Dostum selamlar. Maf sensörü doğru derken ben 1.80-2.0 olması gerekiyor dediğini teyit etmiştim. Daha şuan ölçtürdüm ve seninle paylaşıyorum. MAF değerlerim sıcak motor rölantide 2.30-2.70 g. Veriyor sürekli. Map sensörüne gelince 5 tane bilgisayara bağlattım ama hiç birinde MAP veya VACUMM ve BOOST yazan bir sensör bulamadık. Yani onu bi türlü ölçtüremedim. Ama şu gibi değerler vardı mesela : Takviye Basınç Sensörü 88 kPa ve bir diğeri Turbusarj Basınç Regülatör Valfi oda %0 değer veriyordu rolantide. Buna göre benim MAF sensörünün değerleri yüksek. Arıza ondanmıdır?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia kendi kendine gaz verme, turbonun doğru basınçla çalışmaması - ÇÖZÜM
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View PostDostum selamlar. Maf sensörü doğru derken ben 1.80-2.0 olması gerekiyor dediğini teyit etmiştim. Daha şuan ölçtürdüm ve seninle paylaşıyorum. MAF değerlerim sıcak motor rölantide 2.30-2.70 g. Veriyor sürekli. Map sensörüne gelince 5 tane bilgisayara bağlattım ama hiç birinde MAP veya VACUMM ve BOOST yazan bir sensör bulamadık. Yani onu bi türlü ölçtüremedim. Ama şu gibi değerler vardı mesela : Takviye Basınç Sensörü 88 kPa ve bir diğeri Turbusarj Basınç Regülatör Valfi oda %0 değer veriyordu rolantide. Buna göre benim MAF sensörünün değerleri yüksek. Arıza ondanmıdır?
Yorum
-
Selamlar. Sorunum Çözüldü Şükür. MAF tı MAP tı Valf ti derken bugün tesadüfen tüm sorunun Boğaz Kelebeğinin Ordaki Kısa Hortumun Yırtıldığından kaynaklandığını bulduk. Hortum değiştikten sonra ne bir tekleme ne bir dengesiz turbo sorunu kaldı. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar mutlaka hortumada bi baktırsınlar.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Yorum
-
geçmiş olsun basit bir sorun ama bulması güçmüş. Geri dönüşünüz için teşekkürler.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View PostSelamlar. Sorunum Çözüldü Şükür. MAF tı MAP tı Valf ti derken bugün tesadüfen tüm sorunun Boğaz Kelebeğinin Ordaki Kısa Hortumun Yırtıldığından kaynaklandığını bulduk. Hortum değiştikten sonra ne bir tekleme ne bir dengesiz turbo sorunu kaldı. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar mutlaka hortumada bi baktırsınlar.
Son düzenleme: murat121; 09.05.2017, 12:26.İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800
Yorum
-
Kendi çektiğim video benim aracım bu şekilde. Devri sabit tutmak istediğimde 2500dd da gaz ibresi çok fazla oynuyor ve motor sesi de değişiyor 3 bin devirde ve 2 bin devirde oynama yok 2300 de çok hafif. Söylediğiniz hortuma da baktım bir yırtık göremedim ama hortumlardan birinde yırtık vardır diye düşünüyorum ya bakalım servis yolu gözüktü bana da sıktı çünkü bu sorun kullanırken 1. vites kalkışı rahatsız ediyor özellikle.
İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800
Yorum
Yorum