İNSİGNİA 115 HP ARACIM YOKUŞLARDA ÇOK ZORLANIYOR. GEÇEN GÜN YOKUŞ ÇIKARKEN ÖYLE ZORLANDIKİ XENONLARDAN BİR TANESİ PATLADI NEDEN BUKADAR GÜÇSÜZ KALDIĞINI ANLAMAK GÜÇ 2. VİTESTE KESİNLİKLE KALDIRMIYOR HEMEN BOĞULUYOR MOTOR. AYNI SORUN BUGÜNDE BAŞIMA GELDİ YOKUŞ ÇIKARKEN BU SEFERDE MOTOR SU İKAZ LAMBASI AZALDIĞINA DAİR İFARET ÇIKTI BİLGİSAYARDA GERÇEKTEN BU YOKUŞ PROBLEM HALİNE GELMEYE BAŞLADI 115LİK İNSİGNİA İLE YOKUŞ ÇIKMAYIN ARKADAŞLAR.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Can sıkıcı
Collapse
X
-
Ynt: Can sıkıcı
Xenon'un patlamasıyla yokuşun çok alakası yok bence. 1.6 araçları doğru vites ve devirde kullanmak çok önemli. Benzer çekiş ve hızlanma sorunlarını biz de vectra C de yaşamıştık. Bir süre sonra arabaya alışınca doğru devir vites ile bu sorunlar halloluyor.
-
Ynt: Can sıkıcı
Aynı dertten bizde müzdaribiz.Biz aracı alırken turbosu yoktu.Hiç de uyarmadılar.Hele yazın klima açıksa tam bi işkence.Şimdide 115 liklerden çok şikayet aldıkları için ellerinden çıkarttıklarını söylüyorlar.Alanlara geçmiş olsun der gibi.Bizim aracın 1. viteste zor çıktığı yokuşu turbo 3. viteste çıkıyor hemde ivmelenerek.İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri
Yorum
-
Ynt: Can sıkıcı
Orjinal yazı sahibi: VDTyokuşta 5 bin devire kadar geliyosun 1. viteste 2. vitese 5bin devirde attın zaman araba direk boğuluyor 2bin devire kadar bile çıkmıyor 2. viteste.1.6 T 2010 Olimpik Beyaz Edition-Elegance
Yorum
-
Ynt: Can sıkıcı
bende 115hp lik sahibiyim ilk zamanlar benimde canım sıkılıyordu 2.0 motordan sonra alışamadım gitmiyor diyordum ama sonradan devrini iyi ayarlamaya alıştım, normal gidiyor.Tabikide 180 hplik tekini bekleyemezsin.115 hplik bildiğin 1.6 işte.180 lik performans bekleyenler için ideal bence.Aldın mı basmadan duramaz insan.Şikayet varmış derken performans bakımından mı onu anlamadım, ne gibi şikayet?Yakıt olarak fark nasıl peki?
Yorum
Yorum