Aracımın lastik havaları 39 idi. 33' e düşürdüm. Konforun ne olduğunu anladım
walla ben hep 32 kullanıyorum, oldukça memnunum, 39-40 hava basanlar nasıl kullanıyor merak ediyorum, ne konfor kalır, ne ön takım, adamın böbreklerindeki taşlar düşer :
Aracımın lastik havaları 39 idi. 33' e düşürdüm. Konforun ne olduğunu anladım
walla ben hep 32 kullanıyorum, oldukça memnunum, 39-40 hava basanlar nasıl kullanıyor merak ediyorum, ne konfor kalır, ne ön takım, adamın böbreklerindeki taşlar düşer :
dün lastikçiye gittim arka tekerlerin basınçları bir haftada 38 den 29 a düşmüştü lastikleri söktük inceledik sağ arkadan 2 sol arkadan 1 tane vida çıktı 3 yama yapıldı. yeniden havalarını takviye ettik.
hava kaybı olanlara tavsiyem lastikleri iyice incelemeleri. içeri giren vidanın kafası kopup, dışarıdan bakınca görünür olmaktan çıkabiliyor dikkatle inceleyin. bendeki çook minik hava kaçağı yapıyordu ama 1 haftada çıkardığı iş fena sayılmaz.
ps:
lastik basınçlarını değiştirirken benim de en büyük korkum konfor ve yol tutuşun azalacağıydı fakat konfor değişimi 32 ile 39 arasında o kadar da cok olmuyor.
evet oluyor haklısınız ama böbreklerimden taş düşürmedi hala
yol tutuşum ise hemen hemen hiç değişmedi.
ekonomi konusuna gelince o da hesaplanabilir şekilde değişmedi.
diyeceksiniz ki ekonomi olmuyor ne demeye konfordan ödün veriyorsun. valla bende bilmiyorum hala hesaplıyorum.
2010 insignia 2.0 CDTI 160 Hp COSMO AT DVD800 navi
Yorum