Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia Tercih

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia Tercih

    Yakınlarda bir arkadaşım araç almayı planlıyor aslında aracın modeli belli malum insignia lakin bazı kararsızlıkları var
    olmazsa olmazı otomatik vites ve 60 tl ve altı fiyatlarda uzun vadede sorunsuzca bineceği kronik sorunu olmayan performanslı bir araç
    aklında 2.0 t benzinli otomatik veya 2.0 cdti 160 hp 195 hp olan modeller var

    Yakıt konusu önemli değil arkadaş için ancak sorunsuzluk çok mühim öyle sanyi lerde vakit harcama istemiyor yıllık düzenli serviste bakımını yaptıracak ve binecek şuanki aracı onu biraz bu konuda muzdarip ettiği için temkinli

    yukarıdaki modellerden hangisini neden tercih etmeli hangi model daha uzun ömürlü olur malum benzinli araçlar daha sorunsuz dizel insignia da böyle midir veya tam tersi midir

  • #2
    60 liraya temiz ve düşük km 2.0 CDTİ bulma şansınız hiç yok desek yeridir.
    Sorunsuz istiyorsa 10 lira daha çıkacak. 70 civarına istediği gibi 2011 model civarı 80 bin km dolayında temiz araç bulabilir.

    1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
    2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
    3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
    4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
    5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
    6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

    Yorum


    • #3
      benzinli araçlar daha sorunsuz insigniada demek yanlış bir tabir olur, dizel yakıttan dolayı sorun yaşadığını söyleyen konu belkide bulamayacaksınız forumda. kullanım şekli düzenli bakım, orjinal yedek parça kullanımı gibi konulara dikkat edilirse 500.000KM gitmeyecek araç yoktur. geriye güç konfor opsiyon beklentisi kalıyor. fiyat aralığı belli arkadaşınızın. inşallah düzgün güzel temiz bir araç bulursunuz.
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • #4
        İlbilge Kardeş, arkadaşınız bu bütçeyle et döner değil tavuk döner alabilir,
        onun da pek tadı olmaz. Son sahibi olmayı göze alabilirse (bu araba pert çıkması)
        şu arabayı 60-65 bin aralığında alabilir. İlgilenirseniz malum sitedeki linki özelden
        attım

        Yorum


        • #5
          Sanırım dediğiniz gibi fiyatı 70 civarında cekmesi lazım peki bu fiyatlara cıkınca dizel mi 2.0 benzinli mi dizel dediğim gibi biraz korkutuyor

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ilbilge_11 View Post
            Sanırım dediğiniz gibi fiyatı 70 civarında cekmesi lazım peki bu fiyatlara cıkınca dizel mi 2.0 benzinli mi dizel dediğim gibi biraz korkutuyor
            Burada normal şartlarda kişisel zevkler daha önemli olması lazımdı ama akaryakıt fiyatları sağolsun bunu törpülüyor. Yapılacak iş 2.0 T benzinli alıp hunharca devir çevirmek tabi ama bunu karşılayacak cüzdan da lazım.

            2.0 CDTI'nın yakıtı daha iyi. Uzun yolda çok rahat şekilde 6'nın altına düşüyor. 5.5 civarında geziyor. Şehiriçinde de 8-9 litresi var. Sert kullanımda 11 litrenin üzerinde seyrediyor.
            1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
            2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
            3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
            4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
            5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
            6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

              Burada normal şartlarda kişisel zevkler daha önemli olması lazımdı ama akaryakıt fiyatları sağolsun bunu törpülüyor. Yapılacak iş 2.0 T benzinli alıp hunharca devir çevirmek tabi ama bunu karşılayacak cüzdan da lazım.

              2.0 CDTI'nın yakıtı daha iyi. Uzun yolda çok rahat şekilde 6'nın altına düşüyor. 5.5 civarında geziyor. Şehiriçinde de 8-9 litresi var. Sert kullanımda 11 litrenin üzerinde seyrediyor.
              Peki 2.0 cdti 130 hp olanlar yazılımla 160 hp hale sağlıkla getiriliyor mu malum ayno motordan 130 ve 160 hp elde ediliyor ve 130 hp olanlar daha uygun fiyatlı alırken son birşey bu 2.0cdti için bilmemiz gereken kronik bir sorunu mevcut mu triger zincir mi

