Bülten bilgisi için teşekkürler, bu bültenler yayınlandıktan sonraki üretilen araçlarda herhangi bir değişiklik / iyileştirme yapılıyormu? ben 3 hafta kadar önce teslim aldığım araçtada benzer bir sorun yaşıyorum, eğer düzelme yapıldıysa, lastik üzerinde yoğunlaşacağım, o yüzden soruyorum.
Bülten bilgisi için teşekkürler, bu bültenler yayınlandıktan sonraki üretilen araçlarda herhangi bir değişiklik / iyileştirme yapılıyormu? ben 3 hafta kadar önce teslim aldığım araçtada benzer bir sorun yaşıyorum, eğer düzelme yapıldıysa, lastik üzerinde yoğunlaşacağım, o yüzden soruyorum.
Çok teşekkürler
öncelikle hoşgeldiniz "hc1975" kendini aşağıdaki linke tıklayıp tanıtırmısınız?
InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.
Aynı sorun bizim araçtada var, rot-balans'a götüreceğim düzelmezse şu parça olayını servise soracağım. Aracın garantisi bitti, garanti kapsamında mı değiştiriyorlar? Böyle bir bülten varsa, neden servisler araçları çağırmıyor?
Selamlar.Bu anlattığınız olay benim arabada 110 140km arasında oluyor kaç kere balans yaptırdım geçmedi servise anlattım lastik problemidir dediler.Lastiklere baktılar hiç bir problem bulamadılar .Netice benim garanti geçen ay bitti problem halen devam ediyor.
Selamlar.Bu anlattığınız olay benim arabada 110 140km arasında oluyor kaç kere balans yaptırdım geçmedi servise anlattım lastik problemidir dediler.Lastiklere baktılar hiç bir problem bulamadılar .Netice benim garanti geçen ay bitti problem halen devam ediyor.
Aynısı bende de vardı. Servis lastikleri çapraz değiştirerek çözdü.Balans yapıldı. Üzerinden 2 yıl geçince lastik dişleri eşit aşınsın diye lastiklerin yerini değiştirdim. Yine balans tutmadı. Balansçı arkadaş lastikte sorun olduğunu söyledi. Yine eskiye dönüp lastiklerin yerlerni değiştirdim şimdilik problem yok. 120 km den sonra diroksiyonun titremesini görebiliyorsun,o derece. Sizde lastiklerin yerlerini değiştirerek çözüm arabilirsiniz.
OPEL İNSİGNİA 1.6 TURBO EDİTİON TEKNİK GRİ PREMIUM PACE
Selamlar.Bu anlattığınız olay benim arabada 110 140km arasında oluyor kaç kere balans yaptırdım geçmedi servise anlattım lastik problemidir dediler.Lastiklere baktılar hiç bir problem bulamadılar .Netice benim garanti geçen ay bitti problem halen devam ediyor.
Bahsettiğiniz sorun büyük ihtimal salıncak burçlarıyla alakalı servise danışın...
110-140 arası hızlarda bendede direksiyon titremesi başladı daha once ayni sorunu yasayanlar tabla (salıncak) burcları değişimiyle sorunun giderildiğini bildirdiler bende servise gidip sorunu anlattım lastik,balans,rot,jant kontrolleri ve gerekli ayarlamalar yapıldıktan sonra titreme devam ediyordu ve servisteki usta tabla burclarının değişmesi gerektiğini soledi ve garanti kapsamında değiştirecekler siparişi verdiğimizde burc başlarının tek başına sipariş edilemediğini tablayla beraber geldiğini solediler acaba daha önce burcları değiştirenler sadece burc başlarınımı değiştirdiler yoksa tablanın hepsinimi değiştirdiler
acil yardım lütfen şimdiden teşekkürler...
Bence yasanan sebepler farklı, ancak sikayetler aynı.
Titreme sorunu genelde 3 ayrı sebepten kaynaklanıyor: Balans, burc ve lastik.
Aracta bu problemlerin tek biri olabileceği gibi, birden fazla sebepte yasanıyor olabilir.
Balans isi uzay teknolojisi degil, en fazla 2 kere yaptırın, olmuyorsa diger seceneklere gecin.
Burc degisimi genelde sorunu buyuk olcude cozuyor, zaten burc degisiminden once servis mutlaka balans yapıyor ve teste cıkıyor. Test sırasında en az 120 km ye cikmaya dikkat edin, aksi takdirde sorun cozuldu diye burc degismeden aracı teslim alıp 2 gun sonra yine gidersiniz. (Burc degisimi konusuna sıcak bakmazlarsa ısrarcı olun)
Ancak benim sahsi gorusum lastiklerde de problem oldugu yonunde. Buradan kastım kalite problemi degil, lastiklerin sert hamurlu olması + jantların genelde 18 veya daha yuksek olmasından dolayı yanak esnemesinin sınırlı olması, standart lastiklerle hicbir zaman %100 sonuc alınamayacagını dusunuyorum.
Aracınız yeni ise biraz eskiyene kadar bekleyip yumusak hamurlu lastige gecin.
Ben kendi sorunumu burc degisimi ile cozdum ancak dedigim gibi %100 cozuldugunu soyleyemem ve geri kalan kısmın ancak ve ancak lastik tipini değistirerek olacagını dusunuyorum. Ancak burc degisimi sonrasında gozle gorulur titremenin tamamen gitmis olması lazım, ancak kullanım sırasında hafif bir huzursuzluk hissetmeye devam edersiniz.
ya bu güne kadar gözüme hiç bir sorun takılmadı sanki siparişi verdikten sonra sorunlar gözüme gözüme girmeye başladı
2012 insignia'nın siparişi verildi bu gün yarın gelir inş. ama aklımdaki korkular fren balataları ve disklerdeki sorunlar, baskı balata sorunu idi birde buna alt tabla eklendi. tamam her araçta illaki bu sorunlar oluşacak diye birşey yok ama neden şimdi bunlar gözüme batmaya ve beni tedirgin etmeye başladı
inş 2012'serilerinde bir çalışma falan yapmışlardır ve bu sorunların hiç birini yaşamam diyerek kendimi avutayım bari...
Yorum