Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Makyajlı Insignia - Dokunmatik Klima Tuşu Yerine Çevirmeli Tuş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Makyajlı Insignia - Dokunmatik Klima Tuşu Yerine Çevirmeli Tuş

    Merhaba,

    İnternette tesadüfen denk geldim, ben ilk kez görüyorum.. Makyajlı kasa ancak klima tuşları dokunmatik değil, keşke hepsi böyle olsaymış :

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Açıkcası digital göstergeside var ama manuel gibi duruyor.Sanırım tek yönlü klima bu 2 tarafa ayrı ayrı sıcaklık kontrolü bulunmuyor.Daha basit bir sistem yani.
    2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
    2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

    Yorum


    • #3
      dokunmatik özelliğinin hassasiyeti biraz abartılıyor aslında ufuk bey. öyle çalışmama durumu yok. Manuel de buton çevirme süresi kadar zaman alıyor ayarlamak. Öyle çok çok ta işlev görmüyor gibi algı oluşturuyor oto analizi yapanlar. bu da dokunmatik özelliğinin olmasından kaynaklı basar basmaz tepki verme beklentisinden kaynaklanıyor. kararlı dokunuşlar yetiyor. şimdiye kadar sorun yaşamadım hiç. 25 e sabitleyip auto moda alınca unutuyorum bile. görsel olarakta gayet şık. hani bu şekilde ücretsiz değişim yapsalar yaptırmam.
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • #4
        Dokunmatik hassasiyeti bence de fena değil ama benim gibi işe sabah 7'de gidiyorsanız sabah HI akşam LO yapıyorsanız çok uzun sürüyor... Ben bu yüzden sevmiyorum... Önceki aracım Megane 3 ST idi, onda da aynı şekilde ancak fiziksel kontroller vardı ancak sıcaklık ayarı .5'lik dilimler halinde yapıldığından hi'dan low'a geçinceye kadar sıtkım sıyrılıyordu...
        ​​​​​​

        Yorum


        • #5
          Görseldeki araç çok büyük ihtimalle sağdan direksiyonlu. Ülkeye göre donanım farklılığının bir örneği olmalı.


          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • #6
            Şu linkteki arkadaşın aracında da benzer bir kumanda var, o da Avusturya'dan :


            Yorum


            • #7
              Dijital klimayı çok ekstrem durumlar haricinde neden lo veya hıgh konumunda kullanıyorsunuz?
              Insignia 1.6T 2010 Cosmo Teknik Gri
              +DVD 800 Navi
              +19" Jant
              +Prins Vsı 1.0

              Yorum


              • #8
                Fiziksel klima tuşları sadece en alt donanım seviyesi olan Edition'da var. Bu araçların çoğu türkiye'de filolarda, çok azı bireysel kullanıcıya satılmış. Açıkcası her ne kadar taktil uyarı olmasa da dokunmatik klima kumandalarının araca özgün bir hava kattığını düşünmekteyim.


                2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
                2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: yigitgasgil View Post
                  Dijital klimayı çok ekstrem durumlar haricinde neden lo veya hıgh konumunda kullanıyorsunuz?

                  Havalar çok ısınmadığı için akşamları klima açmıyorum, havalandırmayı da olabildiğince soğuk üflemesi için LO'a alıyorum.

                  Sabahları da benzer şekilde, çok erken çıktığım için Ankara oldukça soğuk oluyor (bu sabah 11 dereceydi mesela ve benim üzerimde sadece tişört vardı), bir an önce ısınması için bu kez HI'a alıyorum.

                  Öğlen sıcağında klima açıyorsam ben de LO'u kullanmıyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    Şöyle bir durum var dijital klima ayarlandığı sıcaklığa göre mümkün olan en kısa sürede ulaştırmaya çalışır, ısıtma soğutma farketmeksizin. Örneğin dış ortam sıcaklığı 10 derece klima set derecesi 25 derece, klima araç içi 25 dereceye gelene dek mümkün olan(motor soğutma sıvısı ile doğru orantılı) en sıcak havayı üfler, içerisi 25 dereceye ulaştığında ortamı sabit tutmaya başlar. Siz bunu hıgh konumuna aldığınızda fan hızını artırır sadece hava sıcaklığı değişmez. Benzer şekilde dış ortam 28 derece klima set derecesi 22, A\C devre dışı ise dışarıdaki 28 derece havayı üfleyecektir, low da da bir değişiklik olmayacaktır. Son bir şey daha set derecemiz 22 derece klima Auto modda, içerisi 22 dereceye ulaşınca A\C otomatik olarak devre dışı kalıyor ta ki ortam sıcaklığı yükselene kadar buda eşittir yakıt tasarrufu. Manuel modda böyle bişey mümkün değil diye tahmin ediyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın..
                    Insignia 1.6T 2010 Cosmo Teknik Gri
                    +DVD 800 Navi
                    +19" Jant
                    +Prins Vsı 1.0

                    Yorum


                    • #11
                      İşte ben klimayı açmadığım için LO ve HI kullanıyorum.

                      Yorum


                      • #12
                        bir faydası olmaz klimayı açmadan. motor zaten soğuk. sadece fan hızlı döner. motor ısındıkça doğru orantılı olarak sıcak hava girişi olur.
                        1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                        Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                        Yorum


                        • #13
                          Motor ısınınca açıyorum zaten arkadaşlar, amma uzadı.

                          Klima kapalıyken 21-22 dereceye ve HI'a ayarlayıp üflenen hava aynı sıcaklıkta mı bir kontrol edin bence... (motor sıcakken)

                          Yorum


                          • #14
                            tabii ki aynı değil. 21-22 derecelerde kanallarda hava girişini sağlayan mekanizma HI konumundayken motor ısısını aldığı bölümü kelebek daha çok açacak ve daha fazla ısı gelecek.

                            Uzayan bir şey yok hocam paylaşım yapıyoruz sadece. Rahatsızsanız yazmamızdan yazmayız.
                            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                            Yorum


                            • #15
                              Yok hocam estağfurullah. Sadece konu başka bir yere kaydı o yüzden yazmıştım...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X