Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni akü almama rağmen start stop çalışmıyor

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Evet bana da aynı şey iki yerden dendi. Bu akü seni izmir gibi yerde start stop suz rahatlıkla götürür ta ki çok soğuk havalar denk gelene kadar Bu arada servisten aradılar,start stop ile akü arasında ki voltaj akımını ölçen mi dedi ne,sensör varmış kuvvetle ihtimalle bu değişirse sorun hallolcak dedi. 260tl fiyat verdi,tabi hayır deseydim bu seferde 180 tl arıza tespit parasını alacaklardı. Bende değişsin dedim,sorun kesin çözülecek değil mi dedim,evet dedi.bekleyip göreceğiz.

    Yorum


    • #17
      İnşallah sensor degisimiyle düzelecek bir sorundur.
      Bekleyip görelim.
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • #18
        Alem uyanık dolu. Arızanın sebebi o parça değilse ücret iadesi yapacaklar mı?


        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
          Alem uyanık dolu. Arızanın sebebi o parça değilse ücret iadesi yapacaklar mı?
          Benimde ilk sorum bu şekilde oldu. Çünkü sorunun nedenini derken bile kendilerinden emin değil izlenimi verdiler. Konuşmalarında değiştiğinde %90 sorun çözülecek dediler. İşin garip tarafı,dün hem benim yeni aldığım akü ile hem de kendilerinde ki orjinal akü ile denemelerine rağmen start-stop bir türlü devreye girmedi demişlerdi ben aracı alıp eve gelirken her durduğumda devrllereye girdi. Bunlar nasıl test ettiler anlamadım. Bugün yine deneyeceğim ama bu çalışmasının sürekliliği var mı diye. Diğer taraftan dün den parça için 100 tl depozito verdim,parça gelince arayıp çağıracaklar. Şimdi gerek kalmadı çalışıyor desem 180 tl test ücretini alacaklar,öteki türlü parça değişimi olursa 260 tl alacaklar. Bu iki seçenek 'ten 260 tl yı verip parça değişimi en mantıklısı ya da durumu anlatıp bunun yerine benim arabanın rutin bakımını mi yapma teklifinde bulunsam ki

          Yorum


          • #20
            Hocam bence bir servisle konuşun illa test parası alırız filan derlerse de bence bir Opel Türkiyeyi arayıp durumu izah edin. Böyleydi çalışmıyordu şimdi çalışıyor. Servis şu şu parçanın değişmesi gerekiyor dedi ama değişmeden çalışıyor şimdi. Servis gereksiz parça değişimi mi istiyor filan derseniz bence opel türkiye araya girer ve test parası filan istemezler. Denemekten zarar gelmez bence.
            Insignia Sport Line 1.6 CDTI 136 Hp AT6

            Yorum


            • #21
              Valla edeceğiniz tasarruf ile 260 tl yi çıkarmanız kaç yıl alır hesap edemiyorum şu anda. Aracım makyajlı kasa 2014 model. Benimki de çalışmıyor. bir kaç kez surpriz yapıp çalıştı sadece.

              Opel bu işi becerememiş net. diğer markalarda gayet düzgün çalışan bir sistem.
              Fikrin kadar varsın!

              Yorum


              • #22
                Anladığım kadarıyla,21 Mart ta aldığım akü doğal olarak satılma tarihine kadar belli miktar deşarj oldu,benim bugüne kadar ki yaptığım az kilometreden dolayı kendini tam şarj edemedi.Dün serviste benim aldığım akü yü de nolur nolmaz diye şarja koyulunca tam olarak şarj oldu ve akşam arabayı aldığımda start-stop çalıştı hemde çok hassas bir şekilde.Bu sabah babam da çalıştırıp iki dakika sonra sorunsuz çalışınca(iki dakika da aracın harareti hafif oynamasına rağmen) olay şimdilik çözülmüş oldu.Sonuç olarak serviste bir sonuç bulamayınca ihaleyi voltaj sensörüne attı,değişirse BÜYÜK İHTİMALLE olay çözülecek dendi,bunu derken kendilerine bile inanmayarak dediler çok belliydi zaten.Benden bu parça için 100 TL kaparo almışlardı bugün için,ben arayıp durumu anlatınca 'o zaman çözülmüş olay' dendi,ne 260 TL ye parça değişti ne de 180 TL test parasını verdim,kaparo parasına hem benim akü tam şarj edilmiş oldu hem de ister istemez start-stop daki tüm aksamlar test edilmiş oldu(test ettiler mi ondan bile emin değilim,kendimi teselli edeyim bari)

                Yorum


                • #23
                  Tahmin ettiğim gibi olmuş. Çalışmış olması en azından bir arıza olmadığı anlamına geliyor.
                  Fakat unutmayın ki bizim opellerin start/stop u cook nazlı ve sağlam çalışabilmesi için çok şey istiyor. En önemlisi de tam şarjlı olmayan akü. Önce de dediğim gibi kısa mesafe kullanırsanız yine eski haline dönecektir ama önce de dediğiniz gibi tek marş ile 30 km. yol yaparsanız sürekli çalışacaktır.
                  @Murat
                  2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                  Yorum


                  • #24
                    Servislerle ilgili sorununuz oldumu bence Opel merkezi arayın,adamlar aynı gün geri dönüş yapıyorlar.Bende öyle oldu.

                    Yorum


                    • #25
                      Merhaba akünüz kesinlikle oejinal akü ayni akü bendede var fotosunu ekliyorum . Yaptigim testler sonucu start stop sisteminin calismasi icin akü voltajinin 2.50 v üstünde olmasi gerekiyor benimde 6 aydir calismiyordu bende internetten Einhell CC-BC 10 marka sarj aleti aldim sarj ettim ve hemen calisti 45 euro türkiyede 180 200 tl gördüm ayni ürünü .Start stop calismasini istiyorsaniz bu ürünü tavsiye ederim akü voltajini ölcüp 2.5 altina düstügünde 5 6 saat sarja birakin akünüz kendine gelir .Resimdeki isretli parca aküsü sensöröruymus interneten okudugum kadariyla insignialarin akü sensörü akünün cok dolu olmasina endekslenmis Chevrolet aveonun sensörünü takinca akü zayifta olsa calisiyormus.Orjinal sekilde kullanicaksaniz araci en önemlisi bir multimer yardimi ile aküyü ölcün 2.6 akim varsa start stop calismalidir altinda ise calismaz cok defa denedim foto ve video linkini ekliyorum .Bu arada aküyü nereden ve kaca aldiniz söylerseniz menun olurum . https://youtu.be/3JkZDz8fHp0

                      Son düzenleme: kemal6190; 24.04.2018, 01:37.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X