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ilbilge_11 View Post

                Peki 2.0 cdti 130 hp olanlar yazılımla 160 hp hale sağlıkla getiriliyor mu malum ayno motordan 130 ve 160 hp elde ediliyor ve 130 hp olanlar daha uygun fiyatlı alırken son birşey bu 2.0cdti için bilmemiz gereken kronik bir sorunu mevcut mu triger zincir mi
                Benim bir önceki insignia m 2012 2.0 130luk dizel di. Arabada bana kalırsa turbo hortumu sorununu çözemiyorlar. 5 senede 3 defa değişti. Bir arkadasım çözümün tutbo hortumları için en kesin çözümünün krom olduğunu söylemişti ama arkadaşınız çok sanayiye gitmek istemiyorsa bir daha düşünsün. Gerçi bu benim başıma geldi diye herkesin basına gelecek diye birşey Yok ama gene de basıma geleni paylaşmak istedim.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Gökbey01 View Post

                  Benim bir önceki insignia m 2012 2.0 130luk dizel di. Arabada bana kalırsa turbo hortumu sorununu çözemiyorlar. 5 senede 3 defa değişti. Bir arkadasım çözümün tutbo hortumları için en kesin çözümünün krom olduğunu söylemişti ama arkadaşınız çok sanayiye gitmek istemiyorsa bir daha düşünsün. Gerçi bu benim başıma geldi diye herkesin basına gelecek diye birşey Yok ama gene de basıma geleni paylaşmak istedim.
                  Teşekkür ederim hortum aslında basit bir parça gibi ve cok maliyetli değil gibi ama yinede değerlendirmek lazım

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ilbilge_11 View Post

                    Peki 2.0 cdti 130 hp olanlar yazılımla 160 hp hale sağlıkla getiriliyor mu malum ayno motordan 130 ve 160 hp elde ediliyor ve 130 hp olanlar daha uygun fiyatlı alırken son birşey bu 2.0cdti için bilmemiz gereken kronik bir sorunu mevcut mu triger zincir mi
                    Turbo hortumu öyle ya da böyle patlayacak. Orjinali 482 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Servis fiyatı. Dışarda 100'e de var 200'e de. Ben aracı aldığımda yolda giderken ilk günde patladı. Değiştirdim. 9 ay oldu şimdilik sağlam.
                    130 ile 160lık arasında VGT turbo ve yazılım dışında donanımsal bir fark yok ama bence soft yazılımla 160ps sorunsuz kullanılabilir çünkü yabancı kaynaklarda 130luk motorun de-tune motor olduğu yazıyor. Yani yazılımla gücü azaltılmış. Sağlıklı şekilde 160 olabilir. 160lık CDTI motoru inceleme şansım olmadı gerçi. Belki turbosu bile aynıdır.

                    Triger kayışı mevcut. 2008 kullanma kılavuzuna göre triger ve V kayışı değişim periyodu 150.000 km veya 10yıl. Benim aracım 75 binde. 2011 model. Daha değiştirmedim. 100 bine yaklaşınca değiştireceğim. Sonraki kılavuzlarda bu bilgiyi kaldırmışlar.
                    Servise göre 60.000 km veya 4 yıl. Bu da bence çok kısa.
                    Geçen ay V kayışını değiştirdim. En ufak bir yıpranma yoktu. Attım bagaja duruyor öyle. Acil durumda lazım olur diye.

                    Turbo selenoid valfi bozulabilir. Ses yapıyor. Serviste 280TL. Dışarda Pierburg orjinal üretici 200TL civarında. Ben sanayiden aldım değiştirdim.

                    Bagaj açma düğmesi bozulabilir. İnternette 90 lira. Aliexpress'te 4 dolar.

                    Bunların dışında bir sıkıntısını ben duymadım. Bunlar da önemsiz problemler. Yolda bırakmaz.
                    1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
                    2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
                    3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
                    4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
                    5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
                    6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

                    Yorum


                    • #11
                      Aracım 105.000 km'de ve 6 yıllık, turbo hortumu 1 kez yarıldı, o da bir kaç ay önce. Yanılmıyorsam 150-200 lira gibi bir fiyata yenilendi.

                      Bu "de-tune" bilgisini bana da Mehmet Gazihan vermişti ancak forumdaki arkadaşlar 160'lıkla 130'luk arasında VGT turbo farklı olduğunu söylediler. Ancak yine de motor hacmi düşünülürse herhangi bir 1.5 ya da 1.6 litre 120-130 beygir dizeli 160 beygire yükseltmekten daha güvenilir olacağı kesin. Ben aracım artık eski olduğu için cesaret edemedim.

                      Günümüzde marka ya da yakıt fark etmeksizin motorlar sorunsuz hale geldi bence, arızalar elbette çıkabiliyor ama genelde ufak tefek sorunlar oluyor. 2. elde aracın dizel ya da benzinli olması değil temiz olması önemli bence.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X