Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Adaptif Hız Sabitleyici

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    hızınızı 140 değilde 100 gibi bir seviyeye ayarlayıp önünüz açıldığında kademeli yükseltirseniz ani ivmelenme kısmen azalır. aksine uzun yolda manuel kullanımdan daha fazla yakıt ekonomisi yapıyor. her zaman söylediğim gibi şehir içi değil tamamen şehir dışı uzun yol seyahatlerde keyifli ve güvenli bir sistem...
    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: mehmet.goktepe View Post

      Gereksiz fren neden yapsın önünüzde sizden yavaş cisim varsa fren yapması normal. Sıkıntı fren yapması değil aşırı ivme ile sabitlenen hıza ulaşmaya çalışması.
      Kaç kere başıma geldi hafif rampa yukarı bir yolda birden kökledi freni yol bomboş bazen de önümdeki araç adadan dönüyor önüm boş full fren yapıyor sonra çok geç algılıyor yolun boşaldığını arkadakiler küfür ediyor.Ama bununla yaşamayı öğrendim fren yapmasını istemediğim zamanlarda hafif dokunuyorum gaz pedalına seyir freni devre dışı diyor yavaşlamıyor arabayı salmak istediğim yokuş aşağı yollarda da böyle yapıyorum.
      İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

      Yorum


      • #18
        Ayrıca ivmelenmesi sport mod ve tour moduna göre farkediyor bir de dikkat ettim belirli hız aralıklarında ciddi ivmeleniyor yoksa sakin olarak da eski hızına dönebiliyor.Büyük ihtimalle güvenlik önlemi ana yollarda ani hızlanma olmazsa arkadan çarpabililrler diye düşünüyor olabilir sistem.
        İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

        Yorum


        • #19
          Olmadiki bizim böyle sistemimiz :-( kesin uzun yolda cok keyiflidir.

          Yorum


          • #20
            bu sistem kitapçıkta da yazdığı üzere sıkışık trafikte tavsiye edilmiyor, ha kullandımmı denedimmi evet. gayette zevkli, ama yazılımla hareket ediyor araç sonuçta, o riski trafikte almak istemiyorum.
            Uzun yolda ise o kadar keyifliki iyi ayağınızda serbest yayıla yayıla gidiyorsunuz, önemli olan araç takip mesafesi ayarını sürüş tarzınıza göre iyi ayarlamak. ben orta ayarı kullanıyorum. uzun yolda 130 140 km ye set ediyorum. işte o şikayetçi olduğunuz ani ivmelenme ve toparlanmanın uzun yolda sollamada ne kadar zevkli olduğunu anlıyorsunuz. sistem bence kesinlikle uzun yol sistemi ve çok keyifli. şehir içinde kamyon otobüs gibi ve ya kör nokta bina köşeleri hatta yayalar sistemi çok zorluyor ve zaman zaman garip frenler yapabiliyor ama bende hiç aniden küt diye durma olmadı. böyle garip bir frenleme tribine girdi, sanki durup durmamak arasında kaldı, onda da üst geçitten geçiyorduk ve dibimde kamyon vardı sıfıra yakın. muhtemelen sensörden dolayı yakınlık hissedip frenleme yapmak istedi. ben hemen manuele alıp kendim devam ettim.

            geçen hafta iş yerinden bir arkadaşa aracı kullanması için verdim şehir içi, 45 km yi neredeyse full Acc ile gitti geldi, hayran kaldı araçta 5 kişiydik

            Tabiiki tour ve sport modunda ivmelenme farklı olacak. İki modunda araca etkisi manuel kullanımda neyse, oto modda da aynısı oluyor. Tourda daha geç ivmelenme sportta daha seri oluyor. Acc flexiye uyuyor.
            Son düzenleme: selcuktuncer; 20.06.2017, 09:49.
            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

            Yorum

            İşleniyor...
            X