Merhabalar İnsigniaTeam Ailesi aracım 2011 model 2.0 cdti otomatik active select şanzıman Opel insignia 97.000 km araçla ilgili bir sorunum var sizinle paylaşmak istedim.aracı ilk aldığımda hava filtre kazanı kırıktı açıkcası pek önemsemedik bişey olmaz diye Aracımın gidişinde felan bir sıkıntı yoktu 200 de bir vites daha atıyordu ve 220 230 gibi hızlara rahat çıkıyordu.ama dün gece 3 sularında araçla otobanda biraz bastım 202 ye zor dayandı ve 3500 4000 devirden yukarı çıkmadı ve vites 5 te sabit kaldı sizce bunun şanzımanlamı yoksa hava filtre kazanındaki kırıklamı alakası var danışmak istedim benim görüşün hava filtre kazanı değişmesi çünkü içindeki filtre pislenmiş ve araç çekişten düşmüş olabilir başına daha önce böyle bişey gelen varsa Benimle paylaşırsa sevinirim iyi akşamla dilerim
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Hava Filtre Kazanı Çekişten Düşme Yardım!!!!
Collapse
X
-
Hava motorun performansında çok etkili. Filtre kutusunun çıkışındaki sensörde bir o kadar etkili. Sensörün yanlış veya standartların dışında değerler ölçmesi motorun performansını etkiler. Sorun kazandan mıdır bilmiyorum ama mutlaka etkisi vardır.
whiteagle daha iyi hatırlar, 2.0 CDTI 160hp'lık Insignia'sı normalde 240lı hızları görürken sabah saatlerinde yanlış hatırlamıyorsam 215'de tıkanıp kalmıştı, 1 km bile hızlanamadı. Havadaki oksijen miktarı ve havanın motora giriş yoğunluğu çekişi ve performansı etkiler.InsigniaTEAM
- Beğenmeler 1
Yorum