Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
-Far Açma Kapama Düğmesinin Üst Kısmı Güneşe Maruz Kaldığı İçin, Plastik Kısmı Ele Yapışacak Kadar Deforme Oldu. Garantiden Değişti Ancak Servisi İkna Etmek 1 Hafta Sürdü.
-Bu Günlerde Ön Sol Akstan Çak Cuk Ses Geliyor. Özellikle Kapalı Garajda Cam Açıkken Örneğin 1. Viteste Seyir Halinde, Gaza Çok Hafif Dokunup Bırakınca Yapıyor Bu Sesi. Gittikçe Şiddetlendi. Garajda Duvarlardan Yankılanıyor Artık. 15.000 Bakımda Servise Bahsettim, "Aks Lalesinde Fabrika Çıkışı Bir Miktar Boşluk Olur Bu Ses Ondan Kaynaklıdır ve Normaldir" Cevabını Aldım. Şimdi 20.000 Olsun Diye Bekliyorum.
- Aracın Boyası Çok Hassas. (Diğer Markalarda Bu Sorunu Bu Seviyede Yaşamadım) Evet Opel Dünyada Su Bazlı Boyayı Uygulayan İlk Marka Ama Arabanın Ön Tamponu Beyaz Nokta (Astar) Tarlasına Döndü. Araba Henüz 18.000 de 60.000 Binde Tampon Bembeyaz Olur Endişesini Taşıyorum.
-Sürücü Koltuğu Yukarı Aşağı Elektrikli Fonksiyonu Bir Ara Çalışmadı. Motoru ve Elektronik Aksamı (Kartı) Garantiden Değişti.
-Şehir İçi Genelde Aracımı Çok Hassas Kullanmama Rağmen (Uzun Yol Hariç, Af Etmem) Yine Bu Günlerde Debrijaın Kavraması, Sertleşti. Pedaldan Ayağımı mm lik Hassasiyette Çekiyorum Yine de Kavrama Birden Oluşuyor. (Araca Alışınca Hissetme Oranı Artar, Bundan da Kaynaklanıyor Olabilir)
-4.000 ve 8.000 km. ler Arası Frene Hafif Dokununca Balata Sesi Oluşuyordu. Şimdilerde Kesti.
-EN NİHAYETİNDE BANA GÖRE EN BÜYÜK SORUN; SICAK ASFALTTA (Düz olan, Pütürlü olmayan)PERFORMANS KALKIŞLARDA 1 ve 2. VİTESLERDE ARABA YOL ALMAKTAN ÇOK YERİNDE SAYIYOR. BENİM ARACIMDA 17 INCH LİK JANTLAR VAR. YANİ LASTİK YANAK KESİDİ VE ESNEME ORANI EN FAZLA OLANI. 18-19-20 INCH LİK JANTLARA SAHİP ARAÇLARI DÜŞÜNEMİYORUM... BU KONUDA ÇÖZÜM OLARAK ARACIN ÖNÜNÜ 1.5, ARKASINI 1 CM DÜŞÜRSELER BİLE ÇOK FAYDALI OLACAĞINA İNANIYORUM.
-Far Açma Kapama Düğmesinin Üst Kısmı Güneşe Maruz Kaldığı İçin, Plastik Kısmı Ele Yapışacak Kadar Deforme Oldu. Garantiden Değişti Ancak Servisi İkna Etmek 1 Hafta Sürdü.
-Bu Günlerde Ön Sol Akstan Çak Cuk Ses Geliyor. Özellikle Kapalı Garajda Cam Açıkken Örneğin 1. Viteste Seyir Halinde, Gaza Çok Hafif Dokunup Bırakınca Yapıyor Bu Sesi. Gittikçe Şiddetlendi. Garajda Duvarlardan Yankılanıyor Artık. 15.000 Bakımda Servise Bahsettim, "Aks Lalesinde Fabrika Çıkışı Bir Miktar Boşluk Olur Bu Ses Ondan Kaynaklıdır ve Normaldir" Cevabını Aldım. Şimdi 20.000 Olsun Diye Bekliyorum.
- Aracın Boyası Çok Hassas. (Diğer Markalarda Bu Sorunu Bu Seviyede Yaşamadım) Evet Opel Dünyada Su Bazlı Boyayı Uygulayan İlk Marka Ama Arabanın Ön Tamponu Beyaz Nokta (Astar) Tarlasına Döndü. Araba Henüz 18.000 de 60.000 Binde Tampon Bembeyaz Olur Endişesini Taşıyorum.
-Sürücü Koltuğu Yukarı Aşağı Elektrikli Fonksiyonu Bir Ara Çalışmadı. Motoru ve Elektronik Aksamı (Kartı) Garantiden Değişti.
-Şehir İçi Genelde Aracımı Çok Hassas Kullanmama Rağmen (Uzun Yol Hariç, Af Etmem) Yine Bu Günlerde Debrijaın Kavraması, Sertleşti. Pedaldan Ayağımı mm lik Hassasiyette Çekiyorum Yine de Kavrama Birden Oluşuyor. (Araca Alışınca Hissetme Oranı Artar, Bundan da Kaynaklanıyor Olabilir)
-4.000 ve 8.000 km. ler Arası Frene Hafif Dokununca Balata Sesi Oluşuyordu. Şimdilerde Kesti.
-EN NİHAYETİNDE BANA GÖRE EN BÜYÜK SORUN; SICAK ASFALTTA (Düz olan, Pütürlü olmayan)PERFORMANS KALKIŞLARDA 1 ve 2. VİTESLERDE ARABA YOL ALMAKTAN ÇOK YERİNDE SAYIYOR. BENİM ARACIMDA 17 INCH LİK JANTLAR VAR. YANİ LASTİK YANAK KESİDİ VE ESNEME ORANI EN FAZLA OLANI. 18-19-20 INCH LİK JANTLARA SAHİP ARAÇLARI DÜŞÜNEMİYORUM... BU KONUDA ÇÖZÜM OLARAK ARACIN ÖNÜNÜ 1.5, ARKASINI 1 CM DÜŞÜRSELER BİLE ÇOK FAYDALI OLACAĞINA İNANIYORUM.
Yorum