2015 model 1.6 t benzin ve prins lpgli cosmo, 36.000 kmde otomatik insigniamız mevcut. Daha önceki aracım 2008 otomatik civicti. Civic kullanırken ışıklarda kalkarken dip gazla kalkmayı alışkanlık haline getirmiştim. Ya da aniden dip gazla makas yapıyordum. Şimdi insigniamda araçla ağır ağır kendi halinde hızlanırsam hiç bir sıkıntı yok ama aniden hızlanmak istediğimde (hem benzin hem lpgde) araçta tekleme oluyor. Bu dediğim olay araç 1 ya da 2. vitesteyken oluyor. Yani kısaca 1 ya da 2. vitesteyken deviri birden yükseltip atik şekilde hızlanmak istediğimde araç silkeliyor ve hızlanması kesiliyor. Sanki aracı arkadan tutan birileri var gibi Bir de bunu yaparken araçtaki vites geçişi çok belirginleşiyor. Zaten vites geçişleri civice göre baya belirgin. Dediğim gibi ağır ağır hızlanırsam hiç sorun yok ama ani hızlanma isteğinde böyle bir sıkıntım var. Sorunun kaynağı konusunda yardımcı olursanız sevinirim? Herkese hayırlı ramazanlar dilerim...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Ani Hızlanmada Tekleme ve Vites Geçişlerindeki Belirginlik
Collapse
X
-
Bahsettiğiniz durum bir sorun değil. "Traction Control" tehlike algılıyor ve araca müdahale edip patinaja düşmemesi için gaz kesiyor. Böyle ani kalkış durumlarında orta ekranın üstünde bulunan düğmelerden dörtlü flaşörün solundaki düğmeye basarak sistemi devreden çıkarmanız gerekiyor. Göstergelerde üzerinde çapraz çizgi olan TC işareti göreceksiniz. Hatta bu düğmeye 5 saniye kadar basılı tutarsanız ESP'yi devreden çıkarırsınız ki bu tavsiye edilmez.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
- Beğenmeler 1
-
1 zaten yok gibi. 2 de anca 80. Bu yüzden de aşırı tork ürettiği an baskıbalata kaçırıyor. Tekleme gibi algılanabilir. TC de buna davetiye cıkarır.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
- Beğenmeler 1
Yorum
Yorum