Duyuru

Collapse
No announcement yet.

flexride problem

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    kimsye elletmeyin elektro mıknatıs mantığı ile çalışıyor siz kendiniz testi söyle yapın aracı normal modda iken sabit hızda sürün örnek 50 km/s yolun gurultuşunu konforu mevcut durumu kontrol edin ve sonra sporta basın aracınızda hafif bir hızlanma ve yoldaki problemleri daha belirgin hissetmeye başlıyacaksınız sonra tour moduna alın ve aracın biraz daha konforlu olduğunu hissedeceksiniz şöyle yanlış anlaşılma olmasın bu modlar arasında çok ciddi bir fark olacak diye düşünmeyin .

    Filexi salise bazında bagımsız olarak değişkenlik gösteren bir amortisör sistemidir aracın yola en optimum bir şekilde tutunmasını sağlar ve sizi bir çok söför hatasından korur.normal modda iken geri planda araç sürekli yol durumunu ve aracın dengesini kontrol eder ve ihtiyaç halinde kendisi spor moddaymışcasına davranır araç normal hale gelince kendisini normal moda çeker sonuç çok iyi optimize edilmiş bir karar verme mekanizması var.

    Şimdiye kadar Filexi sis beyin olarak bozulan duymadım çok nadir amortisörü patlatan oldu ya sizin modalar arasında ki beklentiniz çok fazla yada gerçekten sensörlerden biri veya bir kaçında sorun var

    filexiyi en güzel virajlarda ve sert makaslarda hissedersiniz virajlarda apexi kaçırmazsınız yüksek hızda ani manevralarda aracın arkası kaymaz vs....


    Sonuç flexi candır keyfini çıkarın.



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
      kimsye elletmeyin elektro mıknatıs mantığı ile çalışıyor siz kendiniz testi söyle yapın aracı normal modda iken sabit hızda sürün örnek 50 km/s yolun gurultuşunu konforu mevcut durumu kontrol edin ve sonra sporta basın aracınızda hafif bir hızlanma ve yoldaki problemleri daha belirgin hissetmeye başlıyacaksınız sonra tour moduna alın ve aracın biraz daha konforlu olduğunu hissedeceksiniz şöyle yanlış anlaşılma olmasın bu modlar arasında çok ciddi bir fark olacak diye düşünmeyin .

      Filexi salise bazında bagımsız olarak değişkenlik gösteren bir amortisör sistemidir aracın yola en optimum bir şekilde tutunmasını sağlar ve sizi bir çok söför hatasından korur.normal modda iken geri planda araç sürekli yol durumunu ve aracın dengesini kontrol eder ve ihtiyaç halinde kendisi spor moddaymışcasına davranır araç normal hale gelince kendisini normal moda çeker sonuç çok iyi optimize edilmiş bir karar verme mekanizması var.

      Şimdiye kadar Filexi sis beyin olarak bozulan duymadım çok nadir amortisörü patlatan oldu ya sizin modalar arasında ki beklentiniz çok fazla yada gerçekten sensörlerden biri veya bir kaçında sorun var

      filexiyi en güzel virajlarda ve sert makaslarda hissedersiniz virajlarda apexi kaçırmazsınız yüksek hızda ani manevralarda aracın arkası kaymaz vs....


      Sonuç flexi candır keyfini çıkarın.
      bu söylediklerinize katılıyorum. lakin sıkıntı şu ki modlar arası geçişte amortisör dışında her şeyin değiştiğini hissedebiliyorum. ancak amortisörlerde hiç bir fark alamıyorum. sürekli sporttaymış gibi. tourda da bu böyle hiç fark yok konfor bakımından. araç sürekli ray gibi giriyor virajlarda, limitsiz gibi o derece onun farkındayım ve o yüzden söylüyorum amortisörler hep bu modda gibi tour a alıyorum hiç bir yumuşama, esneme, yaylanma, darbeleri emmedeki performans, vs. hiç biri etkilenmiyor. aynı kasise aynı anda 3-4 kez hem sportta hem tourda girdim hiç bir fark alamadım. çok az bir fark bile yok. ciddi bir fark beklentim yok tabi ki ama amortisörlerde hiç fark alamıyorum
      Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof

