Rahat durur muyum aradım servisten bi tanıdık abimi Sen gel istediğin yere kadar getiririz dedi kısıtlama olabilir araçta bi bakalım dedi
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
azami hız?
Collapse
X
-
Manuel neyse de otomatikde üst hızlara ulaşamıyorsa ve bilinen bir kısıtlama uygulanmamışsa sorun var demektir. Basit bir yakıt sorunundan tutunda tork konvertörü ve şanzıman içi balataların tutunma oranlarına ( yağın kalitesi ile orantılı ) gider... Kat bile tıkalı olabilir. Biraz devirli kullanın aracı. Uzun yolda 5000 devir üzeri bi 15 dk sürün ve acımayın. Düzelebilir.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Üçüncü köprünün hava şartları ilginç bağlantı yolunda gene forumdan bir yeni 5.20i ile gazlamıştık ve 2 araç da 231'de takılı kalmıştı. Anladığımız kadarıyla orada her araç sorun yaşıyor.
Forumdan tanıdıklarımdan bu aracı zamanında kullanmış bir arkadaşımız ideal koşullarda 240 gördüğünü söylemişti. Zaten 180'lik kadar 250 görmesi beklenmiyor.
Bu motor ile ilgili benim gözlemlediğim ilginç olan bir durum var ki yüksek hızlara çıkmak için 6500 devir çevirmeye gerek yok. Bizim alt devirlere yığılan torkumuz sayesinde çok üst devirlerde torkumuz çok azalıyor. Overboost durumunda bile 280 Nm'ye çıkan tork 4250 devirden sonra azalmaya başlıyor ve 6000 devre kadar taşınan 170 beygiri o devirde sadece 200 Nm tork destekliyor. Benim mümkün olduğunca yapmaya çalıştığım şey vites artırdığım zaman devri 4250'ye tutturmak. 4. vitese kadar bunu yapıp 4'te sonuna kadar gitseniz zaten 205 görüyor. 5. vitese kadar uygulayıp 5'te sonuna gitseniz 220 üstü görebiliyorsunuz (Her gün yaptığım iş olmadığı için hız ezberimde değil ). Gittiği yere kadar gidip artık 6'ya atarsanız en iyi ihtimalle o hızda sabit kalırsınız veya Fatih Abi'nin dediği gibi yavaştan hızınız düşmeye başlar.
Tabi ben bunları böyle uzun yazdım ama benim aracım manuel. Forumda çok otomatik kullananlar oldu, onlardan da hız ile ilgili şikayet duymadık. Belki ilk hızlanmada çeviklik eksikliği o kadar. İnşallah bu durumun üstesinden gelirsiniz.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post6 vites ekonomi vitesidir bunu unutmayın aynı sorunu bende yaşamıştım 255 civarında giderken devir tam bitmemişti 5 viteste sonra dedim 6 vitesin devri vardır biraz daha fazla giderim dedim 6 ya attım dip gazda yavaş yavaş yavaşlamaya başladı ve tekrar 5 aldım
6.vites ekonomi dir.
Yorum
-
İstanbul-Eskişehir yolunda araçta 4 kişi varken 6. viteste düz yolda 227km/s. Muhtemelen tek olsaydım 250km bandına yaklasacaktı. Tabi aracımda 2CR yazılım da oldugunu belirtmem gerekir.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
1.6 CDTI - A/T - OPC Line - 2CR 170hp - Summit White - Winter Package
Corvin Android Interface - Soundmagus VS90.4 Amplifier - Morel Maximus Ultra Components - Pioneer TS-WX710A Subwoofer
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 245/40/19 ROF - Pirelli Sottozero 3 245/40/19 ROF
Wir leben Autos.
Yorum
-
Şaman bey, sorun yaratan bir şanzıman anlamında demedim, yanlış anlama olmasın. Arkadaşın bmw sinde zf şanzıman var, 170hp ve 250nm o da 1.6 motor. Ancak 0-100ü 7.6sn olunca şanzıman farkı geliyor akla hemen. Ancak o da 240 göremiyor son hızda yoksa ben aracımın hizlanmasindan ve gidişinden son derece memnunum.Son düzenleme: Kara Murat; 02.12.2017, 16:43.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
Yorum
Yorum