Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

    arkadaşlar okuyorum yorumları sürekli bir turbo kesintisi ve sonrasında turbo güncellemesi gibi şeylerden bahsediyorsunuz birinci sorum bunu nasıl anlıcaz bn hızlanmalarda bişey hissetmiyorum ses felanda çıkmıyor turbo sesi gibi)) bide bnm aracımında güncellemeye ihtiyacı varmı aracım c.tesi alındı 100 kmde))
    2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

    Yorum


    • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

      bugün servise bir araç geldi, turbo kendini korumaya almış. sahibi hiç basmıyormuş, servis müdürü arabayı aldı bastı biraz araba kendine gelmiş
      InsigniaTEAM

      Yorum


      • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

        Orjinal yazı sahibi: cagri
        bugün servise bir araç geldi, turbo kendini korumaya almış. sahibi hiç basmıyormuş, servis müdürü arabayı aldı bastı biraz araba kendine gelmiş
        turbo kendini korumaya mı almış o nasıl oluyor ya?
        Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

        Yorum


        • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

          Sahibi çok basıyor diye korumaya alsa anlayacağım ama???

          Yorum


          • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

            turbo devredışı işte ben onların yalancısıyım, basmadığı için korumaya geçmiş, basınca düzelmiş
            InsigniaTEAM

            Yorum


            • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

              Peki bir soru daha (Bu arada benim başıma da gelmesin diye soruyorum):
              Basmaktan kasıt aracın 6-7000 devire çıkartılması değildir umarım, eğer öyleyse benim turbo da kendini her an kapatabilir

              Yorum


              • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                tabiki okadar yükseklerden bahsetmiyoruz.
                mesela bizde eskiden 2.el Corsa CDTI vardı, 2005 yılında eski sahibi 9 kuruş yakıyor demişti, biz aldık 18-20 kuruş yakıyor.
                2.000 devirde vites değiştiriyormuş adam, turbo 2.000-2.500 de güç vermeye başlıyor zaten.
                tamam turboya yüklenmeyince az yakıyor ama demekki uzun vadede iyi değilmiş.
                3000-3500 devir ideal
                InsigniaTEAM

                Yorum


                • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                  Orjinal yazı sahibi: cdd1907
                  arkadaşlar okuyorum yorumları sürekli bir turbo kesintisi ve sonrasında turbo güncellemesi gibi şeylerden bahsediyorsunuz birinci sorum bunu nasıl anlıcaz bn hızlanmalarda bişey hissetmiyorum ses felanda çıkmıyor turbo sesi gibi)) bide bnm aracımında güncellemeye ihtiyacı varmı aracım c.tesi alındı 100 kmde))
                  Servise bir uğrayın,zaten plaka girildiğinde gerek olup olmadığı ekranda çıkıyor(en azından bende öyle oldu )
                  Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

                  Yorum


                  • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                    Orjinal yazı sahibi: eswl
                    Sahibi çok basıyor diye korumaya alsa anlayacağım ama???
                    +1 yourock

                    INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                    Yorum


                    • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                      Çok basarsan turbo erken biter kanatları gider,az basarsan yağlama az olur oda kötü,bassanda kötü basmasan da
                      http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                      Ellere yar oldu
                      2.0 CDTI
                      Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                      5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                      Yorum


                      • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                        İdeal olan maks. tork aralığında aracı kullanmaktır. 2.0 CDTI için 1750-2500 d/d.

                        Yorum


                        • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                          Sizi tanıyabilir miyiz?

                          InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.

                          INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                          Yorum


                          • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                            bugün 2. viteste hızlanıp yüklenirken acayip bir kesme yaşadım motorda ve uyuz oldum )) hemen gedizleri aradım ve güncelleme varmış benimde yapmam gerekiyormu dedim hayır dediler ama yetkilinin söleyiş tarzı pek konuya vakıf hissi uyandırmadı bende bakalım denemeye devam bir daha yaparsa kapılarındayım
                            2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

                            Yorum


                            • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                              Merhaba herkese,

                              kendimi tanışma bölümünde tanıttım, teşekkürler.

                              InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.


                              selamlar

                              Yorum


                              • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                                Tekrar hoşqeldiniz Keyifli sohbetler

                                INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X