Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Şarj dinamosu hakkında....

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Şarj dinamosu hakkında....

    Selamlar,
    Arabayı çalıştırdıktan sonraki yaklaşık ilk 3-5 dk. Şarj voltajı 14.5 volt sonra 12.6 volta sabitleniyor. Bu değerin sürekli 14 volt civarında olması gerekli degilmi? Yoksa bu araç için normal bir seymi lütfen yardım.
    Bu arada iki günde akü bitmesi sorunu yaşıyorum.

  • #2
    akü de sorun yoksa şarj dinamosu bitiktir. Veya bir yerde kısadevre yapan sigorta / tesisat var.
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

    Yorum


    • #3
      İki günde akü bitiyorsa bir yerlerde kaçak var demektir. Kaçak olup olmadığını elektrikçiler söyler. Normalde araç kilitlendikten süresini net bilmemekle birlikte yaklaşık 10 dk sonra bütün sistemin elektriğini kesiyor. Akünün bitmemesi gerekir ama sonradan araca ekleme filan yaptırdıysanız, kapı altı LED uygulaması gibi basit detaylar bile aküyü bitirebilir.
      1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
      2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
      3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
      4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
      5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
      6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

      Yorum

      İşleniyor...
      X