Herkese merhabalar. 2008 model corsam vardı sattım ve 2010 model 17350 km de 1.6 edition 180 hp insignia aldım. Daha 500 km gitmedim ki Ankara da cuma günü yağan yağmur sonucu sıkışan trafikte çok fazla dur kalk yaptım ve koku gelmeye başladı. Kenara çekip kaputu açtım biraz duman çıkıyordu. Servis genelde oluyor dedi 1 2 kere daha yaparsa değiştirirz dedi. sormak istediğim bunun bir çözümü var mı? parça fln fln. gene değiştirsek gene yapar mı? koskoca arabanın böyle bir sorunu olması çok garip. çok beğenerek aldım ama 2 gündür düşünmekten yoruldum. opelden herzaman memnunum ama bnm corsa daha tık demedi 1.2 ydi çok da zorlardım 6bin devriden aşşağı vites değiştirmedim koç gibiydi. bu insignia için bir çözüm var mı? araştırmalarım sonucu bir hayli kişi bundan şikayetçi.. yardımcı olursanız çok sevinirim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Baskı Balata yakma
Collapse
X
-
Ynt: Baskı Balata yakma
öncelikle hoşgeldiniz.Kendinizi tanıtırsanız seviniriz.
InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.
baskı balata içinde araçlarımız dediğiniz gibi "koskoca".bu yüzden baskı balata dayanamıyor özellikle yokuş yukarı kalkışlarda çok ısınıyor..geçmiş olsun.umarım tekrarlamaz..
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Teşekkürler.. Peki bunun bir çözümü yok mu? eğer bu böyle tekrarlanırsa aracımı satıcam veya geri vericem. Başka marka bir baskı balata taksak sorun çözülmez mi? yani ben zorlama da yapmadım. Normal bir mesai çıkışı saaatinde olan bir trafikti. Her trafikte bu böyle oalcaksa biz o zaman her ay parça değiştireceğiz. bu da çok fazla can yakar.
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Araştırmalarıma göre baskı balata olayını hiç bir marka garanti kapsamına sokmuyor. Tanıdık vs işin içine girince ancak kabul ediyorlar. Araç izmir opel müdürünün aracıymış. Çok da fazla zorayacağını sanmıyorum araç temiz kullanılmış ve izmir de öyle çok fazla dağ tepe yok. Kaportacıya fln da gösterdim tamponlar haricinde sac kısmında boya yok. Ama daha yeni kokusu içinde olan bir arabada böyle bir sorun olması insaı delirtiyor. Az buz önemsenmeyecek bir hata değil çünkü. Şanzuman indirenler de varmış. MAsraf büyürse hoş olmaz. Ondan sormak istedim eğer kesin çözümlü başka bir marka fln varsa bari ondan takalım da başımız ağrımasın. Yoksa hafta içi gidip Ankara opla ile kavga edicem.
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Bazı araçlarda sorun çıktı ve servis kimini değişti kimini değişmeyip sorun çıkardı.Bazı arkadaşlarda hakem heyetine giderek parasını aldı.Forumdan takip ettiğimiz kadarı ile değişipte tekrar sorun yaşayan olmadı.Opel de baskı balatayı yapan firmayı uyarmıştır diye düşünüyorum bundan sonra sorun olacağını sanmıyorum.
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Ankarada sorduk daha onceden degistiren bir kisi de gene koku gelmis? Bu surekli nuksedecek mi boyle yoksa sans mi? LOK markadan falan bahsetmis arkadaslar onlardan taksak daha kaliteli ve uzun omurlu olur mu? Lutfen bana bir fikir verin ona gore hareket edeyim. Arabadan soguttular 2 gunde.
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Bu konu dediğiniz üzre baya yaygın bir sorun aracın kasasının ağırlığından ötürü 1.6 motor bu arabaya yetmiyor yetmemesine rağmen bu kadar iyi gitmesini,n nedeni 2200 devirden sonra acılan turbo,
Turbo açılmadığı sürece tam bir kağnıya dönüşüyor aracımız,
bu kadar ağır aracı kaldımak için mecburen bazı yerlerde yarım debriyaj yapıyoruz ve bununla beraber baskı balata yara alıyor bu yaralar gün geliyor baskı balatanın kullanılmaz hale gelmesine neden oluyor özellikle geri geri gideceğiniz durumlarda sıkıntı yaratmaktan kaçınmak aracı ile eyimli yerde park halinde bırakmamak için çaba göstermenizi tavsiye ederim rampa çıkacağınız yollarda kırmızı ışığa kalmamanız gibi faktörler bile ömrünü uzatır baskı balatanın,
Daha iyi bir balata uygulaması dediğimiz bronz baskı balata uygulaması var onuda tavsiye etmem tek bir noktadan kavramadan dolayı arac drag aracı gibi oluyor ya kalkacak ya stop edecek durumda oluyor,
Servisle bi görüşün derim ama bu km de bir araca muhakkak kullanıcı hatası diyeceklerdir bir an önce müdahale etmenizi tavsiye ederim ikinci bir yanmada baskı balataya yapışabilir yolda kalabilirsiniz...
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Zaten sevise gitti araç km si az olsaydı değiştirirdik demişler ama şimdi değiştirmezlermiş.. yardımcı oluruz dediler sadece.. Kendi takacakları markadan ziyade farklı bir marka taksak uygun olur mu acaba yoksa yine aynısı mı olacak? servistekiler 2. ye değiştiren bir kişide yine koku sorunu olduğunu söylemiş.
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Bakalım Ankaraya gelinde bi çaresi bulunur elbet en azından en uygun fiyat la yaptırırız içiniz rahat olsun mesajınızı aldım en kısa zamanda görüşürüz umarım,
bu arada başka bi markanın fark ettireceğini zannetmem dediğim gibim takviyeli balatalar oluyor bronz kaplı baskı balatanın ömrünü çok uzatıyor maliyeti 1000 lira civarında yalnız sıkıntılı oluyor bi anda kalkıyor araba kalkmassa stop ediyor...
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Arkadaşlar Baskı balata işi tamamen %80 Kullanıcı %20 Üretim olarak bakmak lazım benim aracım 45000 geçti ve bahsedilen sorun yok ama bir gün abim kullandı rampada aracı kaldıracağım diye balatayı baya zorlamış bu arada yılların söförüdür abim ama bizim araçlarda kesinlikle yarım debriyaj yapmayacaksınız ve sorunsuz kullanacaksınız.
Aracınız hayırlı olsun.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: Baskı Balata yakma
Çok teşekkür ederim...
Ben ilk defa sedan ve ağır bir araç kullandım. !06, 206 ve corsa kullandım. Genelde ufak ve seri araçlardı.. Baskı balatayı zorladığım gün baya bir yarım debriyaj yaptım yokuş kalkış desteği devreye girmesin diye ama olan oldu. Bir arkadaşım da 115 liği var o hiç sorun yaşamadı ki çok da agresif kullanır. benim tahminim biraz daha kullanıcıdan çok üretimsel bir hata var. Corsa da hava filtresi vardı 5bin devriden aşşağı vites geçirmedim bir günde tık demedi. Çok da yarım debriyaj kullandım onu.. Ama insignialar da demekki böyle. Yokuşlar da çok zorlanıyor araç.
Yorum
Yorum