ben 2 tane sıfır insignia aldım cosmo her ikisindede çatlama oldu demekki kronik ağırlıkla ilgisi yok oraya oyurulmuyor ve ağırlık oraya baskı yapmıyor diye düşünüyorum
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia - Elektrikli Şoför Koltuğu Yan Bakaliti
Collapse
X
-
2016 model aracımda da aynı sorun var. Parçayı sipariş ettim önümüzdeki hafta değiştireceğim. Gördüğüm kadarıyla kronik bir problem bu. Gelen parçanın da kırılmayacağının garantisi yok. Ona bir çözüm bulmak lazım.Hayatta en hakiki mürşit ilimdir !
Yorum
-
Bende de çatladı, yavaş yavaş kırılmaya doğru gidiyor, ben de alacağım aracım daha 40.000 km. Dikkatimi çeken eğer biraz yapılıysanız (kendime kilolu diyemedim ) bu sıkıntının olma ihtimali çok yüksek, özellikle inerken sol ayağınızı vücudunuza göre çok dik bir açıyla araçtan çıkıyorsanız (ben öyle çıkıyorum çünkü koltuk otomatik geri geldiğinden ve kilodan dolayı ayağımızı yere daha dik basmak adına) baldırımız o bakalite baskı uyguluyor ve zamanla çatlama kırılma yaşanabiliyor (inşallah anlatmayı becerebildimhaha) Aslında still paketlerde bu kırılma daha geç yaşanıyor, çünkü deri spor koltuk yapısı gereği yan destekli ve baldırınız direk bakalitin üstüne ağırlık uygulayamıyor/basmıyor arada koltuk desteği var, ancak kilo 105 olunca koltukta bi yere kadar ne yapsın, git spora yazıl diye bas bas bağırıyor. Heaa bakalitin kalitesi çok çok mu üst düzeyde biz çatlatıyoruz, kesinlikle hayır, üründe çok çok iyi değil.
Yorum
-
Aracım 2015 model fakat 2016 trafiğe çıkışlı cosmo ve şu anda 95 bin kilometrede.
Bu başlık ilk açıldığında okumuştum ve o günden beri koltuğun yan tarafına, düğmelere parmağımla dokunmak dışında temas bile etmedim. İniş-binişlerde otomatik koltuk hareketi ayarı kullanmıyorum. Boyum 1.75m ve 75 kg ağırlığındayım. Vücut ölçülerim çok standart, daha hafif ya da daha kısa olmam için çocuk olmam lazım diye düşünüyorum.
Bu kırığı ben de geçen hafta fark ettim.
Bu arabalarda CDTI motorlarda turbo hortumunun kelepçeden kırılması, nadiren de olsa alarmın takılması, tavan oluklarındaki boyanın soyulması, arka stopların darbe/kaza olmaksızın su alabilmesi, deri direksiyon ve vites topuzunun soyulması gibi "karekteristik" ya da "sık karşılaşılabilen" sorunları var. İsteyen bunları "kronik" olrak adlandırmayabilir. Sürücü koltuğu yan bakaliti kırılması da bu sorunlardan biri. Bu parça ZAYIF ya da DAYANIKSIZ imal edilmiş.
Arabamı seviyorum ve genel olarak memnunum. Fakat sorun yaşadığımız konuları yazmayacaksak bu forumun amacı ne ki? Opel markasından prim mi alıyoruz, şirket ortağı mıyız? Ya da sahip olduğumuz mal ile övünüp sadece ahkam kesmek için mi buradayız? Birileriyle mi yarışıyoruz?
Parçanın internetten güncel fiyatı 400 liranın üzerinde gözüküyor. Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim. Belki sonra değiştirir ya da alttaki linkteki arkadaşın yaptığı gibi tamir etmeyi deneyebilirim.
Merhabalar ilk paylasimim benden gelsin teknik olarak. Koltuk sünger yumuşama sorunundan dolayi kirilan koltuk yan plastik parcayi yapistirip, paslanmaz malzeme kestirdim lazerden. Bir set fazladan var elimde dv 800 dvdsini emanet ayarlayana ücretsiz yollarim. :) :)
Sorunlarını dürüstçe paylaşan ya da çözüm öneren arkadaşlara teşekkür ederim.
Yorum
Yorum