Mesut abi kimdir bilmiyorum, o yüzden videoyu Mesut abi anlatmış yada ürünün yetkilisi anlatmış benim açımdan fark yok
Babamdaki Astra H 1.3 CDTI Çorum'da şehiriçi dur-kalklar dahil 5,8-6 litre yakıyor ki araba zaten kasayı zor kaldırıyor diye babam birde gaza yüklene yüklene kalkar, ona rağmen bu değerlerdeyken, videoda da dedikleri gibi trafiksiz, dur-kalksız bir yolda menzil nasıl 6,1'e çıkar, hemde bu kadar kısa mesafede.
20km'mi gitmişlerdi, bu kadar mesafede ortalamayı 1,6 litre değiştirmek için ortalamanın yeni sıfırlanmış olması lazım.
6.dakikada Astra'nın sahibi diyor ki; 1.2 Corsa ile günde 80-90km yapıyormuş, hadi ayda 3.000km yaptın diyelim. 1.2 Corsa km'de 50 kuruş yaksa ayda 1.500 TL yakıt parası demek. sonra diyorki cihazı söktüğüm için 2 cihaz parası fazladan yaktım diyor, cihaz KDV'siz 650 TL x2=1.300 TL fazladan yakmış. E bu cihaz takılı olsaydı 3000km'yi 200 Liraya mı yapacaktı? Benzini hadi 4 liradan alsan 50 litre benzin yapar, 3.000km kullanım ile arabanın 100km'de ortalama 1,7litre yakması lazım.
Cihaza/ürüne giden 1 tane hortum havayı hem alıp hem veriyor mu, ne yapıyor? Cihazın içinde ne var, paraya kıyıp alıp parçalasam içinden çin malı HDD'ler gibi flashdisk ile metal ağırlık çıkmasın? Yakıt tüketimini 1 litre düşürmek için milyonlar harcayıp arge yapacak markalar neden böyle birşey yapmıyor?
Egzoz borusunun kıvrım modeli bile arabanın performansını ve yakıt tüketimini etkiliyor iken, rastgele bir yerlere dolayarak takılan tek parça hortumun ucundaki cihaz nasıl bu kadar tüketimi düşürebilir?
Birsürüüüüü soru işareti içeren bir ürünü ben takılması için gereken tadilati bile göze alıp yaptıramam. Tamam memlekette kafası zehir olan, mühendislere taş çıkaracak fakat pazarlamasını yapamayan yada imkansızlıktan üretim yapamayan birçok beyin var ama biraz da gerçekçi olmak lazım. Ürünün şuan benim gözümde eskiden hortuma takılan mıknatıslardan bir farkı yok
Ön yargıdan önce ürünü kullanmak lazım ama pazarlama stratejileri şuanda hiç güven vermiyor.
Babamdaki Astra H 1.3 CDTI Çorum'da şehiriçi dur-kalklar dahil 5,8-6 litre yakıyor ki araba zaten kasayı zor kaldırıyor diye babam birde gaza yüklene yüklene kalkar, ona rağmen bu değerlerdeyken, videoda da dedikleri gibi trafiksiz, dur-kalksız bir yolda menzil nasıl 6,1'e çıkar, hemde bu kadar kısa mesafede.
20km'mi gitmişlerdi, bu kadar mesafede ortalamayı 1,6 litre değiştirmek için ortalamanın yeni sıfırlanmış olması lazım.
6.dakikada Astra'nın sahibi diyor ki; 1.2 Corsa ile günde 80-90km yapıyormuş, hadi ayda 3.000km yaptın diyelim. 1.2 Corsa km'de 50 kuruş yaksa ayda 1.500 TL yakıt parası demek. sonra diyorki cihazı söktüğüm için 2 cihaz parası fazladan yaktım diyor, cihaz KDV'siz 650 TL x2=1.300 TL fazladan yakmış. E bu cihaz takılı olsaydı 3000km'yi 200 Liraya mı yapacaktı? Benzini hadi 4 liradan alsan 50 litre benzin yapar, 3.000km kullanım ile arabanın 100km'de ortalama 1,7litre yakması lazım.
Cihaza/ürüne giden 1 tane hortum havayı hem alıp hem veriyor mu, ne yapıyor? Cihazın içinde ne var, paraya kıyıp alıp parçalasam içinden çin malı HDD'ler gibi flashdisk ile metal ağırlık çıkmasın? Yakıt tüketimini 1 litre düşürmek için milyonlar harcayıp arge yapacak markalar neden böyle birşey yapmıyor?
Egzoz borusunun kıvrım modeli bile arabanın performansını ve yakıt tüketimini etkiliyor iken, rastgele bir yerlere dolayarak takılan tek parça hortumun ucundaki cihaz nasıl bu kadar tüketimi düşürebilir?
Birsürüüüüü soru işareti içeren bir ürünü ben takılması için gereken tadilati bile göze alıp yaptıramam. Tamam memlekette kafası zehir olan, mühendislere taş çıkaracak fakat pazarlamasını yapamayan yada imkansızlıktan üretim yapamayan birçok beyin var ama biraz da gerçekçi olmak lazım. Ürünün şuan benim gözümde eskiden hortuma takılan mıknatıslardan bir farkı yok
Ön yargıdan önce ürünü kullanmak lazım ama pazarlama stratejileri şuanda hiç güven vermiyor.
Yorum