Merhaba,
Daha önce 1.6 t(180lik) aravımda kullanıp memnun kaldığım ve ne yazık ki satarken aracın üzerinde giden K&N kutu içi hava filtresinden Biturbo için de aldım ve taktım. Takıldıktan sonraki ilk çalıştormada bir kaç sefer kendi kendine gaz verdi sonra normal rölantiye döndü. İlk izlenimim daha canlı tepkiler vermeye, özellikle düşük devirlerde aşırı bir canlanma sağladı. Ancak 2000 devir altında gazdan ayağımı çektiğinde hafiften bir silkeleme yapmaya başladı. İki seferdir yüksek performanslı kullanmamda ise "aracı en kısa zamanda servise götürün" uyarısı verdi ve gücü kıstı(yaklaşık yarım saatlik perdormanslı kullanımdan sonra). İlkinde motoru durdurup tekrar çalıştırdığımda , ikincisinde de kendiliğinden 3-4 dakika sonra normal motor gücüne döndü, fakat arıza uyarısını silmedi.
Sorun neden kaynaklanıyor acaba. Yoksa biturbo performans hava filtresini sevmiyor mu?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Daha önce 1.6 t(180lik) aravımda kullanıp memnun kaldığım ve ne yazık ki satarken aracın üzerinde giden K&N kutu içi hava filtresinden Biturbo için de aldım ve taktım. Takıldıktan sonraki ilk çalıştormada bir kaç sefer kendi kendine gaz verdi sonra normal rölantiye döndü. İlk izlenimim daha canlı tepkiler vermeye, özellikle düşük devirlerde aşırı bir canlanma sağladı. Ancak 2000 devir altında gazdan ayağımı çektiğinde hafiften bir silkeleme yapmaya başladı. İki seferdir yüksek performanslı kullanmamda ise "aracı en kısa zamanda servise götürün" uyarısı verdi ve gücü kıstı(yaklaşık yarım saatlik perdormanslı kullanımdan sonra). İlkinde motoru durdurup tekrar çalıştırdığımda , ikincisinde de kendiliğinden 3-4 dakika sonra normal motor gücüne döndü, fakat arıza uyarısını silmedi.
Sorun neden kaynaklanıyor acaba. Yoksa biturbo performans hava filtresini sevmiyor mu?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Yorum