Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Direksiyonda Titreme

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Direksiyonda Titreme

    210 KMh de direksiyonu bazen bırakıp kontrol ederim bende ama milim oynama olmuyor. Bu insana güven veriyor.. :P
    Asfalt izlerine göre aracın kayması, oluklara girmesi buna bağlı olarak direksiyonun kontrol dışı sağ sol hareketi normaldir.

    Yorum


    • #17
      Ynt: Direksiyonda Titreme

      1-önce balans sorunu olabilir
      2- lastik te problem olmuştur . çukura düşünce lastik telleri kırılıyor 120 140 arası titreme yapar sonra azalır (hissedilen budur yüksek suratte titremeler diğer titremeyi kaybeder
      3-rot ayarının bozuk olması
      3- ön takımın bozuk olması
      bunlardan biridir
      2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

      Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
      [center]

      Yorum


      • #18
        Ynt: Direksiyonda Titreme

        Aynı sorun bende oldu. 110 km hızın üstüne çıktığımda direksiyonda titreme vardı. Hız 130 un üzerine çıkınca titreme kesiliyordu. Aracımı 2 defa rot balans yaptırdım lastiklere nitrojen bastırdım hiç bir şey değişmedi. 180 km ile giderken bile araç bir ipin üzerinde gider gibi dümdüz gidiyor fakat titreme devam ediyordu. Aracın arka disklerindeki derin çizikler için Almanya'ya mail atınca Almanya'daki müşteri hizmetleri temsilcisi ilk olarak 100 km üzerine çıkınca direksiyonda titreme oluyor mu diye sordu. Evet cevabı verince diskleri garantiden değişeceğini söyledi. Yarın aracın diskleri ve balataları değişecek sorun devam ediyor mu göreceğiz buradan bilgilendiririm...
        İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

        Yorum


        • #19
          Ynt: Direksiyonda Titreme

          DİSKDEKİ ÇİZİKLER NEDEN DİREKSİYONU TİTRETSİNKİ İLGİNÇ BİŞEY BENCE ONDAN DEĞİL
          Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
          [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

          Yorum


          • #20
            Ynt: Direksiyonda Titreme

            Orjinal yazı sahibi: emrezxr
            DİSKDEKİ ÇİZİKLER NEDEN DİREKSİYONU TİTRETSİNKİ İLGİNÇ BİŞEY BENCE ONDAN DEĞİL
            Disk Çizilmesi Arka disklerde oluyor direksiyona etki yapacağını sanmam çiziklik olsa olsa fren esnasında etkisini gösterir o da çok aşırı olursa ve tek yönlü olursa olur



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #21
              Ynt: Direksiyonda Titreme

              Ön disklerde de çizilme var. Bende anlamadım ama Almanya'dan arayan arkadaş bunu söyleyince dikkate almak gerektiğini düşündüm. Araç şu anda serviste çıksın bakalım ne olmuş göreceğiz
              İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

              Yorum


              • #22
                Ynt: Direksiyonda Titreme

                Ön Disklerinizdeki çiziklik değilde yamukluk varsa ondan titreme yapar



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Direksiyonda Titreme

                  diskler nasıl yamuklaşıyor..? disklerde böyle bi problem olup olmadığını sdece direksiyon titremesinden değilde başka bi yöntemle de anlayabilir miyiz?
                  çok şükür şu ana kadar ne yüksek hızda ne başka bi anda direksiyonda titreme vs. hissetmedim, sadece bazı bozuk yollarda ya da asfaltı düz değilde oval, çukur olan yollarda direksiyonu serbest tutunca hafiften yön değiştirdiğini gördüm bozuk tarafa doğru, o da normal bi durum zaten..
                  ama bu disklerin yamulması olayını merak ettim nasıl anlaşılıyor bu durum?

                  INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Direksiyonda Titreme

                    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                    diskler nasıl yamuklaşıyor..? disklerde böyle bi problem olup olmadığını sdece direksiyon titremesinden değilde başka bi yöntemle de anlayabilir miyiz?
                    çok şükür şu ana kadar ne yüksek hızda ne başka bi anda direksiyonda titreme vs. hissetmedim, sadece bazı bozuk yollarda ya da asfaltı düz değilde oval, çukur olan yollarda direksiyonu serbest tutunca hafiften yön değiştirdiğini gördüm bozuk tarafa doğru, o da normal bi durum zaten..
                    ama bu disklerin yamulması olayını merak ettim nasıl anlaşılıyor bu durum?


                    muratçığım 80-100km/hızdan sonra yapılan frenlemelerde direksiyon titreme yapıyorsa kesinlikle disk yamuktur, daha düşük hızlardada hissedilebilir, ama hız arttıkça daha net hissedersin, disk aşırı ısınmadan dolayı yada aşırı ısınmış bi diskin soğuk suya maruz kalmasıyla yamulabilir, yoldan gakip direk yıkamacıya gitmek aracı yıkatmak, sıcak disklere tanzikli su gelmesi diskleri yamulatabilir.....

