Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

    Belirli bir hızda mesela, 110 - 120 de veya 100 de sabit hangi devirde yol alıyorsunuz? OTOMATİK araçlar için soruyorum. Manuel sistemi tamamen farklı aktarma.

    Mesela, aracım 120 km/hız'da 2500 devir çevirirken ( 3 haftadır böyle biliyorum ) Son bir kaç gündür 120 km'hız'da 2200 devir çivarı çevirmeye başladı. Bu nedenle soruyorum. Enteresan bir durum.

    Acaba önceki sahibi devirsiz sakin kullandığından ötürü olabilirmi? 22 bn km dir araç sakin kullanılmış. Kullananların yorumu nedir? Devire dikkat ettinizmi?
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

  • #2
    Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

    cipsimi alıp geliyom
    2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

    Yorum


    • #3
      Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

      Soru lan bu soru cipslik bişi yok
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #4
        Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

        Motor bitmiş sat kurtul bea
        2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

        Yorum


        • #5
          Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

          şanzıman yağı ve beyni anca kendine gelmiştir okadar sakin kullanıldıktan sonra normal biri kullanınca araç özüne dönüş yapmış
          insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

          Yorum


          • #6
            Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

            2 usta ile görüştüm, normal olduğunu aracın bana alıştığını devirsiz kullanıldığı için tork konvertörü sonradan kendinibulduğu gibi açıklamalar geldi.
            Yakıtım düşecek daha da iyi bişi yaw
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #7
              Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

              Her ne kadar manuelin sistemi farklı olsa da karşılaştırmak için iyi bir fırsat oldu. 6. vites için:

              1700 devir/dakika: 82 km/sa (Azami tork 1650 devir/dakika'da veriliyor)
              2500 devir/dakika: 120 km/sa


              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

              Yorum


              • #8
                Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                Abi araba bitmiş motor yapılması lazım satsana bunu sen bana ihihi
                Sola Sinyal Devamlı Açık!

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                  Bulalım sanaa da bitik motorlu bir sidi Ertuğrulcum
                  CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                  SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                    Bence araç seni tanımış ve dur şunu bir kıllandırayım demiş.
                    http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                    Ellere yar oldu
                    2.0 CDTI
                    Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                    5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                      Orjinal yazı sahibi: aSya
                      Bulalım sanaa da bitik motorlu bir sidi Ertuğrulcum
                      Yokmu dedik
                      Sola Sinyal Devamlı Açık!

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                        Bitik motorlu sidi'ye ne denir
                        ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                          Bu adam beni öldürecek. Sorun varken dertli. Sorun yok oluyor, sorun nerdeydi ki diye dertli.

                          Yorumuma gelirsek, tam otomatik vitesli araçlar kullanmış biri olarak; son viteste belirli hızlara ulaşıldıktan sonra biliyorsunuz tork konvertörünün kilit mekanizması devreye girer ve konvertör devreden çıkar. Böylece araç misal veriyorum konvertör devrede iken gaza basarken araç 2500 devirde tork konvertörünü çevirerek 120 ile gitmekte ise son dişli oranına kilitlendiğinde aynı normal vitesli araç gibi olur ve devir bu yüzden 2200'e düşüyordur.

                          Daha önceden kilit mekanizmasının neden çalışmadığı ile alakalı bir fikrim yok. 2001 model Focus1'imdeki 4 ileri şanzıman bile sorunsuz şekilde uzun yolda 4.viteste 70-80 km hızda hemen kilidi çakıyordu. En son bozulacak elemanlardan biri tam otomatik şanzımanda.

                          Sorun çözülmüş, keyifle kullan aracını

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                            Bu çözüldü, yarın başka sorular için başlığın 1.6 SIDI sorun ve çözümleri olarak değişmesini talep ediyorum.
                            Sidiciler şanslı Ali şimdi bu motoru hatmeder nerde neyi var bulur düzeltir.
                            2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 1.6 SIDI sahiplerine bir soru, ( otomatik )

                              Orjinal yazı sahibi: denz
                              Bu çözüldü, yarın başka sorular için başlığın 1.6 SIDI sorun ve çözümleri olarak değişmesini talep ediyorum.
                              Sidiciler şanslı Ali şimdi bu motoru hatmeder nerde neyi var bulur düzeltir.
                              SIDI'ye de lazım 3., 4., 5., ... yılda değişmesi gerekenler diye bir başlık. Mesela meşhur T bağlantısını merak ediyorum.


                              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X