Geçmiş olsun Murat abi şöyle diyim muhtemelen Turbo borularından biri ile alakalı bir durum gibi o sesi yaptığına göre devir çıkıyorsa arac hızlanması düşük kalıyorsa muhtemelen baskı balata abi...
Nazar abi Allah beterinden esirgesin yapılır gecer daha ciddi bişey olmasında...
Bende ilk sizin gibi düşündüm ama herhangi bir ikaz vermedi ve ayrıca tamam çekiş düştü ama öyle 115 hp gibide değil yani.. Bunudan sonra imza resmi koymayacağım
haha şakaydı sadece ya Turbo hortumunun çıkmasını Mehmet abi de kuzu melemesi gibi diye tarif etmişti.
hem gaza basarken hemde gazı bırakınca ses geldiğine göre bence de turbo hortumu yada onunla alakalı birşey
Geçmiş olsun Murat abi şöyle diyim muhtemelen Turbo borularından biri ile alakalı bir durum gibi o sesi yaptığına göre devir çıkıyorsa arac hızlanması düşük kalıyorsa muhtemelen baskı balata abi...
Nazar abi Allah beterinden esirgesin yapılır gecer daha ciddi bişey olmasında...
Eyvallah kardeşim Allah hepimizi esirgesin. İnşallah ciddi bişey yoktur zorlamadımda aracı...
Bende ilk sizin gibi düşündüm ama herhangi bir ikaz vermedi ve ayrıca tamam çekiş düştü ama öyle 115 hp gibide değil yani.. Bunudan sonra imza resmi koymayacağım
haha şakaydı sadece ya Turbo hortumunun çıkmasını Mehmet abi de kuzu melemesi gibi diye tarif etmişti.
hem gaza basarken hemde gazı bırakınca ses geldiğine göre bence de turbo hortumu yada onunla alakalı birşey
Mehmet abide güzel anlatmış gerçekten tarif etmeside zor bir ses. Şakanın farkındayım kardeşim bu sitedeki bütün arabalar bizim hiç birinde gözümüz kalmaz..
Geçmiş olsun Murat abi şöyle diyim muhtemelen Turbo borularından biri ile alakalı bir durum gibi o sesi yaptığına göre devir çıkıyorsa arac hızlanması düşük kalıyorsa muhtemelen baskı balata abi...
Nazar abi Allah beterinden esirgesin yapılır gecer daha ciddi bişey olmasında...
Eyvallah kardeşim Allah hepimizi esirgesin. İnşallah ciddi bişey yoktur zorlamadımda aracı...
Abi Zorlama ile alakası yok hele baskı balata zaten Allaha emanet diğeride ciddi bişey değildir için rahat olsun abi
turbonun hortumu yada selenoid valfinde sorun olabilir servisin kontrol etmesi gerekli, diğer sorun turbodan dolayı yaşadığınız çekiş düşüklüğünden başgöstermiş yada debriyajın bitmesiyle birlikte kaçırması da olabilir. araç kaç km'de debriyaj balatasının ortalama ömrü 60.000 km'dir araç bu km'lerde ise debriyaj balatası araçta çekiş düşüklüğü ve vitestlere zor geçmesi gibi sorunlar yaratabilir.
aynı problem benim arkadaşın araçta da olmuştu. sorun kesinlikle turbo hortumunda. bir süre arıza vermeyebiliyor fakat daha sonra motor gücü düşürüldü ikazı verecek. debriyaj veya baskı balatayla alakası yok için rahat olsun servise bi uğra kısa sürede hallediyorlar.
ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH
Şu foruma üye olduğumdan beri genel olarak gördüğüm sıkıntı;
1- Turbo borusu (?)
2- Baskı balata (?)
3- Arka diskler (başıma geldi, tornalandı)
4- İç aksam çıtırtıları (başıma geldi, halen dewam ediyor)
Ne turboymuş ya, adamlar tükürükle tutturmuşlar boruyu heralde, herkeste başgösterdi bu sorun bakalım sıra banada gelecek mi ?
ya çözümü bulunamayan bir arıza yaşasaydınız?
en azından opel bu konuda çok hassas ve yaşan tüm sorunları çok sıkı değerlendirip mutlaka bir saha çözümü çıkartıyor
Yorum