Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia hararet sorunu

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia hararet sorunu

    Arkadaşlar Merhaba,
    Dün aracımı Sanayideki tavsiye üzerine gittiğim Özel Opel servisine bıraktım. Baskı Balata, Volant, Yağ Sogutucu, Şanzıman Yağ değişimi ve genel bakımlarını yaptırttım.
    Bugün aracı almaya gittim. İlk etapta gidişi falan baya güzeldi. Baskı balata değişme varki gelmişti. Araç kendine gelmiş. Aracı teslim aldım ve mahmutbey gişelerden hadımköye doğru ilerledim. 10km gittikten sonra farkettimki hararet 120lere cikti. Kenara cektim ve dumanları fark ettim. Kaputu kaldırdım malum heryer antifirizli su olmuş.dumanlar cıkıyor. Ustayı aradım ve düştükten sonra su ekleyip gelmemi söyledi. Benzinliğe cektim. Dikkat ettimki bir boru yerinden çıkmış ( taktıResmi Boruyuekledim). Su ekledim. Hararet 90a indi. Sonra devam ettim yine yükseldi. 90 seviyesinden aniden 120-130lara çıkıp tekrar hızlıca 90a indi. kaloriferi sıcağa getirip sonuna kadar açtım. Bu şekilde geldim ustaya. Boru iyi sıkmamışız sıkıştırtırınca yerinden çıkmış dediler. Havasını alıp boruyu değiştirdiler. Sonra teste çıktım ve yine aynısı oldu. 90dan 120-130lara çıkıyor 5saniye içinde. kaloriferi açınca 90a iniyor 10saniye içinde. Geri geldim. Yine havasını aldık. Bu sefer usta kendisi kullandı. Aynısını yaptı. Oda bu kadar hızlı yükselip tekrar 90a inmesine anlam veremedi. Saat akşam 8 olunca Aracı bıraktım ustaya. Sizce sorun ne olabilir? Bakımları yapılmadan önce böyle bir sorun yaşamamamıştım hiç.
    Ekli Dosyalar
    2009 1.6 TURBO EDİTİON, SİYAH , SANRUFF
    2010 1.6 TURBO COSMO, GRİ, NAVİ800+JOİSTİK
    GÜNCEL, 2010 1,6 TURBO COSMO, FREXRİDE, BEYAZ, SANRUFF, NAVİ800+ JOİSTİK, RECARO SİYAH DERİ KOLTUK,

  • #2
    Gecmis olsun. Maalesef dikkatli is yapmayan servisin beceriksizligine ugramissiniz. Sogutma sistemi sakaya gelmeyen ciddi sonuclari olan biseydir. Hararetin 120 lere gelmesi conta yakmaya neden olur. Yuksek sıcaklıktayken suyun bi yerlerden hızlıca kacarak eksilmesi blok catlatmaya kadar gider. Sorunu tam anlayıp cozumu bulmadan araci harareti cıkacakmı diye denemeniz cok buyuk risk. Fotografta cıkan hortum yağ sogutucuya giden hortuma benziyor. Nacizane fikrim aracın bütün sogutma baglantıları kontrol edilip sogutma suyu tamamlanıp liftteyken hararetin normal calima sıkcaklıgına gelene kadar gozlemlemek. Normal bi ustanın yapacagi sey butun eksikleri tamamlayıp liftteyken aracın termostat acılısını gozlemlemek. Liffetyken deviri yukseltip kacak varmı diye bakmak. Yol sartlarında bunu denemekten daha iyidir. Umarım kısa zamanda sorunu cozersiniz. Aracınızın eksiklerini duzeltmeye calisip bakımını yaptırmak icin servise gidip boyle sorunlar yasamak gercekten cok can sıkıcı. Herseyi duzelttikten sonra bi kac gun dikkatli kullanıp su kacagını iyi gozlemleyin .Ayrıca herhangi bi ekspertiz burosunda CO2 testi yaptırmanızı tavsiye ederim. Eger bi conta yakma veya catlak durumlarından emin olmanız gerekir.

    Yorum


    • #3
      Cevap için tesekkur ederim. Contayı çıkartmışlar. Tornoya yollamışlar. Hiç yoktan başımıza gelenler can sıkıcı. Bu işlemlerden sonra nasıl olur bilmiyorum
      2009 1.6 TURBO EDİTİON, SİYAH , SANRUFF
      2010 1.6 TURBO COSMO, GRİ, NAVİ800+JOİSTİK
      GÜNCEL, 2010 1,6 TURBO COSMO, FREXRİDE, BEYAZ, SANRUFF, NAVİ800+ JOİSTİK, RECARO SİYAH DERİ KOLTUK,

      Yorum


      • #4
        Tavsiyem bu işlemler için 5 kuruş para vermeyin. Daha da o ustaya gitmeyin. Ayıp etmişler .. Geçmiş olsun.

        Yorum


        • #5
          Arabayı Alalı 3gün oldu şuan sorun yok. Dediğiniz gibi extra bir ödeme yapmadım. İstemediler, isteselerde vermezdim )
          2009 1.6 TURBO EDİTİON, SİYAH , SANRUFF
          2010 1.6 TURBO COSMO, GRİ, NAVİ800+JOİSTİK
          GÜNCEL, 2010 1,6 TURBO COSMO, FREXRİDE, BEYAZ, SANRUFF, NAVİ800+ JOİSTİK, RECARO SİYAH DERİ KOLTUK,

          Yorum


          • #6
            Tamamdır sıkıntı yok o zaman. İyi yanından bakalım Silindir Kapak Contaniz degismis oldu bahaneyle Geçmiş olsun tekrar.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: cikoleite View Post
              Tamamdır sıkıntı yok o zaman. İyi yanından bakalım Silindir Kapak Contaniz degismis oldu bahaneyle Geçmiş olsun tekrar.
              Bu arada silindir kapağı torna oldu, onu neye sayacağız?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post

                Bu arada silindir kapağı torna oldu, onu neye sayacağız?
                Vardır bundada bir Hayır diycez sanırım
                2009 1.6 TURBO EDİTİON, SİYAH , SANRUFF
                2010 1.6 TURBO COSMO, GRİ, NAVİ800+JOİSTİK
                GÜNCEL, 2010 1,6 TURBO COSMO, FREXRİDE, BEYAZ, SANRUFF, NAVİ800+ JOİSTİK, RECARO SİYAH DERİ KOLTUK,

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ademtulu View Post

                  Vardır bundada bir Hayır diycez sanırım
                  Yanlış hatırlamıyorsam Silindir kapağının Tornalanmasının bir ömrü var 3 diye hatırlıyorum olan bu olmuştur ömründen ömür gitmiş oldu



                  2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post

                    Yanlış hatırlamıyorsam Silindir kapağının Tornalanmasının bir ömrü var 3 diye hatırlıyorum olan bu olmuştur ömründen ömür gitmiş oldu
                    Sormayın, yazık oldu canım arabama. Soğudum resmen
                    2009 1.6 TURBO EDİTİON, SİYAH , SANRUFF
                    2010 1.6 TURBO COSMO, GRİ, NAVİ800+JOİSTİK
                    GÜNCEL, 2010 1,6 TURBO COSMO, FREXRİDE, BEYAZ, SANRUFF, NAVİ800+ JOİSTİK, RECARO SİYAH DERİ KOLTUK,

                    Yorum


                    • #11
                      Sogumayin


                      keyfinize bakın



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X