Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

    Benim aracım için dexron 6 uyumlu.
    .
    1lt den 3 yada 4 tane kullanıldı. Net hatırlamıyorum.
    .
    Genelde hep markaya göre değişir ama 50 60 binde değişir derler.
    .
    Bence 60 binde iki kez arka arkaya değişmek yerine 30 binde bir, bir kez değişmek daha iyi olur. YAĞ çok bozulmayacagindan tek değişim yeterli gelir. Bundan sonra öyle yapmayı düşünüyorum kendi adıma.
    .
    Filtresi ulaşılması kolay bir yerdeyse onuda değiştireyim.
    İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

    Yorum


    • #17
      Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

      1.6 Cdti lerde muhtemelen HYDRA-MATIC 6T45 tork konvertörlü şanzıman kullanılıyor. Bu şanzımanlarda büyük arıza olması durumunda
      komple yenilerinin fiyatı nedir acaba ? daha önce servise soran danışan oldumu ?

      Yorum


      • #18
        Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

        6T45 dir. Doğrudur. SIDI lerde de aynı şanzıman var.
        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

        Yorum


        • #19
          Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

          Benden size bir tavsiye;
          2 yıl önce yolda giderken aracımın vitesi birden aşırı bir şekilde vuruntulu çalışmaya başladı.
          Tamirciye gittim bilgisayara bağlattım aracı herhangi bir arıza görünmüyordu.
          Active select'i sıfırlattım ve nereden okuduğumu hatırlamıyorum ama şöyle diyordu.

          Active select beyni bazen karışıyor ve geçiş zamanlarını saçmalıyor. Beyni sıfırlattıktan sonra aracınızın geçişlerini kalibre etmeniz gerekmektedir.
          Motorunuzun sıcaklığı 60-70 derecedeyken aracınızı durdurun. el frenini çekin ve vitesi N konumundan D konumuna alın ancak frene veya hiçbirşeye basmayın.
          10 sn D konumunda bekledikten sonra tekrar N konumuna alın. ve bu işlemi 10 defa tekrarlayın.
          Aynı işlemi geri vites için de tekrarlayın.

          Daha sonra düz bir yolda önünüz müsaitken aracınızı ilk önce %20-30 gaz ile 6 vitese kadar yükseltin ve gaza basmadan tekrar vites düşürün. Bu işlemi de 10 defa tekrarlayın.
          Son olarak ise düz yolda %50-60 gaz ile 6. vitese kadar yükseltin ve gaz vermeden tekrar vites düşürün.

          Ben uyguladım şeytan kulağına kurşun 2 yıldır tık yok. hala arasıra kırmızı ışıkta dururken N-D işini yaparım.
          bir deneyin derim.

          Yorum


          • #20
            Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

            Çok güzel bir bilgi. MEraktan da olsa deneyeceğim.
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #21
              Ynt: İnsignia 0 aracım vites değişiminde vuruntu yapıyor

              Orjinal yazı sahibi: OeK
              Benden size bir tavsiye;
              2 yıl önce yolda giderken aracımın vitesi birden aşırı bir şekilde vuruntulu çalışmaya başladı.
              Tamirciye gittim bilgisayara bağlattım aracı herhangi bir arıza görünmüyordu.
              Active select'i sıfırlattım ve nereden okuduğumu hatırlamıyorum ama şöyle diyordu.

              Active select beyni bazen karışıyor ve geçiş zamanlarını saçmalıyor. Beyni sıfırlattıktan sonra aracınızın geçişlerini kalibre etmeniz gerekmektedir.
              Motorunuzun sıcaklığı 60-70 derecedeyken aracınızı durdurun. el frenini çekin ve vitesi N konumundan D konumuna alın ancak frene veya hiçbirşeye basmayın.
              10 sn D konumunda bekledikten sonra tekrar N konumuna alın. ve bu işlemi 10 defa tekrarlayın.
              Aynı işlemi geri vites için de tekrarlayın.

              Daha sonra düz bir yolda önünüz müsaitken aracınızı ilk önce %20-30 gaz ile 6 vitese kadar yükseltin ve gaza basmadan tekrar vites düşürün. Bu işlemi de 10 defa tekrarlayın.
              Son olarak ise düz yolda %50-60 gaz ile 6. vitese kadar yükseltin ve gaz vermeden tekrar vites düşürün.

              Ben uyguladım şeytan kulağına kurşun 2 yıldır tık yok. hala arasıra kırmızı ışıkta dururken N-D işini yaparım.
              bir deneyin derim.
              Bilgilendirme için teşekkürler...

              Yorum

              İşleniyor...
              X