      Yorum


      • #18
        Arıza kodu verip vermediğine baktınız mı?
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #19
          hayır bir düzeltme yapayım wolverine abim tour modunda kasisten özellikle geniş kasislerden amortisörün aleni şekilde yumuşadığını hissedebiliyorsunuz, yani kesinlikle standart değil, kısa sert kasislerde daha fazla salınım yaptığından zaman zaman daha sertmiş ya da standartmış gibi hissedebiliyoruz ama özellikle bozuk yollarda falan çok farkı var yaylanma esnasında fiziksel dengeyi yani düzlem etkisini korumaya çalışıyor sistem daha yumuşak bir sürüş ve konfor sağlıyor. sport modda ise taş gibi oluyor yani yol seçmenize görek yok, otobandaki en ufak eğimi bile algılarsınız o modda, direksiyonda bariz sert oluyor.
          1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
          Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

          Yorum


          • #20
            birde aslında flexride konfor + güvenli sürüş sağlıyor yani sizin sürüş şeklinizi algılayıp araç kendi bedenini amortisöre gaz tepkimesine direksiyona müdahale ederek stabiliteyi sağlıyor, diğer güvenlik sistemiylede koordineli çalışıyor. ayrıca her araçta standartmı bilmiyorum fren tepkimesi falan mı sürüş şekline göre değiştiğini o kadar net anlıyoruzki.
            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

            Yorum


            • #21
              Kutup başı söküp 10-15 sn bekleyin sonra takıp tekrar deneyin bu olmaz ise serviste arıza kodu okutun
              insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

              Yorum


              • #22
                Sırası ile aşağıdaki videoları izlermisiniz





                Keyifli Seyirler.




                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #23
                  Belki de sıkıntı yoktur, siz fark edemiyorsunuzdur.

                  Bir videoda görmüştüm. Plastik pet bardağın yarısına kadar su doldurun ve orta konsola koyun.

                  Hız sabitleyiciyi ayarlayın ve aynı parkurdan aynı yönde farklı süspansiyon ayarları ile geçin.

                  Suda yine de bir fark göremezseniz gerçekten de dediğiniz gibidir.

                  Yorum


                  • #24
                    Benim de aracımda flexi için en az farkettigim amortisör farkı. Ben bu işi biraz yapılan km.ye bağlıyorum yani aracın km.sine. Aracımı 76 binde aldım şu an 87 binde. 120 bini geçmiş bir aracın amortisörleri sıfır hali gibi olmayabilir. Kullanım şekli(araç 2.el alınmışsa sizden öncesi) de çok önemli tabi.
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #25
                      bende yaklaşık 4 senedir flexi kullanıyorum farkların anlaşılma olayı tour ve sport modları belirgindir sport da fark etmemek mümkün değil, tour modu ise yol seçiyor yolun çok bozuk olduğu zeminlerde hıza bağlı yumşama bariz fark var çok memnunum. Sizin sorununuz yıpranma olabilir bence yetkili servis ile çözüle bilir ençok deneyim onlarda olabilir tabi fiyat konusu malum çözersiniz umarım.
                      1.6 SIDI

                      Yorum


                      • #26
                        yetkili servis ücretleri malum, o yüzden servise gitmeden amortisörlerdeki farkı somut olarak görebilecek bir yöntem arıyorum. cevaplar için teşekkürler
                        Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof

                        Yorum


                        • #27
                          ben bu amortisör farkını yüksek hızda gördüm. araba hiç yatmadan, karting aracı gibi dönmüştü virajı. sport modda idi.

                          Fikrin kadar varsın!

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: mr.big View Post
                            ben bu amortisör farkını yüksek hızda gördüm. araba hiç yatmadan, karting aracı gibi dönmüştü virajı. sport modda idi.
                            19 jantla kullanıyorum araba sport modda böbrek taşı düşürtüyor resmen . Şerit çizgilerinin üstünden geçerken dahi hissediliyor.

                            Yorum


                            • #29
                              rayda gidiyor gibi dönüyor zaten her virajı onda problem yok ama tourda da böyle dönüyor bende problem o zaten. sanki amortisör sürekli sportta takılmış kalmış gibi
                              Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof

                              Yorum


                              • #30
                                Benim araçtada flexride var tour modunda süspansiyon yumuşak ve sanki yakıt biraz daha az harcıyor gibi ama sport A alınca, siprintbooster varmış gibi tepki veriyor şimdiye kadar flexride sistem arızası duymadım .

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X