Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Soğutma Sıvısı Eksik Uyarısı Ve Motor İkaz Lambasının Yanması

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: Yusufcik82 View Post
    Merhabalar geçmiş olsun,aynı durum benim de yakın zamanda başıma gelmişti,aracın garantisi bitmiş olmasına rağmen sürekli gittiğim opel çözel servisi hiçbir ücret almadan turbo soğutma sıvı borusunu değiştirmişti.ancak şuan yine tekrarladı,sidi kullanıcıları bu konuya çok dikkat etsin olmadık zamanda başınıza vahim bir olay gelmesin
    Bu kaçak olan yeri görmek için tam olarak nerden bakmak gerekiyor. Aracı lifte kaldırıp mı bakmak lazım. Kendimiz de görebilir miyiz acaba. Bir de kaçak olan bölge bariz olarak belli oluyor mu antifreez tortusu falan?
    Teşekkürler...
    Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: drdilmen View Post

      Bu kaçak olan yeri görmek için tam olarak nerden bakmak gerekiyor. Aracı lifte kaldırıp mı bakmak lazım. Kendimiz de görebilir miyiz acaba. Bir de kaçak olan bölge bariz olarak belli oluyor mu antifreez tortusu falan?
      Teşekkürler...
      Merhabalar,su sızdıran yer kaputu açar açmaz görebileceğiniz yerde.turbonun üzerinde soğutma suyunun turboya giriş noktası tam olarak

      2013 opel insignia cosmo 1.6 sidi manuel
      http://i.hizliresim.com/R1Jnda.jpg

      *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, lütfen tekrar düzenleyiniz

      Yorum


      • #18
        Bugün sızdıran parçanın değişimi yapıldı.manisa dan izmire geldim kontrol ettim kaçak yoktu yarın resim çekip eklerim gelen parçalar bunlar
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        2013 opel insignia cosmo 1.6 sidi manuel
        http://i.hizliresim.com/R1Jnda.jpg

        *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, lütfen tekrar düzenleyiniz

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: Yusufcik82 View Post
          Merhabalar,su sızdıran yer kaputu açar açmaz görebileceğiniz yerde.turbonun üzerinde soğutma suyunun turboya giriş noktası tam olarak
          Tamam Yusuf bey teşekkür ederim kontrol edeceğim.
          Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

          Yorum


          • #20
            Yakıtım ikaz lambası yandıktan sonra 20 25 km yol gitmek zorunda kaldım.Eve yakın bir noktadan Shell istasyonundan benzin aldım ve ilk defa aracın 60 lt üzeri yakıt aldığına tanık oldum.7 8 km gittikten sonra motor ikaz lambası yandı.Yaklasik 5 gün önce de araci servise vermiştim ve turboda 2 3 parca değişeceğini ancak şu anda parca olmadığı için bana haber vereceklerini söylediler.Sizce bu ikaz lambasının yanmasının nedeni turbomu , yakıtı dibine kadar kullanmam sebebiyle sensörlere oluşabilecek bozuklukmu yoksa yakıtın kötü olma ihtimalini?

            Yorum


            • #21
              Sorun çözülmüştür.Garantiden değişim yapıldı arac daha atak hale geldi gibi.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Yorum


              • #22
                Sorunsuz bir şekilde güle güle kullanın inşallah.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
                  Sorunsuz bir şekilde güle güle kullanın inşallah.
                  Teşekkür ederim aynı dileklerini paylaşıyorum.

                  Yorum


                  • #24
                    Cumartesi günü beni de aradılar servisten.Bu konu ile ilgili.Sizlerin yazdıklarını okuduğumdan beri ara ara motor suyuna ve etrafındaki borulara bakıyordum ama herhangi bir kaçak durumu yoktu şükür.Kontrol edeceklerini söylediler bakalım artık.

                    Yorum


                    • #25
                      2.0 130/160 hp kullanıcılarıda bu uyarıyı alırlarsa dikkatli olsunlar. EGR soğutma kapağında ki minik kılcal çatlaktan kaçırma yapıyor. Çözümü kapağın değişimi.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: Uğur K View Post
                        2.0 130/160 hp kullanıcılarıda bu uyarıyı alırlarsa dikkatli olsunlar. EGR soğutma kapağında ki minik kılcal çatlaktan kaçırma yapıyor. Çözümü kapağın değişimi.
                        2.0 CDTIlarda daha da önemli fakat sinsi bir sorun var. Astrası Insigniası aynı.

                        Emme manifoldu su kaçağı. Ufacık bir conta yüzünden insanın canı sıkılıyor. Hiçbir yerde su kaçağı bulunamazsa emme manifolduna bakılması gerekiyor.
                        Emme manifoldunu sökmek mesele değil de, mazot pompası sökülmeden çıkmayacağı için trigerin de çıkması gerekiyor. 150 liralık iş için 300-400 lira işçilik çıkarıyor.

                        Orjinal conta takımı internette 100 lira. Serviste yaklaşık 500 lira.
                        1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
                        2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
                        3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
                        4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
                        5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
                        6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

                          2.0 CDTIlarda daha da önemli fakat sinsi bir sorun var. Astrası Insigniası aynı.

                          Emme manifoldu su kaçağı. Ufacık bir conta yüzünden insanın canı sıkılıyor. Hiçbir yerde su kaçağı bulunamazsa emme manifolduna bakılması gerekiyor.
                          Emme manifoldunu sökmek mesele değil de, mazot pompası sökülmeden çıkmayacağı için trigerin de çıkması gerekiyor. 150 liralık iş için 300-400 lira işçilik çıkarıyor.

                          Orjinal conta takımı internette 100 lira. Serviste yaklaşık 500 lira.
                          Bunu ilk kez duydum. EGR kapağından bir 130luk, bir 160lık biliyorum. Dikkatli olmakta fayda var.

                          Yorum


                          • #28
                            Benim araçta da EGR kapağı değişti.

                            Yorum


                            • #29
                              Bugün ben de SIDI aracımı Ankara'daki "Beyaz Opel Servisi"ne bıraktım. İlk kontrolden sonra su kaçağı tespit ettiklerini, değişime başladıklarını, yazılım güncellemesi de yapıldıktan sonra aracı teslim edebileceklerini söylediler. Gittiğimde "ilk olarak kontrol yapacağız, kaçak yoksa işlem yapılmayacak" dediler, biraz kızmıştım (sonuçta parça sorunluysa mutlaka değişmesi gerekir, bugün kaçırmasa yarın su kaçıracak demektir) ancak neyse ki bahsi geçen yerde kaçak tespit edilmiş ve gereken yapılacak.

                              Yazılım güncellemesinin getirilerini bilen var mı? ilker-82 nick'li arkadaş "araç daha atik hale geldi" demiş, bu olsa olsa yazılım güncellemesi ile olur diye düşünüyorum. Var mı bilgisi olan?

                              Yorum


                              • #30
                                Aracı aldım, oring ve sızdırmazlık bilmem nesi değişmiş, yazılım güncellemesi yapılmış. Aracın sürüşünde ciddi bir fark var gibi geldi bana, şöyle ki, gaz pedalı önceden çok hassasdı, araç sürekli öne atılırdı. Şimdi biraz daha makul bir tepkisi var. Tabii bunlar ilk izlenimler.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X