Merhabalar.Size başımdan geçen bir olayı anlatayım.Olay şöyle.Burada da sürekli sorduğum aynanın ayarlanması ile ilgili sorunum(dikiz aynası)mevcuttu.Bu sorunu halletmek için bana en uygun zamanda Konyaya gitmeyi planlamaktaydım.Planımdan 3 gün önce yolda seyir halindeyken dikiz aynam DÜŞTÜ!Evet altındaki plastik kapaklarıda açarak düştü.Gördüğüm manzara korkunçtu.Aynanın geçtiği metal parça ile cam arasında çift taraflı yapıştırıcı bantlardan mevcuttu ve bunun aynayı taşımasının nasıl beklendiğini düşünerek tasarımla ilgili ciddi bir sorun olduğu fikri uyandırdı.Ayna altındaki plastik kısımla hiç oynamadan bantlayarak ayna altındaki kamera bağlantılarını kopmaktan kurtardım ve servisin yolunu tuttum.Yolda giderken Opel servisten telefon geldi.Sensör yazılım güncellemesi için beni çağırdıklarını söylediler,bende zaten size geliyordum diyerek servise ulaştım.Araç önce güncelleme için 2 saat serviste kaldıktan sonra bana ayna ile ilgili olarak aynanın cama sabitlendiği metal parçanın camın üzerine fabrika tarafından yapıştırıldığı ön camın DEĞİŞTİRİLMESİ gerektiği söylendi.Bende alternatif olarak çıkan eski metal parçayı yapıştırın eğer tekrar sorun olursa camı değiştirebileceğimizi söyledim.Bu arada servis müdürü ayna altındaki kapağın tırnaklarının kırılıp yapıştırıcı ile yapıştırıldığını bu yüzden GARANTİ DIŞI olduğunu söylediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.Parçayı incediğimde gerçekten yapıştırılmış olduğunu gördüm.Ancak bunun tarafımca yapılmadığını ve yapılmasınında çok anlamsız olduğunu aracın garantideyken böyle bir SAÇMALIĞIN benim tarafımdan yapılmasının mümkün olamayacağını,aracın sadece KONYA ve ANTALYA HEDEF OTO yani 2 yetkili servis dışında hiçbir yere girmediğini,tatilim sırasında otele bile anahtarımı bırakmadığımı birazda sertleşen bir uslupla söyleyince Konya servis Antalya Hedef ile iletişime geçti ve müşterimiz bize ayna sorunu olduğunu söyledi elimizde yapıştırıcı olmadığı için hiçbir işlem yapmadık diyerek OLAYI ÜSTLENMİŞ oldu.Tabiki olay burada bitmedi.Yaklaşık yarım saat sonra yapıştırmayı yapan kişi gelerek yanlış yere yapıştırdıklarını sökerek tekrar yapıştırmaları gerektiğini kapağın kapanmadığını söyledi.Tabiki yeni bekleme süreci sonunda aynayı sökemediklerini eğer zorlarlarsa camın siyah kısmının çıkacağını bununda kötü görüntü oluşturacağını söyleyerek ÖN CAMI DEĞİŞTİRELİM dediler.Yapacak hiçbirşey olmadığından aracı serviste bırakarak otele geçtik.Bu arada Hedefin 250 tl karşılığı yapmaya çalıştığı boya koruma(Aracın heryeri güneş altında hareler içindeydi)da düzeltilecekti.Ertesi gün 14:30 da aracınmı almak için gittiğimde camın değiştiği boya korumanın ise hiçbir müdahele görmediğini farkedince çılgına döndüm.(servise gireli 24 saat olduğu içindir haklıyım diye düşündüm)Opel imaj değiştiriyormuş,galerilerdeki sarı renk kalkıyormuş,boya koruma yapacak arkadaş bina boyuyormuş falan.Tabi aynı gün saat 05:00 dan beri beni bekleyen ailemi dahada bekleterek boya koruma için 1 saat daha süre verdim(bir daha uğraşmamak için)Sonuç boya koruma düzeldi,yazılım yüklendi,cam değişti,ayna altındaki kapak Almanyadan bekleniyor.24 saat su gibi geçmedi ve ben 8 saat yolculuk yapıp 12 saat aracı bekleyen ailemle birlikte evime geldim.Aradan 4 gün geçti ben önce Adapazarı sonra İstanbula(1000 km yol yaparak)gittim.İstanbulda aracı sabah çalıştırdığımda bir baktımki benim park sensörleri ÖLMÜŞ,ses seda yok.Oysaki yazılım yüklendi değilmi ama yok!İstanbulda Erdemir Opel’e aracı dönüş yolculuğu öncesi götürdüm.Yaklaşık 2 saat yazılım tekrar yüklendi.Çalışandan öğrendiğim kadarıyla Konyada yazılım yüklenememiş(boşa beklemişiz saatlerce)Yüklense tekrar yüklenemezmiş.2 saatlik kayıp,Köprü çilesi,Otobanın kaza nedenli tıkanması,Karayollarının anlamsız tabelaları sonucu yolu kaybedişim gece 03:00 da evime geldim.Şimdi bu uzun muhabbetle sizi sıktığım için özür diledikten sonra size sorum ,bu ülkede işini doğru yapan kimse kalmadımı yoksa benmi bahtsız bedeviyim bu yakında çöl olacak topraklarda…
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
OPEL SERVİSLERİNE BİRDE BU OLAYDAN BAKINIZ
Collapse
X
-
Ynt: OPEL SERVİSLERİNE BİRDE BU OLAYDAN BAKINIZ
Abi öncelikle çok geçmiş olsun.
