Selamün aleyküm.Aracımda genel olarak bir titreşim tekleme vardı.Araç içerisinde fazla hissedilmiyo ama kaput açılınca motordan farkediliyo.Aynı zamanda performans düşüklüğüde var.Komprösör testine soktum ve 1,2,3 piston 120psi verirken 4.piston 60 verdi.Sonra yağlı komprösör testi yaptığımızda hepsi eşit miktarda artarak 150 150 150 90 oldu.Usta subaptan yapıyo diyor sizin fikriniz nedir?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Motor Arızası
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Fahraytt View PostSelamün aleyküm.Aracımda genel olarak bir titreşim tekleme vardı.Araç içerisinde fazla hissedilmiyo ama kaput açılınca motordan farkediliyo.Aynı zamanda performans düşüklüğüde var.Komprösör testine soktum ve 1,2,3 piston 120psi verirken 4.piston 60 verdi.Sonra yağlı komprösör testi yaptığımızda hepsi eşit miktarda artarak 150 150 150 90 oldu.Usta subaptan yapıyo diyor sizin fikriniz nedir?
Sıfır motorun basınç değerlerini biliyorsanız eğer üst kapak açıldığında segman değişimi de yaptırsanız daha iyi olacak gibi. 20-30PSI civarında kaybınız da var sanki diğer 4 silindirde de.Son düzenleme: oguzhanc64; 18.10.2017, 21:03.1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
-
Bu arada araç yazılımlı ama 210hp falan cok yükseltilmedi.Ayrıca bu sorun uzun zamandır var.Yazılımdan sonra arabaya sanki hiç faydası olmadı gibi geldi.Titreşimde yazılımdan öncede hafif vardı şimdi arttı ve araba ilk çalışırken zor çalışıyo sürtünme sesi cıkarıyo zorlanarak çalıştıgı belli
Yorum
-
Evet abiler motor açıldı ve 4.pistonun kırık olduğu ortaya çıktı.Yapıldıktan sonra arabada dengesizlikler oluştu ve bütün sensörler bobin buji değişti.Araba 1 tl falan yakıyor zengin karışım var.Bu şekilde 800km sonucunda yine dördüncü piston kompresyon 0 akıl alır gibi değil.Yeniden motor açılıyo şuan ya segman yada piston kırdı yine, niye yapar böyle bişey. Üst üste 4.piston şaşırtıcı
Yorum
-
yazılımı iptal ettirip stok yazılıma geçin, öyle işlemi yaptırın derim. lütfen detayları bildirin buradan, maalesef bu tecrübeler masraflı acı tecrübeler ama herkes sebebini merak ediyordur.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Bunun tek sebebi zaten neredeyse sınırda çalışan 1.6 ünite.
Biraz basınç açınca 4. Piston kırılıyor.
Turbo basıncının kısılması lazım. 210 değil de 195pste filan kullanın bence.1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
Yorum
-
Abiler araç yine 4.pistonu kırmış ve usta nüralle görüşerek neden kırdığını soruncu yüksek basınç sıcaklık demişler, ama turbo daha tam basmadan kırıyosa basınca ne olur bilmiyorum.Sorunun nedenini bulamıyolar iki defa üst üste niye 4.piston? Bidaha kırmıyacağı ne malum.Orjinal yazılımı attırıyorum o şekilde binicem bakalım nolucak
Yorum
Yorum