Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Virajda savurma..

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Virajda savurma..

    Yıllardır kullanırım virajda hiç savurduğunu görmedim. Şu an sert ve çok kırdığım virajda, birden spin atıp toparlamaya çalışıyor.
    servise gösterdim uygun vakit incelenecek, karadeniz dönüşü baktıracağım. Bilgisi olan paylaşabilir mi

  • #2
    Kaç km hızla girdiniz viraja ve lastikleriniz durumu nedir..

    1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

    Yorum


    • #3
      Lastikleriniz yeni tarihli, düşük kilometrede ise alt takımınızda problem olabilir. Lastik diş derinliği iyi olsa dahi zaman içerisinde sertleşme durumu olacaktır.

      Yorum


      • #4
        Lastikler 1 aylık. Hız her zamanki gibi, tam kırma viraj yükünü max aldığında oluyor. Bildim bileli bı araçta bunu yaşamam. Zaten insignia kullanmamın diğer bmv mercedes türü araçlara göre en önemli farkı buydu.
        Amortisör, yada başka birşey var

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
          Lastikler 1 aylık. Hız her zamanki gibi, tam kırma viraj yükünü max aldığında oluyor. Bildim bileli bı araçta bunu yaşamam. Zaten insignia kullanmamın diğer bmv mercedes türü araçlara göre en önemli farkı buydu.
          Amortisör, yada başka birşey var
          Lastik markası nedir?
          Sola Sinyal Devamlı Açık!

          Yorum


          • #6
            Michelin

            Yorum


            • #7
              bu savurma 1 aylık lastiklerin değişiminden önce de oluyomuydu hocam?
              OPC Line Sport

              Yorum


              • #8
                Hayır olmuyordu

                Yorum


                • #9
                  çok büyük ihtimalle lastiklerden o zaman hocam savurma, yeni ve markalı bir lastik olsa bile eski lastiğinizin kalitesinde olmayabilir. yeni lastikleriniz eskilerle aynı modelse, herhangi bir lastikte üretimden kaynaklanan bir hata olabilir. lastik basınçları yanlış olabilir.
                  OPC Line Sport

                  Yorum


                  • #10
                    bazı lastikler (sport) türü lastikler ısınmadan kullanımda kötü yol tutar seçimi ona göre tercih etmek gerekir.
                    1.6 SIDI

                    Yorum


                    • #11
                      Öncelikle Michelin marka lastikler şehiriçinde kayma eğilimi gösterir. Düzgün tutunma için ısınması gerekir. Biraz yol yaptıktan sonra performansı ilk dakikalara göre daha iyi oluyor.

                      Primacy Hp de böyleydi Primacy 3 de böyle. Bu lastikler ısınmadan ciyak ciyak ötmez de. Bayat lastik gibi kayar. Uzun yol lastiği olduğu için bu şekilde ne yazık ki.

                      Bunun dışında lastik basınçlarının durumu nedir? Normalde 2-3 haftada bir basınçların kontrol edilmesi gerekir. Ön kapıdaki değerlere göre basın.

                      Ben 36-34 kullanıyordum son iki üç haftadır 32 30 kullanıyorum sıkıntı yaşamadım. Yakıt biraz arttı yalnızca.
                      1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
                      2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
                      3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
                      4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
                      5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
                      6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post
                        Öncelikle Michelin marka lastikler şehiriçinde kayma eğilimi gösterir. Düzgün tutunma için ısınması gerekir. Biraz yol yaptıktan sonra performansı ilk dakikalara göre daha iyi oluyor.

                        Primacy Hp de böyleydi Primacy 3 de böyle. Bu lastikler ısınmadan ciyak ciyak ötmez de. Bayat lastik gibi kayar. Uzun yol lastiği olduğu için bu şekilde ne yazık ki.

                        Bunun dışında lastik basınçlarının durumu nedir? Normalde 2-3 haftada bir basınçların kontrol edilmesi gerekir. Ön kapıdaki değerlere göre basın.

                        Ben 36-34 kullanıyordum son iki üç haftadır 32 30 kullanıyorum sıkıntı yaşamadım. Yakıt biraz arttı yalnızca.
                        38 gibi sanırım

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post

                          38 gibi sanırım
                          38'de araç zıp zıp zıplar. Kullanma kılavuzuna göre 38PSI ekonomi için tavsiye ediliyor. Lastik basıncı çok düşük olursa lastiğin tabanı düz basmaz "n"şekli gibi kenarları basar ortası yola tam temas etmez. Lastik basıncı yüksek olursa da lastiğin göbeği çıkar "u" şekli gibi olur kenarları tam basmaz. Temas noktası azaldığı için de tutunma kaybı oluşur. Dengesiz aşınır.
                          1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
                          2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
                          3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
                          4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
                          5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
                          6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

                            38'de araç zıp zıp zıplar. Kullanma kılavuzuna göre 38PSI ekonomi için tavsiye ediliyor. Lastik basıncı çok düşük olursa lastiğin tabanı düz basmaz "n"şekli gibi kenarları basar ortası yola tam temas etmez. Lastik basıncı yüksek olursa da lastiğin göbeği çıkar "u" şekli gibi olur kenarları tam basmaz. Temas noktası azaldığı için de tutunma kaybı oluşur. Dengesiz aşınır.
                            Telekkür ederim arkadaşım. Ancak aldıpımdan beri 38.. son zamanlarda olan bir farklılık. Çn takım yada ön lastiklerin değişimi gibi geliyor

                            Yorum


                            • #15
                              Michelin'in hangi modeli bilmiyorum ama pek de iyi yol tutan bir lastik değil bilginize. Ayrıca üretim tarihi eski veya düzgün muhafaza edilmediyse yapısı da bozulmuş olabilir.
                              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X