Merhaba arkadaşlar,
Belli önceki konularımı okumussundur. Baya sorunlu bir araç almışım Pismanmiyim? Asla çok sevdim aracı.
Toparlamaya devam ediyorum.
Küçük sorun ve çözümlerimi yazayım öncelikle belki ayni sorunları yaşayanların işine az da olsa yarar.
1. Sorunum arka bagaj (elektriki acilmama sorunu). Hiçbir yerden acilmiyordu. Arka soforun caprazinda olan (bagajda) modul soket ve girislerini yağsız temizleme sprey ve birazda ovalamayla (çok ince tel lif) temizledim. O gün güneşte vardı. Artık güneşten mi yoksa temizlememden mi bilmiyorum anahtardan ilk acma komutunu aldı. Bir süre sonra kapı üstündeki butonda çalıştı. En Son araç içindeki şoför kapısında bulunan tustan da açıldı (ama yarıya kadar). Aynu modül için 3000+500 tl istedi yetkili servis 612 tl ye cinden istedim.
Sorun 2. Afl sorunum vardı. Herşey normal görünürken arıza girip uzunları yakmaması.
Afl seviye sensörü sol terim aks yanında değiştirdim. Önce çalışmadı direk afl hatası verdi. Sonra baktım üstünde de bir karşılığı var (sanirim) oraları biraz temizlerim ve 5 gündür hatasız afl çalışıyor.
DVD800 içinde cd sıkışmış bir karta yapılan tarafı dışa gelecek şekilde bant yapıştırın dışarı çıkarma tuşuna basip (önce az içeri soktum.karti) içeri giren ucunu az asağı bastırarak cdye yapışmasını sağladım ve çektim aldım. (Oda ne 2 cd çıkarttım adam.2.cd yi sokmus). Böylelikle navi içinde hazır oldu (serviste Ekin Oto Sakarya Sedat bey sağolsun ucretsiz güncelledi ve navi de çalışıyor şu anda. Bu işlemler için para harcamadim.
Motordan koku geliyordu lpg (sakarya atlas lpg) gittim. Beyni patlamış gold 200kw sanırım. Daha büyük te olabilir taktılar. Os sorunda ortadan kayboldu enjektör temizligi+ lpg beyni ve valf toplam işçilik dahil.550 tl verdim. Sonra afr ayarını Düzce de Düzce otoga yaptırdım (40 dk surdu). Her anı gozlemleyerek arac hareket halindeyken en iyi çekişi ve sağlayan kadar devam etti ayara. Şu anda hemen hemen benzin gibi.
Not: bujiler orginal almayan kadar işlem. İçimize sinmedi. Orgimali alır almaz ayar hemen tuttu. Gariptir çıkardığım bujiler 2 haftalık iridyum (bosh) tu. Ama.orginal bambaşka oldu şaşırdım. Bu nedenle 2 test yaptık.
Canlarından biri tamir görmüş bu ne denli bir türlü balans tutmadi. Bir öneriyle balansi tekerler araca takiliyken yaptırdım. Şu anda 0 balans. Harika.
Tum kayislar V. S değişti .
Simdi geldim küçük (belkide buyuk) sorunuma. Başlıkta da yazdığım gibi, consoldaki navi des radyo V. S tuşlarının olduğu bölüm sanırım ismi konsol. Burdaki ışıkların sol bölümü yanıyor sağ bölüm yanıyor. Bunun için bir fikri olan varsa paylasırsa sevinirim. Sigortalar sağlam.
Hayırlı ramazanlar.
Belli önceki konularımı okumussundur. Baya sorunlu bir araç almışım Pismanmiyim? Asla çok sevdim aracı.
Toparlamaya devam ediyorum.
Küçük sorun ve çözümlerimi yazayım öncelikle belki ayni sorunları yaşayanların işine az da olsa yarar.
1. Sorunum arka bagaj (elektriki acilmama sorunu). Hiçbir yerden acilmiyordu. Arka soforun caprazinda olan (bagajda) modul soket ve girislerini yağsız temizleme sprey ve birazda ovalamayla (çok ince tel lif) temizledim. O gün güneşte vardı. Artık güneşten mi yoksa temizlememden mi bilmiyorum anahtardan ilk acma komutunu aldı. Bir süre sonra kapı üstündeki butonda çalıştı. En Son araç içindeki şoför kapısında bulunan tustan da açıldı (ama yarıya kadar). Aynu modül için 3000+500 tl istedi yetkili servis 612 tl ye cinden istedim.
Sorun 2. Afl sorunum vardı. Herşey normal görünürken arıza girip uzunları yakmaması.
Afl seviye sensörü sol terim aks yanında değiştirdim. Önce çalışmadı direk afl hatası verdi. Sonra baktım üstünde de bir karşılığı var (sanirim) oraları biraz temizlerim ve 5 gündür hatasız afl çalışıyor.
DVD800 içinde cd sıkışmış bir karta yapılan tarafı dışa gelecek şekilde bant yapıştırın dışarı çıkarma tuşuna basip (önce az içeri soktum.karti) içeri giren ucunu az asağı bastırarak cdye yapışmasını sağladım ve çektim aldım. (Oda ne 2 cd çıkarttım adam.2.cd yi sokmus). Böylelikle navi içinde hazır oldu (serviste Ekin Oto Sakarya Sedat bey sağolsun ucretsiz güncelledi ve navi de çalışıyor şu anda. Bu işlemler için para harcamadim.
Motordan koku geliyordu lpg (sakarya atlas lpg) gittim. Beyni patlamış gold 200kw sanırım. Daha büyük te olabilir taktılar. Os sorunda ortadan kayboldu enjektör temizligi+ lpg beyni ve valf toplam işçilik dahil.550 tl verdim. Sonra afr ayarını Düzce de Düzce otoga yaptırdım (40 dk surdu). Her anı gozlemleyerek arac hareket halindeyken en iyi çekişi ve sağlayan kadar devam etti ayara. Şu anda hemen hemen benzin gibi.
Not: bujiler orginal almayan kadar işlem. İçimize sinmedi. Orgimali alır almaz ayar hemen tuttu. Gariptir çıkardığım bujiler 2 haftalık iridyum (bosh) tu. Ama.orginal bambaşka oldu şaşırdım. Bu nedenle 2 test yaptık.
Canlarından biri tamir görmüş bu ne denli bir türlü balans tutmadi. Bir öneriyle balansi tekerler araca takiliyken yaptırdım. Şu anda 0 balans. Harika.
Tum kayislar V. S değişti .
Simdi geldim küçük (belkide buyuk) sorunuma. Başlıkta da yazdığım gibi, consoldaki navi des radyo V. S tuşlarının olduğu bölüm sanırım ismi konsol. Burdaki ışıkların sol bölümü yanıyor sağ bölüm yanıyor. Bunun için bir fikri olan varsa paylasırsa sevinirim. Sigortalar sağlam.
Hayırlı ramazanlar.
Yorum