Araçlara chip yapılırken genelde ara hızlanmala arttırılır ve son hız artırılmaz.Araç tasarımından ötürü yüksek hızlarda araçlar fabrika verilerinin üstünde uzun süre gittikleri taktirde conta yakma veya turbo patlatma gibi sorunlarla karşılaşılmaktadır.Zaten turbolu araçlar ile standart tasarımda bile yüksek hızlarda çok uzun süre giderseniz aracınızın turbosu aşırı ısınır ve zamanla aşırı ısınma ve soğumadan kaynaklı deformasyonlar ve turbo değişimi kaçınılmaz olur.Asıl amaç yüksek hızlarda dolaşmak değil ara hızlanmalarda pratik ve seri olmak olmalı.Zaten kaç kişi 250 km hızla 10 km den fazla yol yapmıştırki.illaki yavaşlama ihtiyacı duyuyorsun.Bence aracınızın hızlanması size yetiyorsa son hız ile oynatmayın 215 gayet yeterli bir hız.Ve okadar çok araç varki bmw mercedes v.s. ve araçlarda okadar güçlü motorlar olduğu halde bu araçlar bile 250 km ile sınırlandırılmış ama hızlanmalar mükemmel Bence amaç bu olmalı.Sonuçta altınızdaki yarış arabasıda değil
kesinlikle zaten +200 de türkiye koşullarında 10 dk gidin lastik muhtemelen patlar
otomatik vitesli araçlarda limitör var ..diye biliyorum.. bu yüzden devir bandı son viteste düşük kalıyor .. gerçi benim manuel viteslide 6 . viteste 4.500 devire ulaşamadım (ulaşmadı) 4100 devirlerde 242 km/h gördüm
2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler [center]
Yorum