Oncelikle herkese merhabalar. 2010 Model 1.6 Turbo 180 HP Cosmo paket Insignia sahibiyim. Aracımdan da çok memnunum ancak bir zamandır aracımla ilgili bazı sorunlar hissediyor gibiyim. ( LPG yok)
Öncelikle hissettiğim sorunlar Sabah ilk çalıştırma sonrası Otomatik Jikle devreden çıkıp devir normale döndüğünde sanki rölanti dalgalanması var gibi. Devir saatinde en ufak oynama yok rölanti bozuklugu anlamindaa ama ara tabir-i caizse biraz aptal çalışıyor. 3-5 dakika sonra Isınınca geçiyor.
Motorun ustundeki Plastik kapakta hafif yağlanma vardı. Araba 103.000km de olunca o kadar terleme normal diye düşünüyordum. Ancak bugün motor soğutma suyuna baktığımda az da olsa yağ karıştığını farkettim. Bu zamana kadar herhangi bir hararet stop etme vs de yaşamadım. Sizce Yağ Soğutucu kaynaklı mi yoksa Conta mi yaktık ?
Yine Avrupa yakasinda onerebileceginiz Özel Servis önerilerinizi de öğrenmek isterim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle hissettiğim sorunlar Sabah ilk çalıştırma sonrası Otomatik Jikle devreden çıkıp devir normale döndüğünde sanki rölanti dalgalanması var gibi. Devir saatinde en ufak oynama yok rölanti bozuklugu anlamindaa ama ara tabir-i caizse biraz aptal çalışıyor. 3-5 dakika sonra Isınınca geçiyor.
Motorun ustundeki Plastik kapakta hafif yağlanma vardı. Araba 103.000km de olunca o kadar terleme normal diye düşünüyordum. Ancak bugün motor soğutma suyuna baktığımda az da olsa yağ karıştığını farkettim. Bu zamana kadar herhangi bir hararet stop etme vs de yaşamadım. Sizce Yağ Soğutucu kaynaklı mi yoksa Conta mi yaktık ?
Yine Avrupa yakasinda onerebileceginiz Özel Servis önerilerinizi de öğrenmek isterim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Yorum