işlemlere .

    Yorum


    • #17
      İrtibat no internetten bulabilirsiniz şuan şehir dışındayım insigniadan ayrı kaldım. Fırat opel ikitelli dolapdere sanayi sitesinde
      ben ön fren balata ve diskleri de değiştirdim şanzıman yağı da vardı toplam 1600 tl diye hatırlıyorum. ha birde karter koruma da taktırdım bu fiyata
      pazartesi istanbul da olacağım faturaya bak net rakamı söylerim
      Gökhan usta ilgilendi aracımla
      ödeme konusunda Harun bey yardımcı oldular
      Ben memnun kaldım umarım sizde kalırsınız

      Sevgi ve saygılarımla

      Yorum


      • #18
        0 212 549 91 57

        Yorum


        • #19
          Bahsettiğiniz sorun bizim araçların normal özelliği olan tork konvertörünün geç kilitlemesinden kaynaklanıyor gibi. Otopark kanalının insignia testini izleyin oradaki gibi bir durumsa bu aracımızın normal özelliğidir. Tork konvertörü iki türbin ve aralarında sıvıdan oluşan oluşan kapalı parça. Türbininlerin biri motora bir diğeri şanzıma bağlı olarak düşünün. İlk türbin belirli bir devire erişene kadar ikinci türbini aynı devirde döndürmüyor, arada gaza basıpda gitmiyor gibi hissettiğimiz durum bu. Burada kilitleme olana kadar tork ve hız kaybı söz konusu. Bizim araçlarda ortak parça kullanılarak maliyeti düşürmek ya da şanzımanı korumak amaçlı bu şekilde konvertör kullanılmış olabilir. Tam kilitlenme devirleri de gözlemlediğim kadarı ile 1500 devir ve sonrası yani tarifinize uyuyor.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: MURAT SAMBUR View Post
            0 212 549 91 57
            Arkadaşlara gittim . Dediğiniz temizlikleri yaptılar. DPF gaz gelebeği sensör vs . Epey kurum vs birikmiş ama gidişte beklediğim değişiklik olmadı . Çok az bir fark diyelim . Bu arada 1 saatlik işleme 500 lira aldı arkadaşlar. Yapılan işe nazaran oldukça yüksek bir rakam. Düşünenler varsa bunu bilerek gitsinler .

            Yorum


            • #21
              Geçmiş olsun ve tatmin olmamanız ilginç, belkide tam temizlik olmadı. Beklentiniz farklı da olabilir.
              Belirli aralıklarla DPF temizliğini kendim yapmaya çalışıyorum, genellikle kısa mesafe kullandığım için fırsat buldukça ve uygun koşullarda araç ısındığı zaman 3 vites e alıp 3000-3500 devir arası 5 dk kadar kullanmaya özen gösteriyorum.

              Yorum


              • #22
                1500-2000 devirlerde hissettiğiniz cansızlık normal, tamamen karakteri böyle, araçta bir sorun yok diye düşünüyorum, lakin bende zaman zaman ayda yılda bir 3. köprü yolunda güç kontrolü ve genel boğaz temizliği için aracı zorlarım,dün araçta 3 kişi, bagaj full, 180-190 km hızlarla gücü hissedip tatmin oldum, ki kalkışlarda da sport moda alınca yetiyorda artıyor bile. ama insignia için 1500-2000 devirler harekete geçme aralığı otomatik viteste.
                1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post

                  Arkadaşlara gittim . Dediğiniz temizlikleri yaptılar. DPF gaz gelebeği sensör vs . Epey kurum vs birikmiş ama gidişte beklediğim değişiklik olmadı . Çok az bir fark diyelim . Bu arada 1 saatlik işleme 500 lira aldı arkadaşlar. Yapılan işe nazaran oldukça yüksek bir rakam. Düşünenler varsa bunu bilerek gitsinler .
                  Daha önce de yazmıştım bu aracın 1. ve 2. vitesteki karakteri bu. Motor 1600 cc arabanın ıslak ağırlığı 1700 kg eh doğal olarak Mercedes S500 ya da Reault Fluence gibi kalkış yapamayacaktır. 2 yıldır kullanıyorum ama ben de hala alışamadım o yüzden de bir an önce 3. viteye aldırmaya çalışıyorum aracı o zaman rahatlıyor.

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post

                    Arkadaşlara gittim . Dediğiniz temizlikleri yaptılar. DPF gaz gelebeği sensör vs . Epey kurum vs birikmiş ama gidişte beklediğim değişiklik olmadı . Çok az bir fark diyelim . Bu arada 1 saatlik işleme 500 lira aldı arkadaşlar. Yapılan işe nazaran oldukça yüksek bir rakam. Düşünenler varsa bunu bilerek gitsinler .
                    Öncelikle iyi akşamlar dilerim benim aracımdaki performansı çok değiştirdi çünkü benim araç doğru üzgün bakım görmemiştir bu arada şanzıman yağı ve diğer işlemleri ben ben toplamda ödediğim para 1600 olarak zaten yazmıştım keşke önceden fiyatı sorarak işlemi yaptırseydiniz

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post

                      Daha önce de yazmıştım bu aracın 1. ve 2. vitesteki karakteri bu. Motor 1600 cc arabanın ıslak ağırlığı 1700 kg eh doğal olarak Mercedes S500 ya da Reault Fluence gibi kalkış yapamayacaktır. 2 yıldır kullanıyorum ama ben de hala alışamadım o yüzden de bir an önce 3. viteye aldırmaya çalışıyorum aracı o zaman rahatlıyor.
                      1 de 2 de sorunum yok .Aracın kendini bir an önce 6. Vitese alma hevesi var . 80-90 la 6.viteste giderken biraz gaz verip hızlanayım deseniz nafile . Dip gaz gerekiyor . Abartısız pedalda 2-3 cm lik tepkisiz bir bölüm var . Basmak fayda etmiyor . Boş yani . Bu 1500 devirlerde oluyor sadece Bir de atıyorum 5.viteste bir aracın arkasındasınız . Soluna geçip biraz hızlanayım derseniz araç 4 e atıp hızlanacağına 6 ya atıp rahatlamaya çalışıyor . Yazılımsal hatalar mı diyelim .Benim pedal mı bozuk bilemedim .Bu arada bende sport mod vs yok.

                      Yorum


                      • #26
                        Gaz pedalında hata olması zor bir durum elektronik pedal yani tel vss yok.Flexride yoksa sport modu yoktur araçta.Active select şanzıman yüksek vitese atma isteği normal ekonomi çabasıdır 2-3 cmlik hassasiyet kaybıda bundandır.Çok agresif kullanmak isterseniz daha sert davranırsınız çok aşırı hassas değildir.1700 kg ya yakın 136 hp beygir araçtan fırtınalar koparmasını beklemeyin hem şanzıman,ağırlık hemde aracın cüssesi gereği bu tip bir araç değil güzel gider yüksek devir ve üst süratlerde güzeldir.Sonuç 136 hp /320 nm tork üzmez kaliteli bir araçtır ama dediğim gibi korkunç performansda alınacaksa eğer benzinli araçlar veya 2.0cc,üstü araçlar gibi olmaz.Ekonomi odaklı bir dizel motor.Öndeki aracınız daha seri ise bu sizi yanıltır.Çok da şüpheniz varsa iyi bir yetkili servia bu işi çözer.

                        Yorum


                        • #27
                          Bahsedilen şanzıman davranışlarından sonra manuel candır diyorum


                          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                          Yorum


                          • #28
                            Ya da benim ve birkaç insignia kullanıcısının yaptığı gibi pedal commander taktırın.
                            @Murat
                            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X