Merhaba keymetli büyüklerim ve arkadaşlar. Forumda çok araştırmama rağmen net bir cevap bulamadığımdan bu konuyu açtım. Şuan gurbette olduğumdan bilinçsizce davranmak istemedim ve sizlerin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.
Aracım 2009 1.6t insignia , bu yıl ilginç bir şekilde aracım soğuk havada ilk çalışmada ısınana kadar stop ediyor ve marşı geç alıyor. Bir süre idare etme kararı almıştım ama bugün aracımı rölantide ısınsın diye bıraktım geldiğimde stop etmişti. ayrıca gaza bastığımda bir cayırtı geliyor metal metale sürtüyor yorumlayabildiğim kadarı ile kaputu açıp baktığımda motor soğukken motorum titrediğini fark ettim. Şuan Bursadayım herhangi bir usta tanımıyorum Bursa ilk kez geldiğim bir şehir. Ankarada bir usta ile görüştüm hemen sibop dedi ama bence değil çünki aracım daha 110bin km de ve ben aracımı hiç sıkıştırmadan kullanıyorum genelde 3-3.5k devir bandını aşmam. Açıkcası enjektörlerden ve gaz kelebeğinden şüpheleniyorum ( ateşleme bobini ve bujiler orjinalleri ile yeni değişti).
Şuan sizlerin tecrübeleri ve bana vericeği fikirler büyük önem arz ediyor.
Aracım 2009 1.6t insignia , bu yıl ilginç bir şekilde aracım soğuk havada ilk çalışmada ısınana kadar stop ediyor ve marşı geç alıyor. Bir süre idare etme kararı almıştım ama bugün aracımı rölantide ısınsın diye bıraktım geldiğimde stop etmişti. ayrıca gaza bastığımda bir cayırtı geliyor metal metale sürtüyor yorumlayabildiğim kadarı ile kaputu açıp baktığımda motor soğukken motorum titrediğini fark ettim. Şuan Bursadayım herhangi bir usta tanımıyorum Bursa ilk kez geldiğim bir şehir. Ankarada bir usta ile görüştüm hemen sibop dedi ama bence değil çünki aracım daha 110bin km de ve ben aracımı hiç sıkıştırmadan kullanıyorum genelde 3-3.5k devir bandını aşmam. Açıkcası enjektörlerden ve gaz kelebeğinden şüpheleniyorum ( ateşleme bobini ve bujiler orjinalleri ile yeni değişti).
Şuan sizlerin tecrübeleri ve bana vericeği fikirler büyük önem arz ediyor.
Yorum