Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: taner
Kimseyi germek gibi bir niyetimiz yok.Bu forumlarda güzel ve sıcak bir ortam yakaladığımıza inanıyorum.Geçende DH de benzin masrafından dolayı Insigniasını satıp Peugeot 307 dizel alan arkadaşı duyunca üzüldüm.Almanya da bile Opel artık fabrikasyon lpg li araba üretiyor bundan öte tartışmanın bir anlamı yok bence.Lpg yi düşünmeyen arkadaşlar vialle.nl deki siteye bakıp bilgi sahibi olabilirler.Lpg nin motora zararı varmı yokmu vs.Diğer linklerde burda
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Sözü geçen arkadaşımızı bizzat tanıyorum. Ben burada konuya balıklama dalmak istiyorum.
Hemen bir düzeltme yapalım arkadaşımız 115 HP Insignia sattı ve 2009 model Peugeot308 aldı. Bir önceki arabası (halen satmadı) 207 idi.
Ancak işten eve, evden işe gitmek için pazar günleri hariç, günlük minimum 160 km, hatta bazen 200 km yol gidiyor geliyor.
Benzin sarfiyatı ile ilgili küçük bir hesap yapmak istermisiniz ? Pazar günleri hariç 4.200 km aylık mesafe ediyor. Bir depo ile 600 km yol yapsa. Aylık 7 depo benzin, yıllık 84 depo benzin eder. Sıkı durun 5.880 Litre. Pazar günleri hesapta yok. Yuvarlak 6.ooo litre diyelim . Çarpın 3.80 ile. 22.800 TL yapar. ihihi
Ara sıra arkadaşımız ile görüşüyorum. Aklı hala insigniada. Bende kendisine benim arabam senindir, ne zaman istersen al keyfini çıkar diyorum.
Eğer aracı 180 HP olsaydı, LPG taktırmayı ciddi ciddi düşünüyordu. Ancak geçen seneki ÖTV indiriminde 115 ten başka bulamamıştı.
Şu an yaptığı tasarruf ile 5-6 sene sonra keyf için bineceği bir insigniayı satın alabilir.
Durumu budur. Bende onun yerinde olsam aynısını yapardım.
Orjinal yazı sahibi: corail
Orjinal yazı sahibi: taner
Kimseyi germek gibi bir niyetimiz yok.Bu forumlarda güzel ve sıcak bir ortam yakaladığımıza inanıyorum.Geçende DH de benzin masrafından dolayı Insigniasını satıp Peugeot 307 dizel alan arkadaşı duyunca üzüldüm.Almanya da bile Opel artık fabrikasyon lpg li araba üretiyor bundan öte tartışmanın bir anlamı yok bence.Lpg yi düşünmeyen arkadaşlar vialle.nl deki siteye bakıp bilgi sahibi olabilirler.Lpg nin motora zararı varmı yokmu vs.Diğer linklerde burda
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: mehmet
Sözü geçen arkadaşımızı bizzat tanıyorum. Ben burada konuya balıklama dalmak istiyorum.
Hemen bir düzeltme yapalım arkadaşımız 115 HP Insignia sattı ve 2009 model Peugeot308 aldı. Bir önceki arabası (halen satmadı) 207 idi.
Ancak işten eve, evden işe gitmek için pazar günleri hariç, günlük minimum 160 km, hatta bazen 200 km yol gidiyor geliyor.
Benzin sarfiyatı ile ilgili küçük bir hesap yapmak istermisiniz ? Pazar günleri hariç 4.200 km aylık mesafe ediyor. Bir depo ile 600 km yol yapsa. Aylık 7 depo benzin, yıllık 84 depo benzin eder. Sıkı durun 5.880 Litre. Pazar günleri hesapta yok. Yuvarlak 6.ooo litre diyelim . Çarpın 3.80 ile. 22.800 TL yapar. ihihi
Ara sıra arkadaşımız ile görüşüyorum. Aklı hala insigniada. Bende kendisine benim arabam senindir, ne zaman istersen al keyfini çıkar diyorum.
Eğer aracı 180 HP olsaydı, LPG taktırmayı ciddi ciddi düşünüyordu. Ancak geçen seneki ÖTV indiriminde 115 ten başka bulamamıştı.
Şu an yaptığı tasarruf ile 5-6 sene sonra keyf için bineceği bir insigniayı satın alabilir.
Durumu budur. Bende onun yerinde olsam aynısını yapardım.
Orjinal yazı sahibi: corail
Orjinal yazı sahibi: taner
Kimseyi germek gibi bir niyetimiz yok.Bu forumlarda güzel ve sıcak bir ortam yakaladığımıza inanıyorum.Geçende DH de benzin masrafından dolayı Insigniasını satıp Peugeot 307 dizel alan arkadaşı duyunca üzüldüm.Almanya da bile Opel artık fabrikasyon lpg li araba üretiyor bundan öte tartışmanın bir anlamı yok bence.Lpg yi düşünmeyen arkadaşlar vialle.nl deki siteye bakıp bilgi sahibi olabilirler.Lpg nin motora zararı varmı yokmu vs.Diğer linklerde burda
bu iş bana çok da benzin masrafından kurtulmak için yapılmış gibi gelmedi?
insignia'dan sonra neden 307?
evet bu hesapları yapmak kolay.. ama en başında yapılması gerekirdi..
