Duyuru

Collapse
No announcement yet.

5 ve 6 vitesler gaz tepkimesi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 5 ve 6 vitesler gaz tepkimesi

    Herkese merhaba
    benim aklıma takılan bir konu var herkes de mi böyle bilmiyorum . Arabam 1 2 3 4 . viteslerde gayet güzel hızlanıyor ama 5 ve 6 viteslerde bi durgunluk var gibi 6 dayken mesela 130 140 giderken gaza bastığımda yavas yavas hızlanıyor . gitmesi için son gaz da bassam bi yavaşlık var gibi . Bi önceki aracim dizeldi 6 ileri manueldi ona basınca bi ayrı hissettiriyordu. 1. Vitesten itibaren kalkarsam 200 lere kadar çıkıyor ama normal seyirde 5 ve 6 vites çok sakin kalıyor gibi hiç tatminkar gelmiyor vites düşürmekte açıkçası nasıl ya vites mı düşürmem lazım burda diyorum zoruma gidiyor
    2010 Model 1.6 T NB insignia Beyaz +flexride + +Elektrikli hafızalı ısıtmalı soğutmalı Deri recora koltuklar + Dvd 800 + makam perdeleri + çift çıkış eksoz + arka koltuk 220 volt priz + vb.

  • #2
    6. vites zaten ekonomi vitesidir. Ben 6. viteste 80'den itibaren hızlanmaya kalksam 200'ün üstünde ciddi zorlanıyor. Doldura doldura hızlanırsam 4. viteste 205 görüyor. Biraz aracı doğru tork devirlerinde kullanmak da lazım. Sizin kullandığınız motor azami torku (yanlış hatırlamıyorsam) 2300 devir itibariyle veriyor. Altındaki devirlerde zorlanması normal. E bir de 6. vitesin oranı 1'den de düşüktür. Atıyorum 0.9 olsun, 230 torku bunla çarpın, anlayın işte motoru nasıl zorladığınızı


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      4 viteste 205 i görmekte ayrı bi fantazi tabi ama 130 140 giderken de insan 6. vites de olsa o hızlarda gaza tekrar basınca yinede bi doluluk bekliyor . Bujileri yeni değiştim ama geçenlerde bi paylaşım gördüm mercedesin orjinal kullandığı bosch marka bujiler takmışlar çekişi gidişi çok güzel oldu diye anlatan birisi vardı bizde bunu denesek bi faydası olacağına çok kannatim yok ama sizin düşünceleriniz nedir bu konuda ? Double Platinum 0,8 mm yakıtının da düşütüğüne dair paylaşımı var. hatta üzerinden çıkan bujileri ile başa baş olanı seçin bende diye yazmış 1.6 sidi 170 lik vardı kendisinde de
      2010 Model 1.6 T NB insignia Beyaz +flexride + +Elektrikli hafızalı ısıtmalı soğutmalı Deri recora koltuklar + Dvd 800 + makam perdeleri + çift çıkış eksoz + arka koltuk 220 volt priz + vb.

      Yorum


      • #4
        130 ile giderken 6. viteste yeterince ivmelenme olmadığını düşünüyorsanız aracınızda sıkıntı olabilir, burada pası tecrübeli arkadaşlara atıyorum. Buji konusunda ise fabrikanın kullandığı Japon üretimi NGK markayı değiştirmedim. Daha performanslı ürünler varsa buji değişim zamanında onları bir denerim.


        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

        Yorum


        • #5
          Araç ne tam olarak? Otomatikse gaza ilk yüklenmede yavaş tepki vermesi normal.

          Yorum


          • #6
            1.6 T 2010 model gitsin diye daha çok gaza bastığını daha çok yaktığını düşünüyorum
            2010 Model 1.6 T NB insignia Beyaz +flexride + +Elektrikli hafızalı ısıtmalı soğutmalı Deri recora koltuklar + Dvd 800 + makam perdeleri + çift çıkış eksoz + arka koltuk 220 volt priz + vb.

            Yorum

            İşleniyor...
            X