Merhaba arkadaslar amartisörleri degistirmeden sadece yaylari degistirmek pek dogru deil biliyorum ama cok alcatmadan bu islemi yaparsan sorun olur mu? . Tavsiye ettiginiz linkler olursa paylasirsaniz memnun olurum . Bu islemi yaparsam yine konu olarak resimleyip eklerim .
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia SportsTorer 2014 Facelift Spor Yay
Collapse
X
-
Ben 2011 ST ile 30mm vogtland yay kullandım. 1 seneyi geçmiştir belki. Bir sıkıntım şikayetim olmadı. Alırkende bakmıştım. genelde çok basılmıyacaksa amortisör değişmese de olur diyorlardı. Ben değiştirmedim.
Yalnız sedan ile ST ağırlık farkından dolayı değişik yay olabilir ona bir bakın2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: denz View PostBen 2011 ST ile 30mm vogtland yay kullandım. 1 seneyi geçmiştir belki. Bir sıkıntım şikayetim olmadı. Alırkende bakmıştım. genelde çok basılmıyacaksa amortisör değişmese de olur diyorlardı. Ben değiştirmedim.
Yalnız sedan ile ST ağırlık farkından dolayı değişik yay olabilir ona bir bakın
Yorum
-
o biraz size bağlı gibi. ama 50mm çok basık oluyor sanırım. 30-35 ideal gibi.
benimki böyleydi.
2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: denz View Posto biraz size bağlı gibi. ama 50mm çok basık oluyor sanırım. 30-35 ideal gibi.
benimki böyleydi.
https://lh5.googleusercontent.com/DO...=w1920-h950-rw
Yorum
-
Verilen rakamlar aracın orjinal halinden daha kaç santim yere yakın olacağını veren rakamlar. Örneğin; 5 cm yay ile, orjinal yaylarına nazaran yere 5 cm daha yakın olacaktır. Ben sedanda yay kullanmıyorum, fakat takacak olsam Vogtland veya Eibach markalarının 3 cmlik yaylarını tercih ederdim.
Yorum
Yorum