Duyuru

Collapse
No announcement yet.

güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

    briston konusunda kesinlikle katılıyorum sana.kumo alırım onu yinede almam 28 binde normal kullanımla biten tek ol tuutşlastiktir kendisi... sertliğide cabası... yol tutuşu saymıyorum bile
    F30 Sport+

    Yorum


    • #17
      Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

      Orjinal yazı sahibi: Spider_Volkan
      Orjinal yazı sahibi: volkan
      Orjinal yazı sahibi: Spider_Volkan
      arkadaşlar öncelikle teşekkürler
      fakat turbo boşluğu denilen şey turbonun yaptığı sarsıntı değildir. başka arkadaşlar da ayaklarını turbonun doldurmaya başladığı devir aralarında gazdan çektiklerinde hafif bir sarsıntıdan bahsetmişler. bu turbolu olan araçlar için küçük sarsıntı normaldir. turbo boşluğu dediğimiz şey ise , turbonun zaman zaman doldurmaması, tam kapasite ile çalışmamasıdır. bunu aracın tam olarak gaz yemiyormuş gibi hissettiğinizde ayağınızı gaz pedalından çekip tekrar tam gaz yaptığınızda aracın daha iyi hızlanmasından anlayabilirsiniz.bu problem genellike küçük motorlarda büyük turbolu araçlarda olur (bizim turbolarımızın pek büyük olduğu söylenemez) ve blow-off valve ile sorun iyileştirilebiliyor biraz da olsa... fakat ben bu problemi oldukça sık yaşıyorum açıkçası....
      bahsettiğiniz yazılımsal bir hata anlık olarak kesme yapıyordu yarım saniye gibi herkeste var bu sorun aracıma yazılımattıktan sonra kalmadı blow off lada çözemessiniz blow off bildiğiniz gibi ayağınızı gazdan çektiğinizde oluşan fazla havayı turbo pervanelerine ters basınç yapmasın diye yavaşlatmasın diye dışarıya atar çuflama sesi gelir bizim araçlardada aynı sistem var havayı dışarıya atmıyorda hava filtresine gönderiyor fazla havayı oda ses çıkarmıyor
      ben daha geçen gün yazılım attırdım fakat anlamadığım şey bu sorun hala devam ediyor, acaba en güncel yazılımı atmadılar mı diye düşünüyorum ama sanırım anlatılanlardan anladığım kadarıyla böyle bir şey de mümkün değil... acaba yazılım versiyonunu görebileceğimiz bir yer var mı ekrandan?
      Bende de en son yazılım var. Hatta eski yazılım atıp, üzerine tekrar yeni yazılım attık. Ama 2100-2400 devirler arası turbonun devreye girdiği ( tahminen) zaman araba kesintiye uğruyormuş gibi davranıyor. Yaklaşık 1 yıldır devam ediyor bu sorunum. Aracı ilk aldığımda böyle bir kesinti hiç hissetmemiştim. Servis çözümünü bulamadı.
      [center]
      2009 Insıgnıa 1.6 T Cosmo + Flexride + Sunroof + DVD800 + Ergonomik Spor Deri Koltuk [center]

      Yorum


      • #18
        Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

        araçlar daha çok yeni biliyorum fakat kimse araçlardaki turbo basınçlarını kontrol ettirdi mi acaba?
        ya da turbodaki mil boşluklarını?
        açıkçası ben araçlarımız kaç bar basınçta 180 hp elde ediyor bilmiyorum...

        Yorum


        • #19
          Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

          1.6 olması lazım chiple bu 2.0 lara çıkıyor pik basınç olarak



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

            basınç baya baya yüksekmiş aslında...

            Yorum


            • #21
              Ynt: güncelleme balatalar tıkırtılar yakıt vs...

              1.6 Turbo'larda normal basınç 0.8 bar, overboostta da 1.2 bar.
              '11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav
              '15 BMW 118i LCI

              Yorum

              İşleniyor...
              X