yazını DH'de de görmüştüm ama malum cevap yazamıyorum
çift taraflı bant işi, sonradan mı yapılmış yoksa araçta fabrika çıkışı o halde mi geliyormuş? bilginiz varmı?
birde diğer forumda da yazıldığı gibi bence de GM Türkiye'ye (Opel Türkiye eski adıymış, artık GM Türkiye olarak geçiyormuş) şikayette bulunun.
mağduriyetinizi gidereceğini yada servislere ihtarda bulunacaklarını bilemeyiz, ancak karşılarındaki şikayet dosyaları ve bilinçli müşteri kitlesi büyüdükçe kendilerine çeki düzen vermeleri gerektiğini hatırlatabiliriz. diye düşünüyorum.
fotoğrafınızı eğer photobucket (yada başka bir fotopaylaşım sitesine) yüklediyseniz, linkini bana atın, ben gerekli düzenlemeyi yaparım.InsigniaTEAM
-
Ynt: OPEL SERVİSLERİNE BİRDE BU OLAYDAN BAKINIZ
Orjinal yazı sahibi: cagriAbi öncelikle çok geçmiş olsun.
yazını DH'de de görmüştüm ama malum cevap yazamıyorum
çift taraflı bant işi, sonradan mı yapılmış yoksa araçta fabrika çıkışı o halde mi geliyormuş? bilginiz varmı?
birde diğer forumda da yazıldığı gibi bence de GM Türkiye'ye (Opel Türkiye eski adıymış, artık GM Türkiye olarak geçiyormuş) şikayette bulunun.
mağduriyetinizi gidereceğini yada servislere ihtarda bulunacaklarını bilemeyiz, ancak karşılarındaki şikayet dosyaları ve bilinçli müşteri kitlesi büyüdükçe kendilerine çeki düzen vermeleri gerektiğini hatırlatabiliriz. diye düşünüyorum.
fotoğrafınızı eğer photobucket (yada başka bir fotopaylaşım sitesine) yüklediyseniz, linkini bana atın, ben gerekli düzenlemeyi yaparım.
Fotolar club adresinde var.Yapıştırma gayet net belli.
Geçmiş olsun dileklerin için ayrıca Teşekkürler.
Opel Türkiyeye müşteri hizmetlerine olayı biraz daha sert yazdım.Bakalım ne cevap gelecek.
Yorum
-
Ynt: OPEL SERVİSLERİNE BİRDE BU OLAYDAN BAKINIZ
Arkadaşlar ,
Doğru kişilere sorununuz belirtmediğiniz sürece kesinlikle çözüme ulaşılamıyor.
Ne yazık ki bizim ülkede garantiden bir malın düzeltilmesi demek eziyet demek.
Halbuki 50 000 ila 70 000 TL arasındaki paraları sayarken çok ilgililer!!!
Bunun anlamı Gidip direk Opel servisinin Patronu ile görüşmeniz gerekiyor !!!!
Bie kere gittiniz tamam dedi iki kere gittiniz tamam dedi. Üçüncüüsnde kesin elemanlarını düzene sokar.
Hele Hele bunu haklı bir şekilde gösterir seniz!!!
Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri
Yorum
-
Ynt: OPEL SERVİSLERİNE BİRDE BU OLAYDAN BAKINIZ
Walla servisten servise de çok fark var. Konu açmıştım saat ayarları diye. Düşünün Ordu daki opel yetkili servisinde yapamamışlar bu ayarı. Aşırı yağmurda aracın sağ arka kapısı ile eşik arasında su birikintileri oluyodu, içeri su sızmıyordu ama kapıyı açınca dediğim yerden su boşalıyordu. Yine Ordu serviste sorunu çözemediler. Opan da kapı ayarları yapıldı ve sorun çözüldü.
Yorum
Yorum