Arkadaşlar malumunuz opelin bazı yeni teknolojik gelişmeleri insignialarımızda gayet tatmin edici derecede yalnız bu durumda beraberinde bir çok sıkıntıyıda beraberinde getirilebiliyor...
Bugün aracımı servise götürdüğümde Koltuk Isıtmalarında ki arızayı belirttim,
Arıza Belirtileri ;
Koltuk Isıtmayı actığımız zaman 10-15 saniye arasında içerden bir tık sesi ile beraber koltuk ısıtmaların kendini kapatıyor olması,
gösterge panelinde ki ısıtma işretinin kendi kendine kaybolması.
Servise bu konu hakkında opel içerik ve tamir bildirimi göndermiş durumda yani genel olarak koltuk ısıtmalarda bu sorun mevcut durumda ve kesinlikle garanti kapsamındadır.
Sorunun çözümü ve nedeni olarak ;
Koltuklarda ki ısıtıcı ped'lerin sensörlerinde ki kablolarda kopma meydana geliyor ve sensör değişimi gerektiriyor,
Çözümü ise biraz can sıkıcı bir şekilde arac minimum 2 gün serviste yatmakla beraber,
her iki koltukta sökülüp bütün parcaları yarılıyor malum teknolojik bir koltuğa sahibiz ve 3 adet motor görev yapıyor,bununla beraber koltuklar döşemeciye gidiyor döşemeler çıkartılıyor bu işlemi servisin anlaşöalı olduğu döşemeci yapıyor.
ısıtıcı pede ulaşıldıktan sonra servis sensörü değiştiriyor ve tekrar koltuk toplanıp monte ediliyor.
Bu işlemin ardından fabrikasyon montajı yapılan koltuğumuzda oynarmı sorusu ile beraber koltuğun döşemesinde ki sıkılıktan yana sonradan bir sorunla karşılaşırmıyız bunuda ilk yaptıran arkadaştan öğrenecez Hepinize sevgilerle
Bugün aracımı servise götürdüğümde Koltuk Isıtmalarında ki arızayı belirttim,
Arıza Belirtileri ;
Koltuk Isıtmayı actığımız zaman 10-15 saniye arasında içerden bir tık sesi ile beraber koltuk ısıtmaların kendini kapatıyor olması,
gösterge panelinde ki ısıtma işretinin kendi kendine kaybolması.
Servise bu konu hakkında opel içerik ve tamir bildirimi göndermiş durumda yani genel olarak koltuk ısıtmalarda bu sorun mevcut durumda ve kesinlikle garanti kapsamındadır.
Sorunun çözümü ve nedeni olarak ;
Koltuklarda ki ısıtıcı ped'lerin sensörlerinde ki kablolarda kopma meydana geliyor ve sensör değişimi gerektiriyor,
Çözümü ise biraz can sıkıcı bir şekilde arac minimum 2 gün serviste yatmakla beraber,
her iki koltukta sökülüp bütün parcaları yarılıyor malum teknolojik bir koltuğa sahibiz ve 3 adet motor görev yapıyor,bununla beraber koltuklar döşemeciye gidiyor döşemeler çıkartılıyor bu işlemi servisin anlaşöalı olduğu döşemeci yapıyor.
ısıtıcı pede ulaşıldıktan sonra servis sensörü değiştiriyor ve tekrar koltuk toplanıp monte ediliyor.
Bu işlemin ardından fabrikasyon montajı yapılan koltuğumuzda oynarmı sorusu ile beraber koltuğun döşemesinde ki sıkılıktan yana sonradan bir sorunla karşılaşırmıyız bunuda ilk yaptıran arkadaştan öğrenecez Hepinize sevgilerle
Yorum