arkadaşlar merhaba, aracım flexridelı 1.6t 180 hp insignia. alalı 2 ay kadar oldu fakat flexride ile şöyle bir problemim var.sport-tour modlarında bariz şekilde direksiyon sertleşiyr-azalıyor,gaz tepkimesi artıyor-azalıyor fakat süspansiyonda hiçbir değişiklik hissetmiyorum. sanki aracın süspansiyonları sürekli sport moddaymış gibi. araçta tour modunda hiçbir şekilde esneme, salınım vs olmuyor. bir kaç özel servise sordum bu durumu acaba flexride ın süspansiyonlara olan etkisini gözle görebiliyor muyuz ya da başka bir yöntemi var mı diye, malum aydında yaşıyorum bu tarz araçtan çok yok, sistemini pek bilmiyoruz diyorlar. var mıdır bunu öğrenebilmenin bir yöntemi? çünkü ya ben algılayamıyorum bu farkı yada bir problem var
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
flexride problem
Collapse
X
-
Otobanda biraz yuksek hizda daha cok hissedilir hale geliyor , arac resmen gokart gibi oluyor sport modda. Dusuk hizda daha zor fark edilir gibi geliyor bana heleki aracinizin janti buyuk capli ise muhakkak normal araclara gore daha cok sarsacaktir.
Yorum
-
araç 145 binde. evet jantlar 19luk ama bahsettiğim sarsıntı değil de tour modda hiç bir fark yok, süspansiyon sportta kalmış gibi sürekli, hiç bir esneme yok, amortisörlerde bir yumuşama yok. mesela bir kasisten tour mod ile geçiyorum, dönüp sportta geçiyorum bunu 7-8 kez denedim, hiç bir fark alamadım süspansiyon bakımından. yada ben bilmiyorum, bir fark olması gerekmiyor mu?Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof
Yorum
-
Bence kaputu açıp amortisör başlarını bir kontrol edin, üzerinde sensör var mı bakalım malum son zamanlarda flexride’sız arabanın özelliğini açıp, tuş takımını koyup arabaya ‘flexride’ eklediğini söyleyenler oluyor önce araba fabrikadan flexride’lımı değil mi ondan emin olmak lazım.InsigniaTEAM
- Beğenmeler 2
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: cagri View PostBence kaputu açıp amortisör başlarını bir kontrol edin, üzerinde sensör var mı bakalım malum son zamanlarda flexride’sız arabanın özelliğini açıp, tuş takımını koyup arabaya ‘flexride’ eklediğini söyleyenler oluyor önce araba fabrikadan flexride’lımı değil mi ondan emin olmak lazım.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: cagri View PostBence kaputu açıp amortisör başlarını bir kontrol edin, üzerinde sensör var mı bakalım malum son zamanlarda flexride’sız arabanın özelliğini açıp, tuş takımını koyup arabaya ‘flexride’ eklediğini söyleyenler oluyor önce araba fabrikadan flexride’lımı değil mi ondan emin olmak lazım.
bu da oluyorsa artık söylenecek söz kalmamış.Öfke Gelir Göz Kararır, Öfke Gider Yüz Kızarır...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: cagri View PostBence kaputu açıp amortisör başlarını bir kontrol edin, üzerinde sensör var mı bakalım malum son zamanlarda flexride’sız arabanın özelliğini açıp, tuş takımını koyup arabaya ‘flexride’ eklediğini söyleyenler oluyor önce araba fabrikadan flexride’lımı değil mi ondan emin olmak lazım.Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof
Yorum
-
sürüş modu ayarlarında amortisör kısmı aktif mi ona bakın bir de. araç suspansiyonu sürekli normal modda kalıyor olabilir. zaten sert bir amortisör yapısı var makyajlıya göre 19 luklar ile.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
- Beğenmeler 1
Yorum
-
araç ayarlarında spor mod ayarlarındaki 3 seçenek de aktif durumda. sanki normal modda değil de sürekli spor modda kalmış gibi amortisörler. flexride ın aktif olarak bu amortisörlere etkisini görebileceğimiz bir yol var mı? çevremdeki ustalar flexride ın çalışma prensibinden bihaberler, bilemiyoruz yapısını diyorlarInsignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof
Yorum
-
Kendi aracımda oluşan farklılıkları söyleyeyim size.
Tour tuşuna bastığımda direksiyon standart haline göre bile olsa bir tık daha yumuşuyor. Sport ta iken epey agirlasiyor. Sport ayarında araç daha geç vites atıyor yani daha devirli gidiyor ve gaz pedalına daha erken tepki veriyor. Tour ile standart ayarı burda aynı çalışıyor. Tour modunda süspansiyon olarak araçta ileri geri yaylanma daha çok oluyor. Ama kasisten felan geçerken tour ile standart aynı tepkiyi veriyor. Sport ile kasisten geçerken daha sert bir geçiş olduğunu anlıyorsunuz. Zaten standart ayardayken sizin sürüş modunuza göre araç kendini ya tour ya da sport moduna alıyor. Sizin araçta bu farklar yoksa bence bir serviste amortisörleri kontrol ettirin çünkü km olarak ömürleri bitmiş olabilir.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
Yorum
-
malesef istanbulda değilim aydın-kuşadasında ikamet ediyorum. Kara Murat bahsettiğiniz farkların amortisör dışındakilerin hepsi mevcut. tek sıkıntı amortisörlerde bir değişim olmuyor sürekli sportta gibi hissettiriyor kasislerde. zaten standartta kullanmıyorum. şehir içi tour, şehir dışı sport mod şeklinde kullanıyorum. amortisörleri kontrol ettirmeye kalktım, senin araç flexride, bu sistemi bilmiyoruz, biz hiç bulaşmayalım bir bilgimiz yok sizin amortisörlerle ilgili dendi. anlayacağınız servis bakımından kıt bir yerde yaşıyorum ne yazık kiInsignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof
Yorum
Yorum