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Direksiyonda Titreme

                      Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
                      Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                      diskler nasıl yamuklaşıyor..? disklerde böyle bi problem olup olmadığını sdece direksiyon titremesinden değilde başka bi yöntemle de anlayabilir miyiz?
                      çok şükür şu ana kadar ne yüksek hızda ne başka bi anda direksiyonda titreme vs. hissetmedim, sadece bazı bozuk yollarda ya da asfaltı düz değilde oval, çukur olan yollarda direksiyonu serbest tutunca hafiften yön değiştirdiğini gördüm bozuk tarafa doğru, o da normal bi durum zaten..
                      ama bu disklerin yamulması olayını merak ettim nasıl anlaşılıyor bu durum?


                      muratçığım 80-100km/hızdan sonra yapılan frenlemelerde direksiyon titreme yapıyorsa kesinlikle disk yamuktur, daha düşük hızlardada hissedilebilir, ama hız arttıkça daha net hissedersin, disk aşırı ısınmadan dolayı yada aşırı ısınmış bi diskin soğuk suya maruz kalmasıyla yamulabilir, yoldan gakip direk yıkamacıya gitmek aracı yıkatmak, sıcak disklere tanzikli su gelmesi diskleri yamulatabilir.....
                      anladım abi, bilgilendirmen için teşekkürler böyle bi sorunla karşılaşmamak için aracı yıkamadan önce bunlara dikkat etmek gerek o halde wsh

                      INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Direksiyonda Titreme

                        yüksek hızlarda pütürlü yamalı asvaltta direksiyon oynaması oluyor 2 elle iyi sarılmak gerekli dün rot balans yaptırdım pek değişen bir sey yok aracın gücünden ve önden çekişli oluşundan normal sanırım yada anormal )


                        2010 1.6 T Cosmo Beyaz + chip + ben

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Direksiyonda Titreme

                          Orjinal yazı sahibi: FacomX
                          Ön Disklerinizdeki çiziklik değilde yamukluk varsa ondan titreme yapar
                          deveye sormuşlar boynun neden eğri diye; nerem doğru ki demiş. Bizim ki o hesap işte
                          İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Direksiyonda Titreme

                            Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
                            Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                            diskler nasıl yamuklaşıyor..? disklerde böyle bi problem olup olmadığını sdece direksiyon titremesinden değilde başka bi yöntemle de anlayabilir miyiz?
                            çok şükür şu ana kadar ne yüksek hızda ne başka bi anda direksiyonda titreme vs. hissetmedim, sadece bazı bozuk yollarda ya da asfaltı düz değilde oval, çukur olan yollarda direksiyonu serbest tutunca hafiften yön değiştirdiğini gördüm bozuk tarafa doğru, o da normal bi durum zaten..
                            ama bu disklerin yamulması olayını merak ettim nasıl anlaşılıyor bu durum?


                            muratçığım 80-100km/hızdan sonra yapılan frenlemelerde direksiyon titreme yapıyorsa kesinlikle disk yamuktur, daha düşük hızlardada hissedilebilir, ama hız arttıkça daha net hissedersin, disk aşırı ısınmadan dolayı yada aşırı ısınmış bi diskin soğuk suya maruz kalmasıyla yamulabilir, yoldan gakip direk yıkamacıya gitmek aracı yıkatmak, sıcak disklere tanzikli su gelmesi diskleri yamulatabilir.....
                            Bizim araçlarda disk soğutma sistemi yok mu?
                            İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Direksiyonda Titreme

                              120-130km'lere çıkıp, bir süre sonra frene bastığınızda da direksiyonda titreme oluyorsa ön disk sorunu var demektir. Eski aracımızın çok ciddi titreme sorunu vardı diskleri değiştirdik sorun kalmadı

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Direksiyonda Titreme

                                Orjinal yazı sahibi: ZEK74US
                                Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
                                Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                                diskler nasıl yamuklaşıyor..? disklerde böyle bi problem olup olmadığını sdece direksiyon titremesinden değilde başka bi yöntemle de anlayabilir miyiz?
                                çok şükür şu ana kadar ne yüksek hızda ne başka bi anda direksiyonda titreme vs. hissetmedim, sadece bazı bozuk yollarda ya da asfaltı düz değilde oval, çukur olan yollarda direksiyonu serbest tutunca hafiften yön değiştirdiğini gördüm bozuk tarafa doğru, o da normal bi durum zaten..
                                ama bu disklerin yamulması olayını merak ettim nasıl anlaşılıyor bu durum?


                                muratçığım 80-100km/hızdan sonra yapılan frenlemelerde direksiyon titreme yapıyorsa kesinlikle disk yamuktur, daha düşük hızlardada hissedilebilir, ama hız arttıkça daha net hissedersin, disk aşırı ısınmadan dolayı yada aşırı ısınmış bi diskin soğuk suya maruz kalmasıyla yamulabilir, yoldan gakip direk yıkamacıya gitmek aracı yıkatmak, sıcak disklere tanzikli su gelmesi diskleri yamulatabilir.....
                                Bizim araçlarda disk soğutma sistemi yok mu?
                                Evet var ama düşündüğünüz şekilde değil özellik yağmurlu havalarda işe yarıyor diye biliyorum



                                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X