kişiyi tanıdığınız için net tespitte bulunabiliyorsunuz ancak dışarıdan bakan biri insignia'dan sonra 307 ( ki en yeni 307 2008 modeldir,en az km li si de 40.000 km dedir ki benim ikinci aracım böyle bir 307 hdi idi ve yeni sattım ) ye geçişte maddi sıkıntı ( insanlık halidir,olabilir,herşey mümkün ve Allah kimseye vermesin ) yorumunu getirir en başta..
ancak durum netleşince kullanım sıklığı ve parkuru da gözönünde alınınca 115 hp ve emsal araçlara ( ancak yaklaşık 1.600 kg olduğunu da unutmamak lazım ) göre daha fazla yakıt tüketen benzinli bir insignia ( ötv zamanında da alındığı için bugünkü 2. el satış fiyatıyla zarar nispeten azalacaktır.. ) satılabilir..
ancak ve ancak yine de işin içine maddi boyut giriyor zira satıştan elde edilen rakam ile üzerine az ilave ile sıfır km golf 6 tdi dsg ya da manuel volvo S40 1.6 D de alınabilir..
en azından bu araçlar 307 ye göre daha fazla güvenlik ve konfor hissi verir kullanıcısına..
sanıyorum burada arkadaşınız ayda minimum 6.000 km ve fazlası kullanımı olduğu için hem az yakan hem de yoğun ve yıpratıcı kullanım olacağı için tabiri caiz ise ""çok canı yanmayacağı"" 2. el bir araç tercih etmiş..
bu kadar yorumu neden mi yapıyorum?
çünkü kusurun tamamının insignia da olmadığını düşünüyorum..
bu arada gerçekten peugeot ve citroen hdi ler bu tarz kullanım için ideal araçlardan.. yılda 80.000 - 100.000 km kullanım için hem dayanıklı hem de nispeten konforlu araçlar denebilir..
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Kusur Insignia'da demedimki
Ayrıca otomobil almak biraz heves işidir. Gördünüzmü aşık olur alırsınız. Mesela ben. Daha çıkmadan fotosundan aşık oldum Insignia'ya. Nasip oldu satın aldım...
Bu arada arkadaşım 307 değil 308 aldı...
2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Orjinal yazı sahibi: mehmet
Kusur Insignia'da demedimki
Ayrıca otomobil almak biraz heves işidir. Gördünüzmü aşık olur alırsınız. Mesela ben. Daha çıkmadan fotosundan aşık oldum Insignia'ya. Nasip oldu satın aldım...
Bu arada arkadaşım 307 değil 308 aldı...
aynen
evdeki şahsi laptop'umda ilk zamanlar ulaştığım fotosu halen desktop olarak duruyor..
ben de aşık olmuştum ama o zamanlar astrayı bekleyeyim fiyatı biraz daha makul olsun diye düşünüyordum..
nasip kısmet işte.. astra yerine insignia oldu demek ki çok gönülden dilemişim..
Design kısmında görüntü durdukça Weiter ile devam et.
ahh abi ahh.. bilmez miyim?
ben de az izlemedim bunları ve evdekiler eşe dosta izlettirdim bolca..
ama ben hep astra olur diyordum ve astra yı da az izlettirmedim değil hani
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Açıkçası Insignia yoğun günlük kullanım için uygun bir araç değil.Çünkü oldukça büyük ve buna bağlı tüketim değerleri de yüksek.Insignia daha çok uzun yol arabası bu bir gerçek.Kullanımı rahat ve ekonomik araba Agila 1,3 ideal olur.
İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6 17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA KIRMIZI 35GB5825 A Rh+
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Öncelikle araçtan genel anlamda çok memnunuz, en büyük sıkıntı çok fazla dikkat çekmesi ve ufak tefek sıyrıklarla nazarın çıkması urock
Aracı Haziran ayında aldık, yanılmıyorsam bir ağustos günü aracın iç dikiz aynası aşağıyı göstermesiyle şok oldum
Hava çok sıcak, arabanın camı bütün gün güneşi almış zaten araç sıcak. Sen kalk vatandaş iyilik olsun diye buz gibi sert kuyu suyunu cama bir güzel tut sonrasında olanlar olmuş zaten. Aynayı tutan yapışkan kendisini salmış. 1 aylık bir bekleyişten sonra, ayna ve özel yapışkanı komple değiştirildi ve sorun halloldu. Bu özellikte bir araçta olmaması gereken bir durum.
- Bozuk yollarda, yüksek hızda arabayı yolda tutmak zorlaşıyor. Çok sağlam salıncak yapısı vs. olmasına rağmen aracın böyle bir sıkıntı yaratmasının nedeni bence büyük ebatlı, ince yanaklı lastikler.
- Bozuk yollarda ön konsol,vitesin olduğu kısımdan gelen tıkırtı sesler. Çözümleri basit, ama olmaması lazım.
- İç döşeme ile ilgili sıkıntı bizim araçtada mevcut, sanki alt kısımları iyi beslenmemiş.
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Ne kusur ne de avantaj...Normal bişey bence.koltuklar torostaki gibi değilki herkes aynı seviyede dümdüz otursun Sonucta 4 kişilik olarak düşünülüp öyle üretiliyo
Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler
Birisi sürsede arka koltukta otursam diye bekliyorum, ben çok memnunum arka koltuklardan. Ön koltuklar biraz daha aşağıya doğru hareket edebilse daha güzel olurdu. Bu arabanın ruhunda, yapasında spor tarz var. O yüzden passatla kıyaslanamaz zaten, birisi yaşlı emekli işi diğeri ruhu genç, yaşlanmamışlar için muhaha
Yorum