Arkadaşlar aracı aldığımdan bu yana sürekli balatadan koku geliyordu, fakat pek üstüne düşmedim. 2 gün önce yine çok şiddetli bir koku sonucunda araba titreyerek kalmaya ve vites değiştirmelerinde titremeye başladı. 1 gün sonra servise gittim ve baskı balatanın yandığını söylediler. İyi güzel diyorsunuzda baskı balatası yanan araba yürürmü hiç dedim ve servisteki arkadaşın verdiği cevap: "Ya abi tam bitmemiş, tam sıyırmamış yani". Peki güzel arkadaşım ne yapacağız dedim şöyle böyle derken yaklaşık 1300 lira masraf çıkardı. Garantiden değişmesi gerektiğini söyledim ve evet aynen düşünüdüğünüz cevabı verdi: "Baskı balata kullanıcı hatası" Aynı kullanıcı 3 araba kullanıyor diğer araçlarda problem yokken (üstelik biri 70 binde diğeri 185 binde) neden Insignia'da problem var sence dedim, zorlamışsındır abi diyor Neyse sinirlendim o ara tabi sonra beni müşteri temsilcisine yönlendirdi. Temsilci hanımefendiye durumu izah ettim güzelce, aldığım cevap evlere şenlik "Beyefendi ben 5 binde baskı balatası yanan araç biliyorum" Hanımefendi ben bu araçla lastik yakmadım lastikleri kontrol edebilirsiniz, aracın devrini 4500'ün üstüne çıkardığım olmamıştır, hayatta motor freni yapmam ve ayrıca bu aracın üzerinde 17" jant var dedim. Daha sonra genel müdürlüğe faks çekmelerini istedim tamam dedi. Şimdi tekrar aradım temsilci hanımefendi pazartesi günü aramamı söyledi.
Arkadaşlar forumuda araştırdım daha önce birçok kişi aynı sorunu yaşamış ve hakkını arayarak garantiden değişim yaptırmış. Bu sorunu daha önce yaşayıpta garanti onayı alan arkadaşlardan ricam bana onay belgelerini göndermeleri çünkü bu olayın emsali var ve hakkımı gerekirse hukuki yollardan arayacağım. Red cevabı gelirse tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.
İlgiyle okuduğunuz için teşekkür ederim. Her türlü tavsiyelerinizi bekliyorum, bu arada servis Arpel (Adana).
Arkadaşlar forumuda araştırdım daha önce birçok kişi aynı sorunu yaşamış ve hakkını arayarak garantiden değişim yaptırmış. Bu sorunu daha önce yaşayıpta garanti onayı alan arkadaşlardan ricam bana onay belgelerini göndermeleri çünkü bu olayın emsali var ve hakkımı gerekirse hukuki yollardan arayacağım. Red cevabı gelirse tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.
İlgiyle okuduğunuz için teşekkür ederim. Her türlü tavsiyelerinizi bekliyorum, bu arada servis Arpel (Adana).
Yorum