Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: arif
2010 insignia 2.0 CDTİ kullanıyorum,şikayetler şöyle;
Arka disklerdeki çizikler,(gördügüm kadarıyla oldukça genel bir sorun,garantiden yapöaları lazım ancak sarf malzemesi oldugundan yapmıyorlar.)
Turbo hortumu degişti,(garantiden)
Kapı kolunun nikelajı düştü,(garanti kapsamına girmez dediler,kullanıcı hatasıymış.Nasıl bir kullanma hatası ise.)
Jant üzerindeki opel logosu düştü,
Aracın içerisindeki yan aynaları ayarlayan küçük dügme elimizde kaldı,
Saga sola dönüşlerde ön takımdan ses geliyor.Servis nedenini bulamadı
Arka fren diskleri garantiden değişti. Kapı kolunun nikelajı da garantiden değiştirdim...
İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Merhabalar..
Aracımın garantisi biteli 3 ay kadar oluyor.Bu zaman zarfında yaşadığım sorunlar;
-Ön tampondaki far yıkama fıskiyelerinin kapaklarından birisi düşerek kayboldu.Diğerini de fıskıye pistonları dışarıda kalmış şekilde açık buldum.Üretim hatası olarak kabul etmediler.Çiftine 130 TL civarında ödeme yaptım.
-Sağ arka kapı güneşlik perdesinin sarma mekanizması bozuldu.Mekanizma kapı içi döşemesi ile yekpare imiş.Garantiden değiştirdiler.Parça fiyatını görünce serviste şok oldu.700-800 EURO civarındaydı..
-Arka Fren disklerindeki çizikler nedeniyle balatalar garantiden değişti.Diskler ise tornalandı.
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
60.000 km'deki aracımı bakıma götürdüğümde 4 diskimde taşlanması gerektiği söylendi ve onları taşlattırdık balatalarıda değiştirdik 2.ye Birde turbonun bilmem ne sensörü arıza yaptı araba alt devirlerde uğultu geliyordu 150 TL civarlarında bir parçaydı değiştirdim garantisi bittiği için. Başka bir problemle karşılaşmadık şükür
2010 Opel İnsignia 2.0 CDTI Cosmo 160 hp - DVD800 Navigasyon Paketi 2011 Opel Astra Cosmo 1.4T 140 hp
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
*İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
evlenince yüzük sol ele geçeceği için sorun da ortadan kalkmış olacak
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: ozas
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
evlenince yüzük sol ele geçeceği için sorun da ortadan kalkmış olacak
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
Orjinal yazı sahibi: ozas
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
evlenince yüzük sol ele geçeceği için sorun da ortadan kalkmış olacak
tam servis mantığı bu kadar olmaz))
servisçilerin mantığında keşke diye birşey yok çözüm üretmek var GM böyle üretmiş bize sadece çözüm önerisi sunmak düşer zaten yanlış bişey de söylemiyorum evlenince yüzük sol ele geçeceği için bu sorun da ortadan kalkacak zaten Opel nişanlılık sürecinin geçici olduğunu bildiği için o malzemede dayanıklılığa gerek yok diye düşünmüş
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: ozas
Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
Orjinal yazı sahibi: ozas
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
evlenince yüzük sol ele geçeceği için sorun da ortadan kalkmış olacak
tam servis mantığı bu kadar olmaz))
servisçilerin mantığında keşke diye birşey yok çözüm üretmek var GM böyle üretmiş bize sadece çözüm önerisi sunmak düşer zaten yanlış bişey de söylemiyorum evlenince yüzük sol ele geçeceği için bu sorun da ortadan kalkacak zaten Opel nişanlılık sürecinin geçici olduğunu bildiği için o malzemede dayanıklılığa gerek yok diye düşünmüş
)) sen ve opel yetkilileri savunma ve bahane üretmek için gösterdiğiniz performansı kalite içinde düşünseniz hem ucuz hem çok kaliteli işler yapardınız
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
4yada 5 gün önce 15000km bakımı için opel odak Topkapıya gitmiştim.Yetkili eleman aracı daha önce 3000km kontrolü dışında getirip getirmediğimi tam 2 kere sordu getirmedim deyince bayağı şaşırmıştı.Adamlarda alıştı artık insignianın sıkıntılı bir araç olduğunu onlar bile kabullenmiş
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: ozas
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
evlenince yüzük sol ele geçeceği için sorun da ortadan kalkmış olacak
Sorun ortadan kalkmıyor; o zaman da direksiyonu çiziyor. Benim gibi yapın hiç yüzük takmayın, tabii nişanlı olanlar için bu durum zor
İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Şuan benim araçta 32000 km de ve15.000 km ye kadar bir sorunum olmadan sürdüm.Sadece sol far yıkamanın kapağı düşmüştü.Garantiden değiştirmediler.30.000 km de ise ön koltukların ısıtma pedleri bozulmuştu.Onu garantiden değiştirebildim.Şuan araç 32.000 km de ve kalorifer fan motorundan ses geliyor.Servis baktı ve fan motorunun değişmesine karar verdi.Şuan parçanın gelmesini bekliyorum.Umarım yakın zamanda daha büyük bir arıza çıkartmaz.
INSIGNIA 1.6 Turbo Cosmo 20" jant infinity DVD 800 Sunroof Deri koltuk
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
sadece bilgilendirmedir.2012 astraj 1.4t şuan 600km.de aracın esp servis lambası ve abs lambaları yanmaya başladı,14.şubatta servise götürüldü(erdemirler)abs sensörü değişecek dendi izmirden parça istendi,20 şubatta parça değişti ancak lambalar yanmaya devam etti,1.5gün süren arıza tesbitten sonra abs beyni değişecek dendi almanyadan parça istendi,bugün erdemirden 2 kere aradılar parçanın 10.martta geleceği bildirimi yapıldı,yani aracın ilk servise gidişi ile parça gelişi arasında 26 gün hafta başı 12 martta takılacağını varsayarsak 28 gün bakalım bu şekilde olacakmı aracı güvensiz bir şekilde kullanmamaya çalışıyor oğlum.opele yakıştıramadığım bir olay olduğu için sizlerle paylaştım.sevgilerimle
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: whiteagle
otomatik şanzıman vites topuzunun yüzeyinin deri olması sebebiyle sağ el parmağına takılan yüzük deriyi aşındırıyor,
keşke düz viteslerdeki gibi plastik kaplı olsaydı yada aracın döşemesine bağlı ahşap lake yada siyah piano black kaplama olsaydı..
ben yüzük takmıyorum ona rağmen aşındı ahmet hemde daha araç 2000de ne el varsa bizde nasırlıda değil halbuki
Yorum