Tamam Hasan kardesim. İnandım tüm yazılanlara zaten. Ama düz yolda yapılan testlere dayanır maksimum hız belirlenmesi. Rampadan iniste bu hıza inanıyorum elbette ama düz yolda sizce bu hızda gidebilir mı? Öyleyse bu testlerin sorgulanması lazım.
Saygılar.
Levent abi dediğim gibi yani muhakkak sapmalar vardır ama çokta değişmez fabrika verileri hiç bir zaman tam doğruyu yansıtmıyor malesef adamların testlerde max hız hesaplamalarında 5. viteste 6000-7000 devire kadar zorladıklarınıda düşünmüyorum esasen...
Tamam Hasan kardesim. İnandım tüm yazılanlara zaten. Ama düz yolda yapılan testlere dayanır maksimum hız belirlenmesi. Rampadan iniste bu hıza inanıyorum elbette ama düz yolda sizce bu hızda gidebilir mı? Öyleyse bu testlerin sorgulanması lazım.
Saygılar.
Levent abi dediğim gibi yani muhakkak sapmalar vardır ama çokta değişmez fabrika verileri hiç bir zaman tam doğruyu yansıtmıyor malesef adamların testlerde max hız hesaplamalarında 5. viteste 6000-7000 devire kadar zorladıklarınıda düşünmüyorum esasen...
Sen de hakli olabilirsin .
Bu arada mesaj sayında benim dogum yilima gelmiş.
Aslen galatasaraylıyım. Siyah 2009 Opel insignia 1.6 turbo cosmo DVD 800
Fatih abinin arabasında abanttan dönerken 240ı rahat görmüştük ve arabada 4 kişiydik. 1.6 turboların 250 yi geçebilidiği kesin son hızı kestirmek çok zor
ne guzel hızlar bunlar ya ben dun denedım bıraz 2 vıtes 7000 devır 90 gordum bı kerede 7.500 devır kesıcıde artık 93 te kaldı chıple 2 de 100 gorurdıyorum ben ama en saglıklısı bana gore arabanın tam 180 beygır urettıgı guctedır ve o guce devıre geldıgınde vıtesı degıstırmek arabayı cok daha serı yaptıgına emınım yanı araba 6000 devırde 180 beygır uretıyorsa tam urettıgı zamanda degıstırmek daha mantıklı bana gore
benim aracım düz yoldada rampa aşağıdada 257 yi geçmiyor 180 bg iken 4 te 211 5 de237 6 da 242 yi geçememiştim düz yolda bundan fazlasınıda yapamaz zaten
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
225 km olan maksimum hız verisi aracın sürekli maksimum seyir hızı olabilir mi acaba, çünkü maksimum gücün üretildiği devirden yüksek devirlerde motorun çalışma süresi,silindir içerisindeki düzensizliğin zamanla artış göstermesinden ötürü kısıtlı oluyor diye okumuştum bir yerde. Acaba bununla mı alakalı ?
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
chiple 2.vites hızının değismesi söz konusu değil ama
eminmisin mert? benım arkadasta 2 vıteste 92 yapıyodu chıp + hava fıltresıyle 100 goruyordu araba 7.500 devırde sahıt oldum yanı! 1 dede 60 goruyodu arabası! pardon dedıgım arabadada turbo yok hemde alt tarafı mareadı!
eminim chiple sanzıman oranınımı değistirmediyseniz yani öyle biseyi yaptıysanız dünyada ilk! kesiciyi biraz daha ileriye alınmıs yazılımla sizde 100 bastım demisiniz basmak önemli değil o devirde bosamı cevrdiniz dolumu o önemli yani eskiden 106 larda kesiciyi kaldırırlardı 120 130 bastık die hava atarlardı bu ona benzio . o devirde güç varmı o önemli 100 basmak değil
chiple 2.vites hızının değismesi söz konusu değil ama
eminmisin mert? benım arkadasta 2 vıteste 92 yapıyodu chıp + hava fıltresıyle 100 goruyordu araba 7.500 devırde sahıt oldum yanı! 1 dede 60 goruyodu arabası! pardon dedıgım arabadada turbo yok hemde alt tarafı mareadı!
eminim chiple sanzıman oranınımı değistirmediyseniz yani öyle biseyi yaptıysanız dünyada ilk! kesiciyi biraz daha ileriye alınmıs yazılımla sizde 100 bastım demisiniz basmak önemli değil o devirde bosamı cevrdiniz dolumu o önemli yani eskiden 106 larda kesiciyi kaldırırlardı 120 130 bastık die hava atarlardı bu ona benzio . o devirde güç varmı o önemli 100 basmak değil
tabıkı o devırlerde guc kaybı yasancak 103 beygırlık arabadı stock halı 5.750 devirde üretıyor ben sunu soylemek ıstıyorum sonuc olarak chıple arabanın 0 dan 100 sn olan sanıyesı dustu arabanın serılıgı ortaya cıktı ama mareaların 2.0 155 beygırlık olanı cok rahat bızım arabalarla kafa tutar hatta chıp yapıldııgı zaman gecebılcegını dusunuyorum!
Yorum