Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
yolda iki gazlıyorum debriaj asırı ısınıyor bide ya sürekli kaçırıyor debriaj bugune kadar kullandığım en güzel debriajlar Fatih abinin ve Sufy abinin arabası gercekten sert ,yolu kısa ,kavrama noktası daha belirgin ,
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: pintossi
2010 Model İnsignia Cosmo 11.000 km'de olan aracımla ilgili bir takım sıkıntı ve izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Arka fren disk çizilmesi bende de olan bir durum ve gerçekten bunlar derin çizikler.
Arka frenden ses gelmesi benimde yaşadığım bir durum.Özellikle durmaya yakın anlarda.
Sol cam kapanırken çıtırtılar gelmeye başladı.Cam kırıkları var gibi sanki kapının içinde,buna benzer bir ses
Uzun yolda daha çok hissedilen,sol bölümden (cam-kapı-fitil bilemiyorum) büyük bir rüzgar sesi gelmesi durumu söz konusu
Orta konsoldan çıtırtılar geliyor.
Geri vitese takılınca inen aynalarım ara sıra eski yerine gelmiyor.
Katlanan aynaların bazen birinin açılmaması yada kapanırken birinin kapanmaması ara sıra yaşadığım bir durum.
Debriyaj da ayağın altına sakız yapışması gibi bir his uyandırması;
"(Debriyaj gittiği gibi geri gelmiyor,bir nokta da takılarak bırakıyor,Çok küçük bir his ama araba sürmeyi vites değiştirmeyi çekilmez yapabiliyor.Keyifle araba süren ve bu işten anlayanlar için geçerlidir)"
2. vitesten itibaren 2300-2400 lü devirlerde silkeleme yapması (Turbo geçiş devirleri ancak öyle bir geçişki sanki araba sürmekten anlamıyoruzda aracı böyle silkeliyoruz..Yanımdaki vatandaşlardan utanıyorum açıkçası...Aracı sürerken o kadar dikkatli olmaya çalışıyorumki bu da beni strese sokuyor)
Spor sürüş için tasarladık dedikleri vites geçişleri aşırı sert...Arabada sarsıntı sevmeyen,Spor sürüş sevmeyen bir büyüğünüz varsa yol çekilmez hale geliyor.Onları sarsmamak adına debriyaj bebek okşaması gibi narin bırakılmak zorunda
Benim aracım 18 inc olduğundan mıdır bilemiyorum,Ufak çakıl taşlı,hafif ıslanmış kumlu yollarda giderken aracın altına vuran parçaların çıkardığı sesi ancak dinlemelisiniz Yuh dedirtecek kadar fazla...Erimiş bir asfalttan geçip altını zift kaplatmak bile içimden geçen bir durum aslında ama 2010 model 65.000 liralık bir araca kıyamıyorum.
Ankaranın yüksek bir mevkisinde oturuyorum.Bilenler bilir Dikmen / Çankaya : Bu semtte oturmam dolayısıyla rampa inip çıkmam normal ancak 2.arabam olan 1999 model 95 beygirlik LPG li Opel Astram ile çıktığım bir rampayı 2010 model 180 beygirlik Opel İnsignia ile çıkamamam çok normal değil...hele birde klima açıksa vay halinize..Arkanıza biri yanaşmışsa hemen kaçsın Çünkü bu devasa yaratık daha fazla devam etmek istemiyor Tabi bunda Opelin aracı teslim ederken üzerinde sunmuş olduğu Bridgestone-Potenza sürate dayalı,dişsiz tekerleklerinin takılı olmasının da sanırım büyük rolü var...
Büyük beklentilerle almış olduğum Opel İnsignia aracımla geçirdiğim 6 aylık dilimde yaşadıklarım bunlar...
Teknik açıdan araçtan memnunmusun derseniz hiç içime sinmiyor ancak görüntü makyaj ve havası nasıl derseniz kırmızı ışıkta sürekli incelenen biri haline geliyorsunuz...Öyle bir far koymuşlarki araca teknik sıkıntıları bile unutturuyor belki ama araç bütün olarak tatmin etseydi o zaman süper hissedecektim kendimi...
Soru ve görüşleriniz için mesajlarını beklerim..
Hoşçakalın
Ahmet / Yaş 28 / Esnaf
Ahmet bey aracınızı görmek isterim çünkü gerçekten insignia araçlar
mükemmel bir cihaz sizin anlattıklarınız muhtemelen gerçekten problem oldugunu österiyor ve km yükselmeden gelmenizi önereceğim
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: celikler05
reıs otoya turbo kesılmesı var dıye sıkayette bulundum yaptık dedıler ama hala kesındı var
yükelemede problem olmuştur çünkü yazılım yüklendiğinde aracın çekişinde ve turbo geçişinde düzelme bariz bir şekilde belli oluyor aracınızda lpg varmı var ise onun işlemi farklı oluyor
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
elbette memnuniyetle bekle[quote=celikler05 ]
ufuk bey en ıyısı bayram sonu ankaraya geleyımde sız bır ılgılenın olmazmı benım aracla en azından kafam rahat olsun arac sollamaya korkar oldum
[/quote
elbette memnuniyetle beklerim
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
sol ön cam kapanırken çıkan ses bizim arabada da var.Çamurluklardan gelen çakıl sesleri de bir hayli fazla evet.Ama fazla bozuk yola girmediğimiz için o kadar kafamıza takılmadı.Konsoldan gelen ses her araçta var ama beni fazla rahatsız etmedi açıkcası.Vites geçişleri sarsıntılı demişsiniz her viteste böyle değil sadece 2. vitese geçerken biraz sarsıyor o da araç ağır olduğundan heralde.Yokuşta çok zorlanıyor demişsiniz bence bunda sürücünün rolü önemli 4.0 arabaymış gibi rahat rahat çıkarsanız araba çıkmaz tabi. 1570 kg araba 1.6 motorun torku yetersiz kalabiliyor.Bununda çözümü yokuşları 2. viteste 2500 devirin üstünde çıkarsanız canavar gibi çıktığını göreceksiniz.
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Merhabalar,Bugün opel odakta kampanya dedikleri bir güncelleme yapıldı.Bu işlem sonucunda 3.000 devide turbo kesilme problemim kalmadı.Birde benim farketmediğim,servis danışmanının farkına vardığı el frenini çekildiğinde gelen tuhaf ses içinde parça siparişi verildi..
Yorum