genelde emniyet kemerini takıp klima kontrol radyo ayarı falan derken ben bilerek oyalıyorum kendimi. birde 2 bin devri geçmemeye çalışıyorum motor soğukken bu her araçta alışkanlığım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Turbo Timer
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
Araç çalışırken kumandadan kapılar kilitlenmez.
İkinci bir husus turbonun 1 dakika beklenmesine
gerek yok, performans kullanımından sonra bile 30 sn yeterli.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Araçta klima yada kalorifer açıkken markete falan gireceğim zaman araçta yolcu varsa hep çalışır bırakır ve kumandadan kapıları kitlerim.
Ayrıca motor soğukken bende 2bin devri asla geçmem. Bazen aceleden yolda müsait ise yüksek süratleri görünce 30sn bekleyip kontak kapatınca yetmediğini görüyorum bir 30sn daha çalışmasını bekliyorum. Bence Turbo yağlaması,soğuması ve pallerin sağlığı için 1dk ideal.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
Benim arabam kilitlenmiyor Selçuk Bey kardeşimInsignia Sport Line 1.6 CDTI 136 Hp AT6
Yorum
-
Ben taktırsam acaba turbo timer doğru çalışıp motoru stop etti mi diye kafama takılır; o yüzden 1 dk beklemek daha iyi fikir.
Ben gideceğim yere yaklaşırken araca kesinlikle yüklenmem ve hatta mümkünse gaza basmam. Böylece aracı durdurduktan sonra da bekleme ihtiyacı azalıyor diye düşünüyorum. Kemeri çıkar, park çizgilerini kontrol et, telefonu cebine koy vs. derken zaten 30 sn geçer. Gerçekten acelem varsa da beklemiyorum; arada bir beklenmedi diye bozulacak kadar da hassas değildir diye düşünüyorum.
Yorum
Yorum