Duyuru

Collapse
No announcement yet.

azami hız?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Rahat durur muyum aradım servisten bi tanıdık abimi Sen gel istediğin yere kadar getiririz dedi kısıtlama olabilir araçta bi bakalım dedi

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: nedim View Post
      ... kısıtlama olabilir araçta bi bakalım dedi
      Daha önce hiç duymadım kısıtlama olayını hadi bakalım hayırlısı diyelim




      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #18
        Motor koruması diye bir şey söylüyorlar.
        Ergün GÜRBÜZ

        Yorum


        • #19
          Manuel neyse de otomatikde üst hızlara ulaşamıyorsa ve bilinen bir kısıtlama uygulanmamışsa sorun var demektir. Basit bir yakıt sorunundan tutunda tork konvertörü ve şanzıman içi balataların tutunma oranlarına ( yağın kalitesi ile orantılı ) gider... Kat bile tıkalı olabilir. Biraz devirli kullanın aracı. Uzun yolda 5000 devir üzeri bi 15 dk sürün ve acımayın. Düzelebilir.
          CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
          SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

          Yorum


          • #20
            Üçüncü köprünün hava şartları ilginç bağlantı yolunda gene forumdan bir yeni 5.20i ile gazlamıştık ve 2 araç da 231'de takılı kalmıştı. Anladığımız kadarıyla orada her araç sorun yaşıyor.

            Forumdan tanıdıklarımdan bu aracı zamanında kullanmış bir arkadaşımız ideal koşullarda 240 gördüğünü söylemişti. Zaten 180'lik kadar 250 görmesi beklenmiyor.

            Bu motor ile ilgili benim gözlemlediğim ilginç olan bir durum var ki yüksek hızlara çıkmak için 6500 devir çevirmeye gerek yok. Bizim alt devirlere yığılan torkumuz sayesinde çok üst devirlerde torkumuz çok azalıyor. Overboost durumunda bile 280 Nm'ye çıkan tork 4250 devirden sonra azalmaya başlıyor ve 6000 devre kadar taşınan 170 beygiri o devirde sadece 200 Nm tork destekliyor. Benim mümkün olduğunca yapmaya çalıştığım şey vites artırdığım zaman devri 4250'ye tutturmak. 4. vitese kadar bunu yapıp 4'te sonuna kadar gitseniz zaten 205 görüyor. 5. vitese kadar uygulayıp 5'te sonuna gitseniz 220 üstü görebiliyorsunuz (Her gün yaptığım iş olmadığı için hız ezberimde değil ). Gittiği yere kadar gidip artık 6'ya atarsanız en iyi ihtimalle o hızda sabit kalırsınız veya Fatih Abi'nin dediği gibi yavaştan hızınız düşmeye başlar.

            Tabi ben bunları böyle uzun yazdım ama benim aracım manuel. Forumda çok otomatik kullananlar oldu, onlardan da hız ile ilgili şikayet duymadık. Belki ilk hızlanmada çeviklik eksikliği o kadar. İnşallah bu durumun üstesinden gelirsiniz.


            Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

            Yorum


            • #21
              Evet SIDI motorun karakteri gereği üst devir çevirmeye gerek yok, daha çok dizele benzeyen bir güç bandı var.

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
                6 vites ekonomi vitesidir bunu unutmayın aynı sorunu bende yaşamıştım 255 civarında giderken devir tam bitmemişti 5 viteste sonra dedim 6 vitesin devri vardır biraz daha fazla giderim dedim 6 ya attım dip gazda yavaş yavaş yavaşlamaya başladı ve tekrar 5 aldım
                4.Vites ile 220- 5. vites de 245 km hızları gömeniz gerekiyor.
                6.vites ekonomi dir.

                Yorum


                • #23
                  Yorumlara bakılırsa bu durum anormal.Çok teşekkürler bakalım serviste ne çıkacak.Ama servisin dediğine göre de en az 240 ları görmesi gerek.Sonucu buraya yazarım...

                  Yorum


                  • #24
                    3. köprü yolunda deneme yapmıştım 1,6 cdti 213 km
                    video, paylaşım, kameralı telefon, videofon, ücretsiz, yükleme

                    Yorum


                    • #25
                      İstanbul-Eskişehir yolunda araçta 4 kişi varken 6. viteste düz yolda 227km/s. Muhtemelen tek olsaydım 250km bandına yaklasacaktı. Tabi aracımda 2CR yazılım da oldugunu belirtmem gerekir.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.





                      1.6 CDTI - A/T - OPC Line - 2CR 170hp - Summit White - Winter Package

                      Corvin Android Interface - Soundmagus VS90.4 Amplifier - Morel Maximus Ultra Components - Pioneer TS-WX710A Subwoofer

                      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 245/40/19 ROF - Pirelli Sottozero 3 245/40/19 ROF

                      Wir leben Autos.

                      Yorum


                      • #26
                        8 aylık 9000 km 1.6 136bg opc var 250 ıst ankara yolunda cok rahat gördüm 220 ve 230 ulaşmak çok kolay

                        Yorum


                        • #27
                          Sidi aracımla mersin-trabzon dönüşte otobanda 235 i gördüm. Daha da giderdi ancak eşim tedirgin oldu yanımda. Otomatikteyken yaptım ancak sport modunu açmıştım. Active select şanzıman ile bu kadar oluyor
                          @Murat
                          2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
                            Active select şanzıman ile bu kadar oluyor
                            Active select 0 sorun yaratan bir şanzıman , fazla küçümsemeyin

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: oceans2016 View Post
                              8 aylık 9000 km 1.6 136bg opc var 250 ıst ankara yolunda cok rahat gördüm 220 ve 230 ulaşmak çok kolay
                              Yolda büyük ihtimal eğim vardır . 1.6 cdtin düzde 220 üstü görmesi çok çok zor 200 den sonra ivme zaten azalıyor baya . 215 üstü zor

                              Yorum


                              • #30
                                Şaman bey, sorun yaratan bir şanzıman anlamında demedim, yanlış anlama olmasın. Arkadaşın bmw sinde zf şanzıman var, 170hp ve 250nm o da 1.6 motor. Ancak 0-100ü 7.6sn olunca şanzıman farkı geliyor akla hemen. Ancak o da 240 göremiyor son hızda yoksa ben aracımın hizlanmasindan ve gidişinden son derece memnunum.
                                Son düzenleme: Kara Murat; 02.12.2017, 16:43.
                                @Murat
                                2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X