Öncelikle merhaba.Aklıma takılan ilk soru 1. ve 2. viteste turbo kendini bariz hissetirirken 3. vitese attığımda benzer etkiyi göremiyorum(tabiki 1.ve 2. vitesteki torklanma daha etkili) 4. vs... vitese attığımda tahminimin yakınında bir hızlanma var.İkincisi bugün frene bastığımda disklerden ses geldiğini fark ettim.3.sü koltuğun binmeyi kolaylaştırmak için geri gittiğinden bahsettiler ama bende bu olmuyor.Son sorum aynaları kumandadan kapattıktan sonra tekrar kumandadan açmak istediğimde camlarla birlikte açılıyor.Sadece aynaları açmanın bir yöntemi var mı?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Collapse
X
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
1- turbo kendini hissettiriyor ama hız göstergesi de ona oranla yükseliyor mu? yada sabit bir hızlanma varmı yoksa 4-5.000 devirde birden coşuyor mu?
2- bazı araçların arka balatalarında sorun var, garantiden değiştirebilirsiniz, disklere de dikkat edin, eğer çizildiyse onları da değiştiriyorlar.
3- koltuğun o ayarı radyo ekranından ayarlanıyor. radyonuzun modeli nedir? : CDC400-CD500-DVD800
4- aynalar ne yazıkki şimdilik böyle.
kumandadan camları açıp kapatmak Opel'in yıllardır kullandığı birşeydi, Insignia'da o özelliğe aynaları eklediler ve doğal olarak pek kullanışlı olmadı.
aynaları ayırıp kapı kilidine bağlamaları lazım. kilitleyince kapansın, kilidi açınca açılsın gibi.
şimdilik, araca binerken aynaların düğmesine dokunup binmeniz lazımInsigniaTEAM
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
1- 3.vitestede hızlanma 2500 devirden itibaren devam ediyor ama bana turbonun ilk anda açıldığındaki yapıştırma hissi 3.viteste daha bi eksik gibi geliyor.Psikolojik olabilir.Yarın anti patinajı kapatıp birde öyle deniycem.
2- Yeni araçta böyle bir sıkıntının olması gerçekten garip.Her araçta olan kronik problemlerden biri diyip geçiyorum...
3- Cdc400 mevcut.
4- Eski bmwemde açma tuşuyla aynalarda açılıyordu.Uzun basmayla camlar iniyordu.Gayet basit bir yöntem.Insigniada bunun olmaması ilginç...
1.6 Turbo COSMO Beyaz/Bej-Kibo
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
1- ozaman ya psikolojiktir yada şanzuman oranlarından dolayı gerçekten öyledir, eski aracınızdan sonra bazı alışkanlıkları değiştirmek lazım
2- kısaca bebeklik hataları ön balatalar GM üretimi ve bir sorunu yok, ancak arka balataları TRW diye bir firma üretiyor, tedarikçi firmanın sorunu.
3- ben detaylı inceleyemedim, CDC400 kullanan kişiler ezberden menüyü anlatabilir sanırım ihihi
4- şimdilik yazılımsal birşey, belki ileride bunu halledebilirler.InsigniaTEAM
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
İlave olarak ;
Sizinde de dediğiniz gibi 3 vites te koltuğa yapıştırma olayı diğer viteslere göre hissedilmiyor aracınızda spor modu var ise ve aktif ise biraz daha hissediliyor ordaki espiri zaten 1 ve 2 ci viteste yüklendiyseniz araç zaten o viteslerin maximum gücünde oluyor ve 3 vites 7000 devire çok çabuk ulaşılıyor aslında aynadan bakarsanınız yanınızdaki araçların bariz bir şekilde arkada kaldığını göreceksiniz çok rahat 230-240 yapıyor ve kısa bir sürede ulaşıyor.
Keyifli sürüşler.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Orjinal yazı sahibi: FacomXİlave olarak ;
Sizinde de dediğiniz gibi 3 vites te koltuğa yapıştırma olayı diğer viteslere göre hissedilmiyor aracınızda spor modu var ise ve aktif ise biraz daha hissediliyor ordaki espiri zaten 1 ve 2 ci viteste yüklendiyseniz araç zaten o viteslerin maximum gücünde oluyor ve 3 vites 7000 devire çok çabuk ulaşılıyor aslında aynadan bakarsanınız yanınızdaki araçların bariz bir şekilde arkada kaldığını göreceksiniz çok rahat 230-240 yapıyor ve kısa bir sürede ulaşıyor.
Keyifli sürüşler.
1.6 Turbo COSMO Beyaz/Bej-Kibo
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Evet doğru söylüyorsunuz bugün de denedim yanlış şanzıman oranından kaynaklı bir durum olduğunu düşünüyorum.Bir başka sorum eğer sıkıştırarak kullandıysam aracı stop etmeden önce kaç sn. beklemeliyim?Genelde unutup direk kapatıyorum.Turbo araca alışmam biraz zaman alıcak.Yoksa ilerde bir turbo timer şart olucak...
Birde cd changer nerede?Bugün ön konsoldaki cd boşluğuna cdyi ittirdim ancak içeri almadı.Birşeyleri yanlış yapıyorum...
1.6 Turbo COSMO Beyaz/Bej-Kibo
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Turbo için 30 sn - 1 dk. arası diye biliyorum.
yada duracağınız yere yaklaştığınız son mesafelerde sakin ilerleyin, turboyu fazla kullanmazsanız beklemek zorunda kalmazsınız.
changer'a cd takmak için de yanlış hatırlamıyorsam Load tuşu vardı,
ona bastıktan sonra CD alıyor diye biliyorumInsigniaTEAM
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Daha 4 gün olduğu için beklemede unutkanlık yapıyorum.Stop ettikten sonra kendime kızıyorum.Bu 4 gün içerisinde hep koşuşturmacada olduğum için oldu sanırım.Yavaş yavaş alışıcaz artık.
1.6 Turbo COSMO Beyaz/Bej-Kibo
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
Koltuğun geri gitmesi ile ilgili ayar "Config" düğmesine basıp girdiğiniz menü altındaki "Konfor Ayarları" bölümünde ..
Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız vede cezasız sürüşler. Aramıza hoş geldiniz.
2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push
Yorum
-
Ynt: Yeni insignia kullanıcısı olarak bir kaç soru...
arabalarımız 1600kg civarı 180hp ve büyük jant lar kullandığımızdan dolayı 3.4.5.6 da istediğiniz performans ı göstermeye bilir ve turbomuzun 2500dd gbi dolduğundan ilk 1 ve 2 . vites cok güzel hissettiriyor fakat 3 de zank diye yavaslama olması bahsetdiğim sebeblerden dolayı normaldir . gazlarken kesinlikle TC ve ESP yi kapatınız yoksa motordaki tam gücü yere iletemezsiniz
Yorum
Yorum