Merhaba,
Forumdaki bilgi paylaşımlarımdan LPG çevirimi yapılmış araçlarda süpap ların titanyum veya benzeri bir malzemeden yapılmış olduğunu ve LPG çevirimi yapılmış INSIGNIA larda süpablardaki yamulma-erime vs nedenlerle en azından şu an için LPG çevriminin sakıncalı olduğunu,mevcut sistemlerle LPG çevrimi yaptırmış araçların ortalama 30000 KM lerde motor sorunları yaşadığını öğrendik..
Aklıma gelen soru şu...LPG çevrimine dayanıklı olacak süpap değişimi mümkün mü?
Eğer mümkünse bu işlemin maliyeti ne olur?Sakıncaları olur mu?
Teknik bilgisi olan arkadaşların bilgi paylaşımlarını bekliyoruz..
Selamlar...
Forumdaki bilgi paylaşımlarımdan LPG çevirimi yapılmış araçlarda süpap ların titanyum veya benzeri bir malzemeden yapılmış olduğunu ve LPG çevirimi yapılmış INSIGNIA larda süpablardaki yamulma-erime vs nedenlerle en azından şu an için LPG çevriminin sakıncalı olduğunu,mevcut sistemlerle LPG çevrimi yaptırmış araçların ortalama 30000 KM lerde motor sorunları yaşadığını öğrendik..
Aklıma gelen soru şu...LPG çevrimine dayanıklı olacak süpap değişimi mümkün mü?
Eğer mümkünse bu işlemin maliyeti ne olur?Sakıncaları olur mu?
Teknik bilgisi olan arkadaşların bilgi paylaşımlarını bekliyoruz..
Selamlar...
Yorum