Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Makyajlı Kasa ve Makyajsız Kasa Frenleme Farkı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Makyajlı Kasa ve Makyajsız Kasa Frenleme Farkı

    Merhaba,
    Makyajlı kasa 18" jant aracımın frenleri makyaj öncesi kasa 17" jantlı araca göre çok daha iyi, çok çok daha iyi. Bu normal mi yoksa makyajsız aracın fren sistemi km'den dolayı performansını kaybetmiş durumda mı? İki kasayı da tanıyan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

  • #2
    Ben de makyajsızdan makyajlıya geçtiğimde bunu hemen farkettim. Dediğiniz gibi makyajlının frenlemesi çok iyi geldi. Makyajsızdaki fren balatalarım orjinal değildi, mkayajlıda orjinal gm idi. Onun için bu farkın sebebini fren balatalarına bağlamıştım.

    Yorum


    • #3
      Sizin araçlar neydi? Ben 2.0 CDTO 130ps ile 1.6 SIDI 170ps'i karşılaştırıyorum. Acaba 170ps'lik versiyonda daha büyük disk vs olabilir mi?

      Yorum


      • #4
        180 liklerin diski dizellerin disk kinden inç olarak daha büyük aslında fren mesafeleri aynı olabilir belkide yeni makyajlı ve yeni kasada iyileştirme yapılmış olabilir yanlış hatırlamıyorsam eski kasa ile makyajlı kasada 1200 parçada revizyon olmuş



        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

        Yorum


        • #5
          Disk farkı. + Balata farkı, + Eskisinin eskimiş firen hidroliği, Disk yüzey farkı, Lastik farkı. Yol şartları, yük dağılımı, Hız,

          İki aracında yukarıdaki kriterler sıfırlanıp denenmedikçe arada fark var demek doğru olabilirmi bilemedim?

          Bırakın bunları, Tek başına fren hidroliği bile ciddi fark yapıyor değişimde...
          Son düzenleme: aSya; 16.03.2018, 12:53.
          CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
          SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: aSya View Post
            Disk farkı. + Balata farkı, + Eskisinin eskimiş firen hidroliği, Disk yüzey farkı, Lastik farkı. Yol şartları, yük dağılımı, Hız,

            İki aracında yukarıdaki kriterler sıfırlanıp denenmedikçe arada fark var demek doğru olabilirmi bilemedim?

            Bırakın bunları, Tek başına fren hidroliği bile ciddi fark yapıyor değişimde...
            Zaten anlamaya çalıştığım durum bu; farkın nedeni sadece eskimiş fren sistemi mi; yoksa makyajlı kasa ve 18" jant olmasından kaynaklı farklar da var mı... Eğer tek neden eskimiş fren sistemiyse ciddi bir bakım yaptırmayı düşünüyorum, zira fark çok fazla. Yok eğer diskler ve diğer bileşenler farklı ise, aradaki fark daha anlaşılabilir.

            Yorum


            • #7
              İnsignia Segmentinde ve üstünde lider frenlemeye sahip araçların arasında en iyisidir. Makyajlı bunun kat kat üstü olacağını zannetmiyorum. Nitekim alttakım neredeyse aynı.
              Lastik, disk, balata, hidrolik değişimi sonrası farkı anlarsınız.
              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

              Yorum


              • #8
                17" jant ile 18" jantların disk boyutları farklı. Haliyle balata boyutları da farklı. Bu da fren performansına yansıyor pek tabi. Yoksa makyajlı kasa ile makyajsız kasanın fren performansının pek farklı olduğunu zannetmiyorum.
                34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
                  180 liklerin diski dizellerin disk kinden inç olarak daha büyük aslında fren mesafeleri aynı olabilir belkide yeni makyajlı ve yeni kasada iyileştirme yapılmış olabilir yanlış hatırlamıyorsam eski kasa ile makyajlı kasada 1200 parçada revizyon olmuş
                  2.0 dizelle 1.6T'nin diskleri aynı diye biliyorum abi. sadece 1.4T'nin küçüktü bildiğim kadarıyla.
                  Frenleme konusunda ise lastikte önemli. 17" kalın yanak olduğu için 18" ince yanak ile farkeder.
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                    Sizin araçlar neydi? Ben 2.0 CDTO 130ps ile 1.6 SIDI 170ps'i karşılaştırıyorum. Acaba 170ps'lik versiyonda daha büyük disk vs olabilir mi?
                    benim eski 1.6T 180 lik, yenisi 1.6T 170 lik

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ratip View Post
                      17" jant ile 18" jantların disk boyutları farklı. Haliyle balata boyutları da farklı. Bu da fren performansına yansıyor pek tabi. Yoksa makyajlı kasa ile makyajsız kasanın fren performansının pek farklı olduğunu zannetmiyorum.
                      Benim araç 245 40 19 cant ve lastik ebadında,sizin söylediğinize göre benim disk ve balatalar 18"e göre daha büyük o zaman.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: yakar_35 View Post

                        Benim araç 245 40 19 cant ve lastik ebadında,sizin söylediğinize göre benim disk ve balatalar 18"e göre daha büyük o zaman.
                        Sadece 17" lerin küçük diye biliyorum. 18 ve 19 aynı.
                        34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                        BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                        Yorum


                        • #13
                          Jantla ilgili değil, motorla ilgili. 18" jantlı 1.4T'nin disk çapı, 17" jantlı 1.6T'ninkinden küçüktür.
                          InsigniaTEAM

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X